X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חמושה בבייבי-דול, בקבוק רום ותיאבון לא מסופק, יצאה נטע-לי להשביע את רעבונה ולחסל את איגור כל אישה הרי יודעת כמה קל לשטות בגברים בעזרת מחשוף, חיוך וצ'ייסר
▪  ▪  ▪
נטע-לי הנוקמת [צילום: עכבר העיר]

מהיום הראשון באיי הפנינה, נטע-לי עשתה כל שביכולתה כדי לא להיות הבלונדינית הכוסית של העונה. היא כיסתה את ישבנה במכנסונים בצבעי הסוואה, ליפפה צמות וצדפים מסביב למצח משל הייתה נסיכה לוחמת, טחנה לכולם את האוכל ושיננה שהיא ממש חזקה בנשימה מתחת למים, כי היא הרי גולשת. אך בפרק נפלא, שכולו על טהרת השילוש הקדוש - אוכל, תחתונים ורוסי שיכור - נטע-לי החליטה שלפעמים שווה לשלוף את הבייב.
משימת המכירה הפומבית הייתה הפנטזיה הרטובה של נטע-לי. אם יש משהו שמדליק את הגרגרנית של השבט זה ללכת מכות על המבורגר, ואם אפשר באמבטיית שוקולד - מה טוב. חברי השבט התחרעו על מנות האוכל כל עוד נפשם בם. אריק נלחם בחירוף נפש על צ'יפס לצד הכנפיים, אופיר התחנן לצדקה ומירית נשברה כבר בוופל האמריקני. ודווקא נטע-לי החליטה להיות מאופקת ולחכות לדבר האמיתי, משהו עסיסי ששווה לנעוץ בו את שיניה.
כמו איגור, שזכה בגילוח וקוקוס או אופיר, שנתקע עם משקפת ושנורקל, גם נטע-לי חזרה מהמשימה על בטן ריקה. אך אם יש סיפוק גדול יותר מאוכל, הוא הסיפוק שבנקמה. חמושה בבייבי-דול, בקבוק רום ותיאבון לא מסופק, יצאה נטע-לי להשביע את רעבונה ולחסל את איגור. כל אישה הרי יודעת כמה קל לשטות בגברים בעזרת מחשוף, חיוך וצ'ייסר. לא היה ספק בכלל ששתיין עילג כמו איגור ישתה מכוס התרעלה של נטע-לי בלי לשאול שאלות.
כמו אוליגרך ישב איגור מדושן, כשהבלונדינית בתחרה דרוכה להיענות לכל דרישה שלו ומקפידה לרומם את רוחו. כל כוסית שהעבירה לו הוא שתה בעונג והכוסיות לא הפסיקו לבוא. כשאיגור לחש לאריק דברי אהבה ברוסית והלך לישון מתחת לעץ, היה כבר ברור שהמשימה הושלמה. ההנגאובר לא איחר להגיע, והחסינות ברחה לאיגור בין האצבעות.
מבחינת הגנגסטר מאדר-פאקר העסקים כרגיל - הרי הוא כלל לא חושד שנטע-לי תכננה לו את החמרמורת, והוא בטוח שאופיר יהיה החבר הבא בספסל המושבעים. אך איזה צדק פואטי יהיה אם איגור, השוביניסט וההומופוב הכי פרוע בשבט, יודח בגלל התרגיל הנשי הכי ישן בספר. נפלא עוד יותר יהיה אם שני הגייז של השבט, אריק ואופיר, ייקחו חלק בלינץ' ורק אז יתפנו לקרב התרנגולים ביניהם. באמבטיית שוקולד, אם אפשר.
באמת לא קל להיות בלונדינית ארוכת רגליים בהישרדות ולהתחמק מהתואר "התחת של המדינה". לכן כדאי לנטע-לי להתרווח בטייפקאסט השני שיש למתמודדות בתוכנית - תפקיד כלבת השבט, שנותר מיותם מאז שאפרת הודחה. אומנם הבייבי-דול לא יסייע לה לשכנע את אריק להדיח את איגור, אך אם בכל זאת תצליח להוביל עוד הדחה היא תוכל להתנער מתדמית הטרמפיסטית היפה, ואולי אפילו תמצא את עצמה בסוף בשלישיית הגמר.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  19/04/2009   |   עודכן:  19/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נתן שבע
אפריקה ישראל צללה ב-11%    ישראמקו איבדה 6%    מדד הנדל"ן השיל 3.5%    פועלים נחלשה ב-2%
עופר וולפסון
דוח איומי אבטחת האינטרנט של סימנטק מדרג את ישראל שלישית בכמות פעילות הקוד הזדוני באזור אירופה, מזה"ת ואפריקה    90% מהאיומים שזוהו ניסו לגנוב מידע חשאי    כמות דואר הזבל צמחה ב-192% מאז 2007
אלעזר לוין
החברה אינה חוששת מהמיתון - שכרה חנויות גם במגדל העמק ובכרמיאל
עופר וולפסון
מסתמן עד עתה כחודש הקשה ביותר לתעשיה במשבר עד כה    מספטמבר עד ינואר פוטרו 8,000 סה"כ    הייצור התעשייתי התכווץ ב-5.5%    קרן אור: ענף הרכיבים האלקטרוניים רשם גידול חד של 37%
יפעת גדות
חוקרים גילו כי החיוך בתמונות הישנות יכול לנבא את ההצלחה בנישואים שנים מאוחר יותר    אנשים שנראו זועפים בתמונות היו בסבירות גבוהה פי חמישה להתגרש לעומת אנשים שחייכו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il