X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צביקה פישר גילה עיר חדשה בארץ - אשדוד. כדי להיות בטוח, הוא נסע לשם פעמיים באותו החודש וחזר לדווח לנו על קמפיו, מסעדה כשרה ומעוצבת להפליא בלב רחוב המסעדות בעיר
▪  ▪  ▪
[צילום: מסעדת קמפיו באשדוד]

מכירים את זה ששיר שלא שמעתם שנים, צץ ברדיו פעמיים באותו יום? מקרה דומה קרה לי החודש. אחרי שנים על גבי שנים, כל שנות חיי בעצם, שלא הייתי באשדוד יצא לי להגיע לעיר הקצת דרומית הזאת, פעמיים באותו חודש. הדבר תמוה בעיני, אז אני בטוח שגם בעיניכם. הסיבה הראשונה הייתה מוצדקת - חברים שגרים שם. הסיבה השנייה הייתה טובה - מסעדת 'קמפיו'.
מסתבר שבאשדוד חיה ובועטת לה סצינת מסעדות קטנה. רובה מתרחשת במתחם מסעדות שרק מסיבוב קצר לחיפוש חניה, ספרנו בו חמש מסעדות ברחוב אחד. מבחוץ קשה להבחין מי מהן טובה יותר אך ברגע שנכנסנו פנימה הבנו שקמפיו היא מהמוצלחות. החלל הענק של המסעדה אוכלס על-ידי שולחנות חומים, ספסלים בריפוד עבה וכיסאות לבנים וממעל יורדים גופי תאורה ורמקולים מעוצבים. האווירה שנוצרת מרשימה בהחלט וככל שהתפתח הערב היא הפכה לקלילה יותר ויותר.
כדי שלא נהיה רעבים מדי בזמן ההתרשמות מהמקום, הזמנו לנו כמה טאפאסים ומנה של פטריות על הגריל. עד שאלו הגיעו לכלכנו את השולחן בקריספיות המתפוררת שעטפה לחם חם וטרי שהוגש עם שום אפוי וטפנד זיתים. הטאפאסים באותו ערב היו טחינה ירוקה מצוינת, חציל קלוי, ארטישוק טמפורה חביב ומעין סלט חצילים בעל טעמים הודיים (24 שקל). מנת הפטריות (36 שקל) הייתה מעולה - פטריות יער, שמפיניון ופורטבלו שניצלו על הגריל ולאחר מכן הוקפצו קלות עם שמן זית וטימין. בין הראשונות לעיקריות ניסינו מנת ביניים - דואט של אנטרקוט וכבד אווז (72 שקל). על נתח אנטרקוט, שהיה לצערי קצת יבש אך שופר בעזרת רוטב ציר בקר, נחה כלאחר כבוד פרוסה נכבדה של כבד אווז שטוגנה במדויק והייתה נימוחה וטעימה.
במנות העיקריות המשכנו עם אחת קלילה ואחת רצינית וכבדה. את הקלילה ייצג פילה של דג מוסר בלימון כבוש וארטישוק (96 שקל). מנה נהדרת - הדג היה עשוי היטב, רך ועסיסי וטעמי הלימון החמיאו לו מאוד. המנה הרצינית יותר הייתה ספייריבס (72 שקל). הנתח הזה, למרות הקונוטציות הלא כשרות שיש לו, הוא אחד המתאימים ביותר לבישול כשר וזאת משתי סיבות - האחת היא כמות השומן שנמצאת בו ומעניקה לו טעם ועסיסיות. השנייה היא הבישול הארוך שנעזר בשומן מהסיבה הראשונה, כדי לרכך את הבשר עד שהוא כמעט נופל מהעצם.
לקראת סיום, עם מחשבות על הדרך חזרה למרכז בראשנו, בחרנו להמתיק את סוף הארוחה ואת היציאה לדרך עם קינוח של אטריות קדאיף וגלידת וניל על רוטב טופי וחלבה (29 שקל). האטריות נאפו בצורה מושלמת והיו זהובות ופריכות. גלידת הוניל הייתה טובה ככל שגלידת פרווה יכולה להיות ורוטב הטופי-חלבה המתיק את כל המנה. עם הטעם המתוק בפה, החלטתי שבביקור הבא שלנו באשדוד אשלב בין שני הדברים בשבילם הגעתי לשם החודש - חברים טובים וארוחה טובה.

* הכותב היה אורח המקום.
קמפיו - הבונים 4/4 אשדוד, 08-8520111
תאריך:  27/07/2008   |   עודכן:  27/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בישיבת הממשלה ציינה כי הסיכוי להידרדרות נמוך בשל הרצון של חמאס לשמר את הרגיעה    "יש להתנות פתיחת מעבר רפיח בגורל גלעד שליט ובשותפות אבו מאזן"
עומר כרמון
שני פרץ שעושה הכל כדי לסייע להורים בחיים הפוליטיים, שוב משמחת את עמיר ואחלמה    החתן המאושר הוא קיבוצניק מברור-חייל
דרור מרום
המצב צפוי לפגוע בייצואנים הישראלים    לקוחות רבים בארה"ב לא יעמדו בפירעון חובותיהם    היקף הייצוא הישראלי לארה"ב צפוי לעבור השנה את הרף של 10 מיליארד דולר
אלי הופנר
אלי הופנר עשה צהריים באלי אולי ברחוב הארבעה וגילה מסעדה עם אג'נדה חברתית, ביתית וטובת לב שעושה כבוד לצמחונים ולילדים באפריקה ומספקת בית מחוץ לבית    הוא מבחינתו השתכנע
מאיה שני
אל דאגה, היא עדיין רזה    אבל בסרט החדש שלה "החבר החדש של אמא שלי", מג ריאן משחקת בתפקיד שמן במיוחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il