X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קשטן צפה שוב בשוויץ, שטראובר דאג לאובארוב. ברדה, שתורגל בהרכב עם סהר ואוחיון: "לא מכיר קבוצה שסיימה קמפיין אחרי משחק אחד". סטרול הפצוע בספק. קשטן וסיני סירבו להתראיין
▪  ▪  ▪
דרור קשטן [צילום: AP]

נבחרת ישראל נחתה אתמול בערב (שני) במולדובה לקראת המשחק השני במוקדמות המונדיאל שייערך ביום רביעי. במהלך הטיסה צפה המאמן דרור קשטן שוב במשחק מול שוויץ מתוך מטרה להעביר לשחקנים ניתוח של הטעויות במשחק.
כמדי טיסה פינק לירן שטראובר את מאמנו בבושם יוקרתי ואמר: "צריך להחזיר לו כי בזכותו הגעתי עד הלום". בירם כיאל, שהתחיל ללמוד למבחן התיאוריה, הגיע גם לטיסה הזאת חמוש בספר התמרורים. מחר תערוך הנבחרת מסיבת עיתונאים ואימון מסכם באצטדיון בו ייערך המשחק.
לפני ההמראה למולדובה, תרגל הבוקר קשטן הרכב במערך 4-4-2 עם שלושה שינויים לקראת המשחק ביום רביעי. לפי האימון, בן סהר, אליניב ברדה ומשה אוחיון יפתחו על חשבונם של רוברטו קולאוטי, עומר גולן ובירם כיאל. כרגע נראה כי שמוליק קוזוקין מתנדנד ודדי בן דיין, שלא התלבש מול שוויץ, עשוי להחליפו. אבי סטרול לא התאמן והוא בספק למשחק, דקל קינן תורגל במקומו. ניר דוידוביץ' עבר טיפולים בברך.
קשטן וסיני סירבו לדבר עם התקשורת. מקורבים לשניים מספרים כי הם נעלבו מהביקורת הרבה שהוטחה בהם. השניים נראו לחוצים מאוד וכלל לא הביטו לעבר עיתונאים. "אני מקווה מאוד שנעשה את העבודה אבל יהיה משחק קשה", אמר הקפטן יוסי בניון לפני שעלה למטוס, "זו רק מולדובה, אבל מי אנחנו שנזלזל? לא ברזיל וגם לא יוון. היו לנו משחקים עם מולדובה בעבר ולא היה קל. זה אצלם בבית, הם גם יבואו להוכיח. אסור להפסיד, אבל אני לא רוצה לחשוב על אפשרות כזו. אני חושב שהחלק החשוב הוא לא לעשות טעויות בחלק ההגנתי ולשדר למולדבים שאנחנו רוצים לקחת 3 נקודות".
"יש אנשים שמעבירים ביקורת. הכי כיף זה לשבת באולפן ולבקר. לא היה נעים לשמוע את השריקות של הקהל אבל צריך תמיד להיות מאחורי הנבחרת, זה ישתלם בסוף לכולם. לא משנה מי יהיו אלה שיפתחו בהרכב, כל מי שנמצא פה הוא הכי מוכשר ואנחנו צריכים לעשות את העבודה כנבחרת".
גל אלברמן, שלא שיחק בשבת מול שווייץ, הודיע לראשי נבחרת ישראל כי הוא ייעדר גם ביום רביעי. קשר מינשנגלדבאך סובל מכאבים בגבו, והוא צפוי לחזור לאימונים מלאים רק ביום חמישי. אלברמן, שייפגש עם שחקני הנבחרת האולימפית השוהים בדיסלדורף, בספק גם למשחק קבוצתו מול האנובר ביום א'.
רוברטו קולאוטי, שנפצע בברכו בשבת ושוחרר מסגל הנבחרת, חזר לגרמניה. חברו של אלברמן בגלדבאך יעבור בדיקת MRI וגם הוא בספק למשחק ביום א'. "אני בטוח שהנבחרת תנצח גם בלעדיי", אמר קולאוטי, שלא היה אמור לפתוח, לאתר ספורט 5.
"אני עדיין לא יודע אם אפתח", הצהיר משה אוחיון, "גם אם לא, זה לא משנה את העובדה שאתן הכל עבור הנבחרת. אני לא מתייחס לכל הדיבורים מסביב, יש לנו דרך ומטרה וכל אחד שיעשה את העובדה שלי. אני לא חושב שיש לחץ מיוחד, יש עוד המון משחקים וצריך למדוד אותנו רק לי התוצאות בסוף הקמפיין".
"במולדובה לא נצטרך רק את החלוצים", המשיך אליניב ברדה, "אלא את כל הקבוצה בכושר טוב. צריך לחשוב חיובי, אני יכולים וצריכים לנצח שם. זה לא יהיה פשוט, הם הפסידו כבר משחק אחד בבית אז זה להיות או לחדול מבחינתם. זאת לא הבעיה שלנו וזה לא צריך לעניין אותם. לא הפסדנו לשוויץ אבל עדיין נוצרה אווירה לא טובה. גילינו הרבה אופי, ואני לא מכיר נבחרת שכבר במשחק הראשון נגמר לה הקמפיין".
