X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נבחרת ישראל פתחה את קמפיין מוק' המונדיאל רע מאוד ונקלעה לפיגור 2:0 משני מצבים נייחים בניון צימק וחלוץ פורטסמות הציל נקודה בצורה דרמטית מקום 19 בעולם? על המגרש זה ממש לא נראה ככה
▪  ▪  ▪
יוסי בניון [צילום: AP]
תמיר כהן וג'והן וונלנת'ן [צילום: AP]

מעטים ביציעי אצטדיון ר"ג האמינו בדקה ה-56 שהנבחרת מסוגלת לחזור מפיגור כפול מול הנבחרת המאורגנת וקרת הרוח של אוטמאר היצפלד. אלא שהכחולים-לבנים עשו זאת כנגד כל הציפיות, ויצאו ממשחק חלש עם נקודה, אחרי קאמבק דרמטי ב-20 הדקות האחרונות. מספיק? בקושי. ספק גדול אם 2:2 ביתי מול שוויץ (מישהו אמר דז'ה וו?) יספיק לישראל כדי לעלות למונדיאל בדרום אפריקה. עכשיו צריך ניצחון בבאזל.
הנבחרת של דרור קשטן תקפה יותר ברוב שלבי המשחק, אבל ספגה פעמיים, איך לא, ממצבים נייחים. לשוויצרים היה את האקן יאקין, שאולי משחק בהליכה אבל מספק את הסחורה כשהכדור מונח לרגליו. בדקה ה-45 הכל כך קריטית הוא עשה זאת בעצמו עם בעיטה נפלאה, אחרי ההפסקה הוא בישל לבלאיסה אנקופו שער נגיחה קליל. וההגנה הישראלית? בדיחה עצובה.
בישורת האחרונה של המשחק הצליחה הנבחרת לחזור לעניינים, בין היתר בזכות חילופים מוצלחים של קשטן. בדיעבד, קל לומר שאליניב ברדה ובן סהר היו צריכים לפתוח בהרכב. הראשון בישל את הראשון לבניון, השני כבש את השוויון הדרמטי בתוספת הזמן. ובסיום, שמחה מהולה בתסכול. לכולם ברור שהיכולת והתוצאה לא יספיקו.
מהלך המשחק:
בפתיחה ישראל נראתה טוב. בדקה השנייה הגביה סלים טועמה כדור חופשי מימין. יוסי בניון ניסה לדחוק פנימה מקרוב, אך השופט הפסיק את המהלך לאחר שהקפטן הישראלי ועומר גולן נלכדו בנבדל. סצד השני, החזרה לא טובה של יואב זיו לדודו אוואט כמעט ועלתה לנבחרת ביוקר, השוער הרחיק ברגע האחרון.
ההתלהבות נרגעה במהרה. בניון טען להכשלה ברחבה בדקה ה-19, השופט התעלם. דקה לאחר מכן פרץ יוסי מימין, העביר כדור רוחב מסוכן למרכז ויוהאן דז'ורו הרחיק לקרן, במהלך שלא היה רחוק מלהיגמר בשער עצמי. בדקה ה-30 נרשמה הבעיטה הראשונה של היריבה, כשהאקן יאקין השתחרר בקצה הרחבה ושלח את הכדור ישר לידיים של אוואט.
עד לדקה ה-45 לא נרשמו הזדמנויות ממשיות. אלא שאז הרוויחו השוויצרים כדור חופשי בעמדה קורצת, כ-22 מטרים משערו של אוואט. האקן יאקין לא בזבז זמן ושיגר בעיטה נפלאה למשקוף ופנימה, 0:1 לשוויץ בהפסקה. איזה שער קריטי של האדומים.
עם פתיחת המחצית השנייה שלח קשטן את בן סהר למערכה, על חשבונו של רוברטו קולאוטי, שלא הורגש ב-45 הדקות הראשונות. לקח לילד כחמש דקות להגיע למצב של אחד על אחד מול בנאליו, תמיר כהן שלח לו כדור עומק נהדר אבל סהר בעט מעל בנאליו ומעל לשער. בניון ניסה לסחוט פנדל נוסף ובמזל לא קיבל צהוב מהשופט.
