X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרסום ראשון: ראשי סגנית האלופה הגיעו בצהריים להבנות עם הפורוורד אך בשעות הערב, הם ביקשו לשנות פרט בחוזה וגרמו לפיצוץ כספי: "אני פגוע"
▪  ▪  ▪
עומרי כספי. המו"מ פוצץ [צילום: יעל מרגלית]

המו"מ בין מכבי ת"א לעומרי כספי פוצץ. היום (שני) בצהריים הגיעו להבנות בין המועדון ובין השחקן שהיה אמור לחתום עם הקבוצה, אך בשעות הערב ביקשו ראשי מכבי ת"א לשנות פרט משמעותי בחוזה. משפחת כספי וסוכניו סירבו לקבל את השינוי.
"הגעתי בצהריים להבנות עם מכבי ת"א", סיפר כספי, "ראינו את טויטת החוזה והסכמנו עליה. בערב החליטה מכבי ת"א לשנות פרט חשוב בחוזה אחרי שכבר הגענו להבנות ואין לי מה להגיד מעבר לזה".
"אני פגוע כי אני מאוד רוצה להיות במכבי", הוסיף כספי, "אני לא מבין מדוע המו"מ איתי מתארך ומדוע משנים דברים ברגע האחרון אחרי שכבר סיכמנו".
מקורביו של השחקן הוסיפו: "נתחיל לפנות להצעות אחרות. כבר למעלה משלושה שבועות אנחנו מנסים להגיע לסיכום עם מכבי ת"א כי שם כספי רוצה לשחק. העניין נמשך יותר מדי ואחרי שכבר הגענו לסיכומים, לא ברור מדוע מכבי החליטה לערוך שינויים".
יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, מסר כי "אני לא מעוניין להגיב".

כספי - עשה קפיצה משמעותית העונה

כספי ויתר באחרונה על השתתפותו בדראפט של ה-NBA והוא אמור להיות אחד השחקנים המשמעותיים במערך של אפי בירנבוים בעונה הקרובה. הפורוורד הצעיר, שגדל בקבוצת הנוער של מכבי ת"א, שב אליה בתחילת העונה האחרונה מהפועל גליל עליון והפתיע בעונת בכורה מרשימה.
כספי תפס את מקומו ברוטציה של הצהובים והיה אחד השחקנים הטובים שלה בחלק השני של העונה כשבמהלכה הוא נרשם לדראפט של ה-NBA אך לאחר שהשתתף באימונים ברחבי ארצות הברית, הוא החליט להסיר את מועמדותו לדראפט ולהמתין לשנים הבאות.
כספי, שלא יוכל לשחק באירופה מכיוון שעוד לא סיים את שירותו הצבאי, אמר אז: "היו לנו שבועיים מאוד מאוד טובים. זו הייתה חויה לא רגילה". "חבל לקחת סיכון יש לי עוד שנתיים דראפט", הוסיף כספי, "יש הרבה קבוצות שמתעניינות, אבל חבל לקחת את הסיכון. לא חשבתי שנקבל הבטחה. המסע עצמו לא היה קל בכלל. זה שבועיים של כל יום טיסות של מעל 4 שעות ואימונים. זו קריעת תחת. 6 חבר'ה שבאים להילחם ולהראות שהם מתאימים".

תאריך:  14/07/2008   |   עודכן:  14/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פוצץ המו"מ בין מכבי תל אביב לכספי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
במקום לשוב מפריז לישראל במטוסו של ראש הממשלה העדיפה שרת החוץ לטוס עם פמלייתה במחלקת העסקים של טיסה מסחרית של אל על    הזמן שהייתה צריכה להמתין למטוס של אולמרט: ארבע שעות בלבד
משה ריינפלד
דוד רפאל בן 44 נידון לשנתיים מאסר, ושותפו יזהר לבנה בן 42 ל-10 חודשי מאסר, לאחר שהודו כי העלימו הכנסות בסך 27 מיליון שקל
משה ריינפלד
השופט דחה את בקשת רואה החשבון פיליפ פראג' שלא להרשיעו בפלילים בנימוק שממילא אין מועצת רואי החשבון שוללת רישיונות על עבירות כאלה
משה ריינפלד
נדחתה עתירת לשכת עורכי הדין נגד הוראת השעה שאפשרה את הניסוי בעריכת דיונים משפטיים במעצר חשודים באמצעות "היוועדות חזותית"
איציק וולף
ראש הממשלה קיבל את מסקנות הוועדה לשירותים חשאיים שבחנה את דוח חיזבאללה ואמר כי הדוח אינו מעניק תשובות מספקות    החלטה על מעבר לשלב השני של עסקת החליפין בין ישראל לחיזבאללה תתקבל מחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il