X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כימיקלים לישראל זינקה ב-4.8% במחזור גבוה מדד מניות הבנקים איבד 0.3% וטבע איבדה 1.1% לאחר פרסום הדוחות הכספיים
▪  ▪  ▪
עליות שערים [צילום: לע"מ]

הבורסה של תל אביב סיימה את את יום המסחר בעליות שערים: מדד תל אביב 25 הוסיף 0.3% וננעל ברמה של 826.17 נקודות ומדד תל אביב 100 עלה ב-0.5% וננעל ב-759.02 נקודות. מחזורי המסחר היו גבוהים והסתכמו ב-2 מיליארד שקלים. סמוך לתום המסחר בתל אביב, נפתח המסחר בוול סטריט בעליות שערים של עד 0.3%. מתחלת השנה עלה מדד תל אביב 100 ב-33%.
משרד האוצר מעריך כי בשנת 2009 ייווצר גירעון גבוה של 44.8 מיליארד שקל, כלומר 6% מהתוצר המקומי. בשנת 2010 צפוי גירעון של 41.6 מיליארד שקל, כלומר 5.5% מהתוצר המקומי.
ענקית התרופות הגנריות טבע פירסמה הבוקר את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של 2009. אלו הדוחות הראשונים בהם מציגה טבע את תוצאותיה המאוחדות עם חברת באר, שנרכשה באמצע 2008 תמורת 7.46 מיליארד דולר. טבע הציגה עלייה של 22% בהכנסות ל-3.15 מיליארד דולר ורווח נקי מתואם של 634 מיליון דולר - עלייה של 4% לעומת הרבעון המקביל. הרווח הנקי החשבונאי הסתכם ב-451 מיליון דולר לעומת 139 מיליון דולר ברבעון המקביל. בנוסף לרווח החשבונאי, טבע מציגה תזרים מזומנים (כסף הנכנס בפועל לקופת החברה) של 733 מיליון דולר.
מנכ"ל טבע, שלמה ינאי, העריך בשיחת ועידה כי הכנסות החברה בשנת 2009 בין 14.6-14.1 מיליארד דולר וכי תחזית הרווח המתואם על בסיס Cash Non GAAP (רווח מתואם בנטרול הפחתות של נכסים בלתי-מוחשיים, התאמות מלאי, מחיקות, הפחתות, הפרשות וסעיפים חד-פעמיים) עומדת על 3.20-3.40 דולר למניה.
איש העסקים דוד עזריאלי הצליח אתמול לרכוש באופן רשמי 4.8% ממניות בנק לאומי תמורת 738 מיליון שקל - שהם 10.5 שקל למניה. עזריאלי היה המתמודד היחיד במכרז. העסקה תושלם בתוך 10 ימים. כעת מחזיקות הקרנות סרברוס-גבריאל ב-4.9% מבנק לאומי. עזריאלי עשוי לנהל כעת מו"מ עם סרברוס-גבריאל לגבי יתרת המניות שברשותן, בדרך של קבלת אופציה לרכישת עוד כ-4.9% ממניות לאומי.
הסכסוך בין בנק הפועלים לבין בנק ישראל מוסיף להעיב על התנהלות הבנק: דירקטוריון בנק הפועלים קיבל ארכה של חמישה ימים להשיב על דוח חזקיהו בנושא הכשלים בהתנהלותו. הדירקטוריון היה אמור להשיב לטענות המפקח על הבנקים עד 6 במאי, אך יוכל לעשות זאת עד 11 במאי - יום שני הבא. בעלת השליטה בבנק, שרי אריסון, הגיעה אתמול למטה הבנק במטרה להפגש עם הדירקטורים ולעדכן אותם בדבר שיחותיה עם נגיד בנק ישראל, שדורש להדיח מתפקידו את יו"ר הפועלים, דני דנקנר. במכתב פנימי ששלח יו"ר ועד עובדי בנק הפועלים, שרלי אמזלג, לעובדי הבנק לקראת הפגנת התמיכה באריסון, כתב אמזלג כי הגיע להבנה מול דני דנקנר כי לא יהיו פיטורי עובדים בבנק.
חברת דירוג האשראי מעלות S&P הודיעה הבוקר על הורדת דירוג המנפיק של קבוצת בנק דיסקונט מ-AA ל-(AA-). תחזית הדירוג של הבנק תשתנה מיציבה לשלילית. במקביל, הדירוג הגלובלי לזמן ארוך לבנק דיסקונט הורד ל-(BBB-) מ-BBB והדירוג לזמן קצר הורד ל-A3 מ-A2. תחזית הדירוג הגלובלית היא שלילית.
ענקית המזון שטראוס השלימה אתמול גיוס של 374 מיליון שקל באמצעות הנפקת איגרות חוב חדשות מסדרה ג'. בשטראוס שוקלים לגייס כסף נוסף באמצעות הרחבה של סדרה ב' הקיימת. בסך-הכל, זכתה ההנפקה לביקושים של 2 מיליארד שקל. הריבית שנקבעה גבוהה ב-0.8% מהריבית הממשלתית המקבילה.
מניית ביוקנסל התממשה לאחר שזינקה אתמול ב-143% במחזור של 15 מיליון שקל - גדול פי 1,010 מהמחזור הממוצע במניה. זאת, בעקבות הודעת החברה על הצלחה בטיפול חמלה - כלומר טיפול בתרופה לא מאושרת בחולה במחלה סופנית שכל הטיפולים המאושרים בו נכשלו.
דלק נדל"ן נסחרה במרבית היום בעליות אולם סיימה בסופו של דבר בירידה. אתמול זינקה המניה ב-17% לאחר שיצחק תשובה הפך באופן רשמי לבעל השליטה בחברה. בכך הושלם המהלך להוצאות דלק נדל"ן מקבוצת דלק, גם היא בשליטת יצחק תשובה.

פורסם במקור באתר דה מרקר
תאריך:  05/05/2009   |   עודכן:  05/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סיימה בעליות: תל אביב 25 עלה ב-0.3%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ע"פ נתוני אתר Jobby בחודשים מרס-אפריל נרשם גידול של 47% בדורשי העבודה בתחום הפיננסים    15% מעובדי התעשיה מחפשים עבודה זה למעלה מחודשיים
יפעת גדות
מחקר חדש הראה כי אנשים שלא נדבקים בווירוס אפשטיין-בר אינם מפתחים טרשת נפוצה    100% מהאנשים שחלו בטרשת נפוצה במסגרת המחקר נדבקו גם בווירוס אפשטיין-בר
עופר וולפסון
מספרם הכולל של דורשי העבודה עומד כעת על כ-230 אלף איש    מספר דורשי העבודה הגיע לכ-27 אלף במרס    עלייה בהשמות שירות התעסוקה, בעיקר בתחומי המכירות והשירות, עקב הביקוש לחג
איציק וולף
ח"כ כבל הגיש ליו"ר העבודה אהוד ברק מכתב התפטרות חריף בטרם יפוטר    "ביתך הפוליטי שאתה יוצר במידתך אינו ביתי. אתה זקוק לחצרן ולא למזכ"ל"    עמיר פרץ: "ברק דוחף לפילוג בכל כוחו"
טל לוי
רווח נקי מתואם של 634 מיליון דולר    זהו הרבעון הראשון בו מציגה טבע את התוצאות המאוחדות במלואן עם חברת התרופות באר, אותה רכשה טבע תמורת 7.46 מיליארד דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il