הלחץ הישראלי גבר בהדרגה, אך הנבחרת הרוויחה בעיקר קרנות והמשיכה להיות חסרת מחץ. בדקה ה-56 האורחים הלמו שוב: שוב בעיטה חופשית, הפעם מטווח פחות מסוכן. שוב יאקין ניגש ובאדישות של כוכב אמיתי הגביה בדיוק לראשו של בלאיסה אנקופו, שהחליק פנימה. 0:2 לשוויץ.
קשטן מיהר לבצע שני חילופים על-מנת להעיר את הנבחרת, אך זה היה נראה מעט מדי ובעיקר מאוחר מדי. המאמן הלאומי גם זכה לשמוע לראשונה שריקות בוז מצד הקהל, שבאופן טבעי לא אהב את התוצאה וגם את החילופים שבוצעו בעקבות השער השני.
אוואט הציל את הנבחרת מהשלישי אחרי מהלך יפה של יוהאן פונלאנטן, שנכנס למגרש שניות קודם לכן. 17 דקות לסיום הצליחו החילופים של קשטן להוביל לשער מצמק. סהר פרץ בימין והעביר למרכז, אליניב ברדה הוריד קטנה פנימה לבניון, שכבש בנגיעה יפה (אך בנפילה, כהרגלו). רק 2:1 בדקה ה-73.
הנבחרת המשיכה ללחוץ במטרה להשוות, אך חזרה לסורה ולא הצליחה לסכן את השער. שתי דקות בתוספת הזמן הצטרף גם אוואט להתקפה, ושלח כדור ארוך נהדר שמאלה למחליף משה אוחיון. האחרון שלח רוחב מדויק למרכז וסהר סיים מקרוב כמו גדול. 2:2 דרמטי בסיום, ישראל ניצלה מהפסד ביתי והצליחה לחלץ נקודה.
123 האוהדים. מילאו את היציעים בר"ג
הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט; שמואל קוזוקין, טל בן חיים, אבי סטרול, יואב זיו; בירם כיאל (משה אוחיון 62), תמיר כהן, עומר גולן (אליניב ברדה 60), יוסי בניון, סלים טועמה; רוברטו קולאוטי (בן סהר 46).
הרכב נבחרת שוויץ: דייגו בנאליו; סטפן ליכשטיינר, יוהאן דז'ורו, סטפן גריכטינג, לודוביק מאנין; גוקאן אינלר, בנג'מין האגל, ואלון בהראמי (כרישטוף שפיכר 88), טראנקילו בארנטה (יוהאן פונלאנטן 71); האקן יאקין (אלמן אבדי 74), בלאיסה אנקופו.

תאריך:  06/09/2008   |   עודכן:  06/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שיוויון של סהר בדקה ה-92 סחט לנבחרת ישראל 2:2 נגד שוויץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת ספורט 5
מוקדמות יורובאסקט: חניכיו של שרף לא תפקדו ברבע האחרון
מחלקה ראשונה
לבני זוכה לסיקור האוהד ביותר בהארץ, אך מקבלת סיקור שלילי רב ב"ישראל היום"    התוצאות המקצועיות של הסיקור העיתונאי
עידן יוסף
טוענים כי תיקון חוק יסוד השפיטה העוסק במעמדו של בית המשפט העליון בכל הקשור לחקיקה בכנסת מנוגד להסכמים הקואליציוניים    מזכיר הממשלה יבחן את הטענה
עידן יוסף
סגן נשיא ארה"ב אמר לנשיא: "רוסיה צריכה לשאול את עצמה האם היא רוצה להוציא עצמה ממשפחת העמים, מהדמוקרטיה, ומהכלכלה"
עומר כרמון
שלושה צעירים בדואיים מהנגב נלכדו בגבול לבנון כשברשותם 55 ק"ג הירואין, 10 ק"ג חשיש ו-650 אלף דולר במזומן    מפקד יחידת גבול לבנון במשטרה: "אנו מופתעים בכל פעם מחדש מהכמויות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il