X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כשהארץ שלנו לא נהדרת, "מסודרים" נהדרת במיוחד אתמול הבריקו שם עם הספין התקשורתי לתומר לוי
▪  ▪  ▪
[צילום: ערוץ 2]

הכנרת סבלה בשנים האחרונות לא מעט. המחסור במים היה רק ההתחלה: הרגעים בהם מפורסמים מתקלפים ניסו לשכנע אותנו בשמה לחזור לימי המקלחות המשותפות לא היו קלים יותר, וזה בלי לומר מילה על אירועי הגמר של "כוכב נולד".
למזלה, ממש ברגע האחרון, גנבו לתומר לוי את האוטו. למזלה, תומר לוי הוא מיליונר שהמוסר שלו חבוי אי שם במקום שאותו הוא מנגב בדולרים. למזלה, יועץ התקשורת שלו הציע ללכת על קונספציית "Bigger and Elsewhere", כלומר, הרבה בלגן במקום אחר, ולמזלה, הספין המכונה "שלום עם סוריה" נדחה על הסף ("לא פרקטי", סיכם יועץ התקשורת).
אחרי פתיחת עונה מאכזבת ופרקים שלא הצליחו לשמר את עניין הציבור, "מסודרים" תופסת תאוצה היסטרית. בעקבות פרק פוליטי מבריק סופק לנו אמש פרק חברתי נוקב, כולל טוקבקיסטים בשכר ("תומר צודק, עושים לו עוול"), אנשי יח"צ חסרי מצפון ("זה לא ציניות אצלי, זה ציונות"), עיתונאים ששואלים שאלות קלות ומהנהנים בראשם, וברלד שעושה בדיקת הריון, וזה אולי לא חברתי אבל מאוד מאוד מצחיק.
אחת הסיבות לכך שזה עובד (חוץ מהמשחק המדויק, הבימוי המוצלח, הופעת אורח מוצלחת של גדי טאוב ובדיקת ההיריון של ברלד), היא שסופסוף נוצר קשר אמיתי בין הפרקים. מי שראה ילדים חיפאים צועקים לעבר תומר "הו הא מי זה בא" היום, רוצה לדעת מה מתכוון לומר לו צחי הנגבי בשבוע הבא. וזו אולי ההזדמנות לתהות, מה עשה היום צחי הנגבי כדי להציל את הכנרת? או שאולי השחיתויות שבהן הוא נתפס לא הצריכו מספיק "Bigger and Elsewhere" בשביל פרויקט עצום כזה?
הכנרת התבררה אתמול כקרש ההצלה השני בסולם שיהפוך את "מסודרים 2" למה שהייתה "מסודרים 1" - סדרה נהדרת, לרגעים שבהם הארץ שלנו לא נהדרת. היא מצליחה לייצב את מפלס ההנאה שלנו, ונראה שנעקוב אחריה בצמא גם בשבועות הקרובים. המאבק על הכנרת? נו. את מחאתה תיאלץ הכינרת לבצע Smaller and right here, ועד-כה, לא נראה שזה עובד איי-איי-איי. אחרי הכל, אם השלום עם סוריה בכל זאת ייבחר להיות הספין הבא, הרי שהבעיה תיפתר מעצמה.
האמת היא שעוד לא מצאנו דרך טובה להתמודד עם השאלה שעומדת במרכז הפרק - שאלת הקשר ההכרחי בין כוח, לבין הדרכים הגרועות שבהן מנצלים אותו.
אהרן ברק, שהסרט התיעודי על חייו שודר מייד אחרי "מסודרים", היה מגדולי המנסים. אבל בינתיים, עוד בניזרי נכנס לכלא וכבר דרעי חוזר לכנסת: אם אנשי ציבור שמסתבכים בפלילים מסוגים שונים היו המפתח לפתרון בעיות לאומיות, מצבנו היה, בלי עין הרע, יותר טוב מטוב. ואם ככה, עד שנמצא דרך יותר טובה לפתור את העניין, אולי מוטב לעודד את כל הקונספט? חברות וחברים, על-פי הפרומו, צחי הנגבי כבר הצטרף למרוץ - הון ושלטון, למען הכנרת. זה בוודאי יותר טוב מהון ושלטון נגד הכנרת. לוקחים?

תאריך:  15/07/2009   |   עודכן:  15/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסודרים 2: הון ושלטון מעולם לא נראו טוב יותר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
המרכז יכיל מערכת "מאמנים מקושרים" שתאפשר לטייסים להתאמן בטיסה מבצעית במבנה ובשילוב עם כוחות נוספים, אוויריים וקרקעיים    היקף הפרויקט: כ-55 מיליון דולר
מאיה חסון
הקשר רצה להישאר, והבין שחוזהו יכביד. טוטו תמוז ייבחן עם דן האג
גלית יצחק
ילדים נכים של עמותת איל"ן יבלו את קייטנת הקיץ במחנה ג'וליס    צוות הבסיס מכשיר בימים אלה את המקום לטובת נגישותם של הילדים
מחלקה ראשונה
מרכז התרעות הצונמי בהוואי שלח אזהרה לגבי אפשרות להתפתחות צונאמי בניו-זילנד    "רעידת אדמה בעוצמה כזו עלולה לחולל צונאמי הרסני שיכול לפגוע בקו החוף באזור שליד מרכז הרעש בתוך דקות עד שעות"
יפעת גדות
רוב התינוקות יקבלו תחליף חלב-אם כלשהו במהלך השנה הראשונה לחייהם    להזנה מבקבוק יכולה להיות השלכה בריאותית ארוכת-טווח על הילדים    חוסר מידע ותמיכה לאימהות המאכילות את תינוקן מבקבוק עלול להעמיד את בריאות התינוקות בסיכון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il