X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שבוע לפני טדי, האדומים טוענים: "אנחנו קיבלנו משחק ללא קהל בדיוק על אותה עבירה". ליאני לא יציין זאת בדוח. 0:2 לאדומים על בני יהודה, צמד ליבואה. גוטמן: "אפשר לנצח את בית"ר"
▪  ▪  ▪
האוהדים דורשים צדק [צילום: טלספורט]

זה שוב לא היה קל, זה הגיע משער אחד שהחל ממהלך ברור של נבדל, אבל בסופו של דבר, הפועל ת"א השיגה ניצחון 0:2 קטן על בני יהודה וסוף סוף כבשה אחרי שני משחקי ליגה יבשים. יבואה היה האיש של האדומים עם גולים בדקות ה-78 וה-90 לאחר שגילי ורמוט התעקש להחמיץ ולהחמיץ במשך כל המשחק. בני יהודה עשתה את שלה וניסתה לשחק על מתפרצות, אבל זה לא ממש עבד.
אוהדי הפועל ת"א, שתשחק בשבוע הבא מול בית"ר ירושלים בטדי, מצפים מתובע ההתאחדות לכדורגל, שלום אבן עזרא, להעמיד את יריבתם לדין לאחר שאוהדיה הדליקו אבוקה ביציע במהלך המשחק באשדוד. לטענת האוהדים, גם הם הועמדו לדין בדיוק על אותה עבירה, דבר שהביא לענישת הפועל במשחק ללא קהל: "גם אנחנו הדלקנו את האבוקה רק ביציע. אם בית"ר לא תועמד לדין, יש כאן איפה ואיפה".
התקנון אומר כי כל עוד דוח השופט לא ציין את האירוע, והדבר לא נעשה בתוך תחומי המגרש, לא תעמוד הקבוצה לדין. מבדיקת אתר ספורט 5 עולה כי השופט באשדוד, לירן ליאני, לא יציין את האירוע בדוח בגלל שאירע ביציע. הדרך היחידה שבית"ר תועמד לדין היא אם קבוצה או מבקר המשחק יגישו נגדה תלונה.
אלי גוטמן, שחש הקלה גדולה בסיום אחרי תקופה לא פשוטה, אמר: "מאוד חשוב שניצחנו, דווקא בחצי הראשון הייתי מרוצה מאיך שהקבוצה שיחקה ואם התוצאה הייתה גדולה יותר אף אחד לא היה מתפלא, בחצי השני לא פתחנו טוב ואחרי זה השתפרנו. לפי התוכניות שלי היינו צריכים להיות עם עוד 4-5 נקודות וזה פער שנצטרך לסגור בהמשך. בית"ר בשבוע הבא? יש לנו ליגה שבה ביום נתון יכולה לנצח כל קבוצה".
"לא הגיע לנו לנצח", הודה גיא לוזון בסיום. "למעט כמה מצבים במחצית הראשונה הפועל שלטה במשחק, שיחקה טוב מאיתנו והניצחון מגיע לה. הכדורים שלנו היו רחוקים מהשער, והיום גם משחק ההגנה שלנו היה רע מאוד. הקבוצה הטובה ניצחה ואנחנו שילמנו מחיר. כל משחק בליגה הוא קשה, נתכונן בהתאם להמשך".
לירוי צעירי נשמע אחרת: "עוד פעם אנחנו חוטפים שערים בדקות הסיום. אני לא יודע מה קרה לנו היום. היינו שווי כוחות עם הפועל ת"א. נצא מזה, אין מה לעשות".
מהלך המשחק
בדקה ה-7 מצב מעולה להפועל: מבצע אישי של יבואה הסתיים במסירה לוורמוט, שמשישה מטרים בעט היישר לידיו של איינוגבה. בדקה ה-17, שוב ורמוט, מאותה עמדה בתוך הרחבה, אבל הכדור לא מצא את הרשת גם הפעם ונהדף על-ידי הקורה. בדקה ה-25 האורחת הגיעה למצב ראשון, אבל הטיל של קובאצ'ביץ' מ-25 מטרים לא מצא מסגרת. למרות דומיננטיות מוחלטת של האדומים, אלירן עטר היה יכול לכבוש בדקה ה-38, אך הסתבך וסחט רק קרן. בעיטה של צעירי מצאה את אניימה מוכן בדקה ה-45.
בדקה ה-76 ורמוט הכתיר עצמו סופית למחמיצן הגדול של הערב, כשמתוך הרחבה בעט על גופו של בלם בני יהודה. בדקה ה-78 זה כבר0:1 להפועל. לאלה בעט למשקוף, יבואה המשיך בנגיחה מקרוב פנימה. הגנאי כבש את השני השלו בדקה ה-90 אחרי הפקרות בהגנת האורחת וסגר סיפור סופית.
הפועל המשיכה לחפש את השער במחצית השנייה, ובדקה ה-71 ביבראס נאתכו היה קרוב קרוב לכבוש, אבל הכדור ששיגר לעבר השער מ-18 מטרים הצליח רק לשפשף את המשקוף. בדקה ה-76 ורמוט הכתיר עצמו סופית למחמיצן הגדול של הערב, כשמתוך הרחבה בעט על גופו של בלם בני יהודה. בדקה ה-78 זה כבר 0:1 להפועל. לאלה בעט למשקוף, יבואה המשיך בנגיחה מקרוב פנימה. הגנאי כבש את השני השלו בדקה ה-90 אחרי הפקרות בהגנת האורחת, 0:2 להפועל ת"א בסיום.
הפועל ת"א: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, דוגלאס דה סילבה, יגאל אנטבי, ביבראס נאתכו, אביחי ידין (שי אבוטבול/68), גילי ורמוט, ערן זהבי (מהרן לאלה/54), דימיטאר טלקיסקי (עידן סרור/58), סמואל יבואה.
בני יהודה: דלה איינגובה; איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי; הרוויה קובאצ'ביץ', לירוי צעירי, קובי מויאל, מהרן ראדי (אסי בלדוט/54), תומר חמד, אלירן עטר (מוחמד חטארי/68).

תאריך:  26/10/2008   |   עודכן:  26/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אוהדי הפועל ת"א דורשים: בית"ר י-ם לדין על האבוקה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה חסון
קריאות בוז לקשר ולראובן עטר מאוהדי בית"ר י-ם אחרי ה-1:2 על אשדוד. המאמן: "אני מבין את הקהל". יצחקי: "זה לא במקום". מזרחי: "נהיה במאבקי התחתית עד סוף העונה, מזה חששתי"
יפעת גדות
הפירות המוכרים והנושנים - בננות, תפוחים ותפוזים - מועילים לבריאותנו אך פירות שונים ואקזוטיים יותר מספקים טווח רחב של ויטמינים, מינרלים וחומרים נוגדי חמצון הנלחמים במחלות
משה ריינפלד
בנק מיצובישי שוקל לגייס טריליון ין מהציבור, ממשקיעים במזרח התיכון ומחברות הביטוח היפניות - עקב ירידת מניותיו בבורסת טוקיו
יפעת גדות
חוקרים הצליחו למחוק זכרונות רעים ממוחם של עכברים ללא שפגעו בחלקים אחרים של המוח
משה ריינפלד
השערורייה סביב אירוח שר בריטי ביאכטה של האוליגרך דריפסקה מתרחבת עקב פרסום שדריפסקה היה שותפו של הגנגסטר הרוסי-ישראלי מלבסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il