X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
היקף המכרז מיליארד שקלים סולל בונה שבשליטת שרי אריסון הפתיעה כשגברה על קבוצת שפיר הנדסה, שבשליטת האחים שפירא
▪  ▪  ▪
פרויקט שיקום ואחזקה

כפי שפורסם ב-TheMarker בשבוע שעבר, הודיעה היום החברה הלאומית לדרכים כי בחרה בשיכון ובינוי (5.23%, 636.0) במכרז לאחזקת כבישים בהיקף של 1 מיליארד שקלים.
מכרז האחזקה הוא פרויקט P.F.I ראשון מסוגו לשיקום, תפעול ואחזקה כוללת 270 ק"מ של כבישים בין-עירוניים בידי המגזר הפרטי למשך 20 שנה, תמורת תשלומים תקופתיים ממעצ. במסגרת המכרז יועברו לידי הזכיין הפרטי: קטע כביש בין נחל חדרה לבין צומת בנימינה (כביש 4); קטע כביש בין צומת פרדיס לבין צומת אורן; קטע כביש בין עמק חפר לבין כיכר משטרת חדרה (כביש 65); קטע בין מחלף קיסריה לבין צומת מגידו (כביש 66); וכביש 70 שבין מחלף זיכרון יעקב לבין צומת התשבי. עבודות השיקום ימשכו עד שלוש שנים - כשהזכיין יתפעל את הכבישים ויתחזק אותם למשך 17 שנים נוספות. הצעות המתמודדות נבחנו משיקולי איכות ההצעה (30%) וסך התמלוגים המבוקשים (70%). חברת הדירוג מעלות S&P העניקה לפרויקט דירוג אינדיקטיבי בטווח AA - AA מינוס.
את שלב המיון המוקדם (P.Q.) של הפרויקט עברו שבע קבוצות - אך רק שתיים ניגשו לבסוף למכרז. זאת, כאשר דניה סיבוס, קבוצת אלקטרה וא. ארנסון, מלרג הנדסה, אשטרום ו-COLLOSA הספרדית - אשר עברו כולן את שלב המיון המוקדם - החליטו לבסוף שלא לגשת לבסוף למכרז.
היום נפתח עידן של סטנדרט חדש ברשת הכבישים הבינעירונית בארץ ובמערכת היחסים שבין המדינה לבין הסקטור הפרטי", אומר מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים אלכס ויז'ניצר. "השיטה החדשה קובעת אמות מידה מדויקות, המתייחסות לאיכות הדרך. החברה סיימה הליך יסודי, שבו הוענק ציון לכל מטר ומטר ברשת הכבישים. לכל קטע דרך יש ציון מדויק הקובע את איכותו, מתוך מטרה לשפר את איכות הכבישים בכל הארץ".

פורסם במקור: אתר דה מרקר
תאריך:  26/07/2009   |   עודכן:  26/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שיכון ובינוי זכתה במכרז החברה הלאומית לדרכים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חברה קפיטליסטית לכל דבר ! ל"ת
גילוי האמת   |  26/07/09 18:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ההסכם, שנחתם בין ההסתדרות וועד העובדים לבין הנהלת אגד, קובע מכסת שעות מינימליות לכל נהג ומגדיל את היקפי הפנסיה לעובדים    נהגים ללא תלונות או עבירות יזכו לבונוס כספי רבעוני
איתי מקמל
מכשיר הדגל של נוקיה הוא בעל תכונות מתקדמות רבות - יכולות משרד נייד, GPS מובנה, מצלמת 5MP ועוד, אבל עם חיסרון אחד בולט - אינו עובד עם דיבורית לרכב
איתי מקמל
מנכ"ל ברס אלקטרה, יבואנית סוני אריקסון בישראל, מדבר על הטכנולוגיות שצפויות להגיע לארץ, על התחרות מול האייפון ועל המשבר הפיננסי
עופר וולפסון
באוצר אומרים כי עובדי הביטוח הלאומי החליטו להתחיל לנקוט בעיצומים דווקא כעת כדי למנוע את יישום חוק לרון, שנועד לסייע לשלב נכים בשוק העבודה
עופר וולפסון
הסתכם בכ-21.8 מיליארד דולר    יצוא היהלומים צנח בכ-55% לכ-5.1 מיליארד דולר    ברבעון השני השנה הירידה רוככה מעט על-רקע נתוני יצוא משופרים בענף האלקטרוניקה וכלי הטיס    התחזית לשנה 2009: ירידה ביצוא לכל 20 יעדי היצוא העיקריים של ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il