X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עונה שנייה להישרדות - "הישרדות איי הפנינה", תעלה בשבוע הבא בערוץ 10 ותשודר פעמיים בשבוע, בימי רביעי ושישי בשעה 21:00 בערב
▪  ▪  ▪
הישרדות איי הפנינה [צילום: אתר סרט]

עוד לא נרגענו מ"האח הגדול" והנה כבר אנחנו קופצים לריאליטי הבא שישגע את המדינה, בפעם הנוספת, הכוונה היא כמובן לעונה השנייה של "הישרדות", שתעלה בערוץ 10 בדיוק בעוד שבוע, ב-24 בדצמבר בשעה 21:00. הסדרה עולה כחצי שנה אחרי שהסתיימה העונה הראשונה.
"הישרדות איי הפנינה" תשודר פעמיים בשבוע, בימי רביעי ושישי בשעה 21:00. מפיקי "הישרדות איי הפנינה" אומרים כי העונה הסדרה תשבור את גבולות הז'אנר אף יותר. המתמודדים בעונה זו מגיעים מוכנים; הם מבינים מה מצופה מהם ו'מספקים' את הסחורה. הם יותר תככניים, יותר אסטרטגיים ויותר מתוחכמים.
'איי הפנינה' שבפנמה, קיבלו את שמם בשל כמות פנינים גדולה שנמצאה באזור במאה ה-16, ומורכבים מ-90 איים גדולים ומ-100 איים קטנים. על-פני השטח, איי הפנינה מספקים חבילה פוטוגנית מושלמת: נופים מרהיבים, מימיו התכולים של האוקיינוס, עצי קוקוס עצומים, מאות סוגי יונקים, ציפורים נדירות, חול רך ושמש טרופית יפה. אך ככל שהם קסומים, כך הם גם רווי סכנות. תנאי מזג האוויר סוערים וקיצוניים, גשם טרופי חזק שאין ממנו מחסה, לחות עזה, עשרות זנים של חיות טרף, מאות סוגי זוחלים, עופות דורסים ודגים רעילים. כל אלו הפכו את הלוקיישן לחביב על מפיקי "הישרדות" האמריקנית שצילמו בו שלוש עונות (7,8 ו-12). המקום מדהים ביופיו, מבודד מהעולם ומציב שלל סכנות ואתגרי הישרדות לשורדים.
"הישרדות" היא אחת ההפקות היקרות והמורכבות בטלוויזיה בישראל; עשרות אנשי צוות ישראלים מוטסים ללוקיישן הצילומים, קילוגרמים רבים של ציוד, תיאומי הפקה מול רשויות מקומיות, 18 זוויות צילום בכל רגע נתון ואלפי שעות צילום שנערכות בקפידה.
מעל למאה אלף איש ניגשו לאודישנים לעונה השניה ולאחר תהליכי סינון קפדניים נבחרו 20 המתמודדים, שנחטפו אל תוך המשחק כאשר הם מותירים מאחור את שיגרת חייהם, חלקם באמצע יום עבודה וחלקם ישירות מחיק המשפחה.
לאורך כל תקופת הצילומים הם היו מנותקים לחלוטין מישראל ומכל אמצעי התקשורת. בהתחלה חולקו לשני שבטים: "קניבה", על-שמם של שבטי הפרא אוכלי האדם שחיו באזור ו"בארו" על-שמו של הר הגעש הגדול ביותר בפנמה. בהמשך אוחדו השניים לשבט אחד. המתמודדים תועדו כשהם מתנהלים באיים המבודדים תוך ביצוע משימות אתגריות (פיזיות, לוגיות ופסיכולוגיות) שונות והדחת מתמודד בכל מועצת שבט.
טוויסט ייחודי לעונה זאת הוא "אי הגלות", אליו נשלחים בכל עת שני מתמודדים להתחרות אחד בשני, לשרוד בתנאים קשים במיוחד ולקבל רמזים על הימצאו של פסל חסינות. בשונה מ"אי המתים", נוכחותם של המתמודדים באי הגלות מהווה נדבך חשוב למרקם היחסים בבארו ובקניבה, וחלק בלתי נפרד מההתרחשויות בשני השבטים.
המתמודד האחרון שישרוד יזכה בפרס בשווי מיליון שקלים: ג'יפ סובארו B9 ומזומנים.

פורסם במקור באתר סרט
תאריך:  17/12/2008   |   עודכן:  17/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השורדים חוזרים, "הישרדות" עונה שנייה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
המועצה הציבורית של הבית היהודי החליטה לאמץ את הצבעת הציבור באתר המפלגה ובחרה 34 מועמדים    היום ינסו לגבש בשדרות את הרשימה הסופית
עופר וולפסון
רכבי הסנדקט מוגנים מפני ירי ומאפשרים תימרון מהיר ויעיל בסימטאות צרות    היקף העסקה: 25 מיליון שקל    מנכ"ל השיווק: "מאמינים שכל מערכת הביטחון הישראלית תאמץ את רעיון הסנדקט כבר בקרוב"
עופר וולפסון
כך מוסר יו"ר פורום מנהלי הכספים בהתאחדות התעשיינים    95% אף אינם מתכוונים לעשות זאת בשנים הקרובות    מנגד, 98% מהמפעלים ביטחו עצמם מפני רעידות אדמה
משה ריינפלד
חברת מיקרוסופט מתריעה כי פגם שנחשף בדפדפן הפופולרי ביותר באינטרנט מאפשר להאקרים "לחטוף" מחשבים שבעליהם גלשו לאתרים שהושחתו
גלית יצחק
יובילו קמפיין לפלמוליב ULTRA אוקסי פלוס מנטרל ריחות    יעלה בהשקעה של כ-600,000 שקלים תחת הסלוגן "פלמוליב אוקסי פלוס, חזק בניקיון, עדין לידיים"    [צילום: ספי מגריזו]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il