X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הזהירו אותנו מפני מריו באלוטלי, ובצדק. צמד אדיר של חלוץ אינטר בדקות ה-4 וה-24 נתן מרווח בטחון לאזוריני טוטו תמוז הצליח לצמק, אך אבאטה סגר סיפור בדקה ה-75
▪  ▪  ▪
[צילום: ספורט 5]

התקוות הגיעו לשיא חדש, ההצהרות היו אופטימיות, התפאורה מהממת. רק דבר אחד לא לקחנו בחשבון. קוראים לו מריו באלוטלי, הוא משחק באינטר, והערב (רביעי), אחרי שנעדר מהמשחק הראשון באנקונה, הוא כבש צמד אדיר לזכות איטליה הצעירה (דקות 4 ו-24) ב-1:3 שלה בבלומפילד, שמנע מישראל עלייה שנייה ברציפות ליורו. טוטו תמוז עוד הצליח לצמק בדקה ה-54, אבל איגנסיו אבאטה ניצל עורף דליל של המארחת וסגר סיפור לקראת הסיום.
לנבחרת של מוטי איווניר אולי רעדו קצת הרגליים בדקות הפתיחה מהמראה של איצטדיון מלא ורועש. לצערה, זה הספיק לסופר מריו, שאם לשפוט על פי מימדיו נראה יותר כמו חבר בנבחרת הוותיקים של איטליה, כדי להוציא לה הרבה מן האוויר שהיה במפרשים. האופי, והחילופים של איווניר, עזרו לישראל לחזור כמעט משום מקום לתמונה, עם שער של תמוז, אבל ממתי קל לכבוש לרשת איטלקית יותר משער? חלום היורו נגמר, בדיוק ביום שבו הבוגרת הפסידה שתי נקודות קריטיות בלטביה. אכזבה? אולי סתם חזרה מציאות.
כבר בדקה השנייה הגיעו האיטלקים למצב מעולה. באלוטלי הוריד בראש ללנזאפאמה שירה מהאוויר מעל למשקוף. בדקה ה-4 האזוריניה השיגו את היתרון, ועוד איך השיגו. באלוטלי ירה בעיטה חופשית מדימה מ-30 מטרים היישר לחיבורים של לויטה, שלא היה יכול לעשות כלום. 0:1.
בדקה ה-14 איטליה הייתה יכולה להגדיל את היתרון, אבל למזלנו, הראש של לנזאפאמה פספס בסנטימטרים את כדור הרוחב ששלח לו אבאטה. בדקה ה-23 מיני מצב ראשון לישראל. רפאלוב ניצל הרחקה לא טובה של האזוריני ובעט בשמאל לגופו של מגן איטלקי. בדקה ה-24 באלוטלי האיום נשאר לבדו מחוץ לרחבה וירה טיל נוסף לרשת הנבחרת. 0:2.
בדקה ה-29 בעיטה של רפאלוב פגעה בבלם איטלקי וכמעט נכנסה. בדקה ה-44 באלוטלי היה צריך לראות את האדום אחרי שאיים בזריקת כדור על צ'קול, אבל השופט ריחם על החלוץ, שכבר החזיק בכרטיס צהוב. בדקה ה-47 אבאטה נגח לקורה משלושה מטרים.
בדקה ה-54 התקווה חזרה. יובל אבידור הוכשל ברחבה אחרי מסירה יפהפיה של גיא אסולין. השופט הצביע על הנקודה. תמוז בעט לגופו של השוער, אבל ירה את הריבאונד פנימה. 2:1. בדקה ה-72 פריצה יפה של מורוסיני לכיוון הרחבה הסתיימה בבעיטה שחלפה ליד הקורה של לויטה. בדקה ה-75 אחרי שההגנה הישראלית הפקירה את העורף, אבאטה סגר סיפור כשנשאר באחד על אחד עם לויטה. 1:3.
ישראל: אוהד לויטה, עמרי קנדה, ליאור ז'אן, אושרי רואש, רחמים צ'קול, אלמוג כהן, שירן ייני (ביבראס נאתכו/58), גיא אסולין, ליאור רפאלוב (יובל אבידור/46), שמעון אבוחצירה (טל בן חיים/46), טוטו תמוז.
איטליה: אנדראה קונסילי; דומיניק קרישיטו, לינו מרזוראטי, דה צ'ליהמרקו מוטה, פאולו דה צ'ליה; לוקה צ'יגאריני, אנטוניו קנדראבה (פרנצ'סקו בולזוני/60), פיירמריו מורוסיני, דוידה לנזאפאמה (פרנסיסקו פיזאנו/89); איגנסיו אבאטה, מריו באלוטלי (פאבלו אוסבאלדו/66).

תאריך:  15/10/2008   |   עודכן:  15/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל הפסידה 3:1 לאיטליה והודחה מהיורו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
לאחר שענקית הביטוח הקורסת יצאה מגדרה להתנצל על נופש יוקרתי לסוכניה, מתברר שארגנה להם מסע ציד, ערב קבלת סיוע במיליארדים מכספי משלם המסים
רותם סלע
יו"ר הבנק הפדרלי: לשוק האשראי יקח זמן לצאת מהקפאה    מניית מורגן סטנלי יורדת ב-14%    S&P 500 צונח ב-6.5%
איציק וולף
יו"ר קדימה מעוניינת להשיג התקדמות משמעותית במשא-ומתן הקואליציוני עם מפלגת שס    נועדה גם עם יו"ר מרצ חיים אורון    העבודה: לא נוותר ליהדות התורה על ראשות ועדת הכספים של הכנסת
מערכת ספורט 5
איזה פספוס של ישראל שאיבדה ניצחון בריגה אחרי שוויון של קולסניצ'נקו    בניון כבש בדקה ה-50, אבל חור גדול בהגנה לקראת הסיום עלה ביוקר    קשטן: "היינו בשליטה ועשינו שגיאה". עכשיו הפנים ליוון
עומר כרמון
סקר של מכון סקרים פלשתיני: ארבעה מכל עשרה מתושבי הרצועה מעוניינים לעזוב אם רק תינתן להם האפשרות    62 אחוזים אינם זוכים לחופש ביטוי מאז עליית החמאס לשלטון    87 אחוזים סובלים ממחסור במזון ובתרופות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il