מאור בוזגלו אמר: "אנחנו באים לנצח, אין שום ספק לגבי זה. אני שמח להיות בנבחרת, גם אם יכניסו אותי בדקה ה-94 אעשה זאת בשמחה. ברור שהשאיפה היא לשחק כמה שיותר. נלמד מהטעויות מול שוויץ וננסה לתקן, נקווה שיהיה בסדר". יעקב בוזגלו, אביו של מאור, יגיע גם הוא למשחק. "התבאסתי שמאור לא שיחק", הוא אמר, "אבל אני מקווה שהוא ישחק במולדובה. גם אם לא, אני מאחל לנבחרת תוצאה טובה".
"אנחנו יוצאים עם מטרה והמון אמונה שננצח", סיכם דודו אוואט, "כל הנבחרת צריכה להיות בפוקוס, אלה משחקים מאוד מסוכנים. על הנייר אנחנו פייבוריטים וזה בדיוק מה שמסוכן. יש לחץ עלינו ויש ציפיות אבל צריך להתרכז ולעשות את שלנו. עשינו משחק טוב מול שווייץ, מה שנראה מלמעלה לא נראה תמיד אותו דבר מלמטה".
נבחרת עם אופי
הקשר סלים טועמה, שצפוי לשמור על מקומו בהרכב של קשטן גם במולדובה, דיבר היום ב'תוכנית הספורט' ברדיו ת"א 102 FM על הופעתו מול שוויץ ולקראת המשך הקמפיין.
"התכוננתי למשחק הזה כמו שצריך", סיפר שחקנה של סטאנדרד ליאז', "כי אמרתי לעצמי שאחרי הרבה זמן יש לי צ'אנס בנבחרת ושאני אעשה הכל כדי לנסות להיות הכי טוב ולעשות את כל מה שאני יודע בשביל הנבחרת. בתחילת המשחק, אם היו אומרים לי שייגמר בתיקו, אז לא הייתי אומר שאני הכי מרוצה, אבל לאור מה שקרה אני די מרוצה. הוכחנו שיש לנו נבחרת עם אופי".
טועמה הוסיף: "גם נבחרות גדולות כמו צרפת ואיטליה לא עשו תוצאות טובות בפתיחת הקמפיין. שיחקנו נגד נבחרת שכל השחקנים שלה משחקים בקבוצות הכי גדולות באירופה. אולי אומרים שהם לא ברמה גבוהה אבל השחקנים שלהם משחקים בקבוצות טובות מאוד".
הקשר התייחס גם לסוגיית המאמן, אותו הוא מכיר היטב: "זה לא התפקיד שלנו, השחקנים, להיכנס לנושא של אם קשטן צריך להמשיך או לא במקרה של כישלון. הוא דיבר איתנו ואמר לנו שהוא מאמין בנו ושביחד נצליח. אני בטוח שאבי לוזון יהיה איתנו בכל מצב. לפעמים בתקשורת מנפחים ועושים עניין מכל דבר. אנחנו השחקנים לא רוצים להתייחס לזה, כי אנחנו רוצים להיות מרוכזים בכדורגל".

תאריך:  09/09/2008   |   עודכן:  09/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת ספורט 5
גם בשנה הנוראית בקריירה שלו, הפלשינג מדו הוציא מרוג'ר פדרר את הטוב שבו בדרך ל-2:6, 5:7, 2:6 על מארי וזכיה חמישית רצופה ב-US OPEN. עוד גראנד סלאם והוא משתווה לסמפראס. הבריטים יחכו לתורם
איציק וולף
ערבי תושב רמלה נעצר בחשד שהשתתף בגניבת רכב וברצח פרופסור דוד ניב לפני שנה וחצי    עורך דינו של עימאד אל מוגרבי: בימים הקרובים יתברר כי אין לו קשר לרצח
עמית זילבר
לאוהדי הנבחרת נמאס ממחדלי הכרטיסים במשחקי הבית באצטדיון בר"ג. במכתב שהעבירה קבוצה של שישה אוהדים מחדרה נכתב: "זו הרגשה כמו בליגה ג', ביזיון". ההתאחדות: "מצטערים, התלונות יטופלו"
משה ריינפלד
הבנקים יהיו בבעלות הבנקים הבריטיים HSBC ו-SCB ויהיו הישויות המשפטיות הזרות הראשונות שקיבלו אישור לפעול במגזר הבנקאי במדינה זו
יפעת גדות
בדיקות דם הראו שינויים משמעותיים יותר ברמות הגלוקוז והאינסולין לאחר ביצוע מטלות מנטליות    המוח משתמש בגלוקוז כדלק ומנסה לשמור על איזון על-ידי צריכת מזון נוסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il