X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הטענה "אל על מעוניינת לעודד מעבר הלקוחות לניהול עצמי באתר אל על באינטרנט"
▪  ▪  ▪
מעודדים שימוש באינטרנט

איך חברה גדולה יכולה לגרום ללקוחותיה להעדיף פנייה לשירות לקוחות דרך האינטרנט ולא דרך הטלפון? באל על מצאו פיתרון יצירתי, אבל גם רווחי: היא פשוט החלה לגבות תשלום - שהוא בעצם סוג של קנס - של 10 דולר, או 20 נקודות, מלקוחותיה בשירות הנוסע המתמיד. וזאת על כל פנייה טלפונית בשירותים שניתנים גם באינטרנט. הידיעה על ההחלטה של אל על התפרסמה לראשונה בדיון ב-TheMarker Cafe.
בתחילת השבוע הודיעה אל על על המחיר עבור השירותים. על-פי אל על היא השקיעה משאבים רבים בפיתוח ובשדרוג הכלים האינטרנטיים אשר היא מעמידה לרשות חברי המועדון לצורך ביצוע פעולות בחשבונם. רובן המוחלט של הפעולות ניתנות כיום לניהול עצמי באתר אל על באינטרנט, בקלות ובנוחות.
אל על טוענת שמכיוון ששירותים כגון הנפקת שוברים עבור כרטיסי בונוס וכרטיסי מבצע ניתנים לביצוע באינטרנט ואינם מצריכים טיפול של מוקד השירות הטלפוני, היא תחל לגבות החל מתאריך 15 בנובמבר 2009 סכום של 10 דולר או 20 נקודות מועדון, כדמי שירות עבור טיפול טלפוני.
על-פי אל על "מעבר זה יסייע לנו להעניק מענה מהיר וזמין במוקד השירות הטלפוני לחברי מועדון הנזקקים למידע או שירות המצריך מענה אנושי".
מאל על נמסר כי "התשלום ייגבה עבור בעיות הניתנות להתבצע באתר ולא עבור פניות לבירורים. במקרים חריגים בהם יסתבר שלא ניתן היה לקבל את השירות באמצעות האתר, ניתן יהיה לקבל את השירות במוקד בחינם".

פורסם במקור: אתר דה מרקר
תאריך:  15/10/2009   |   עודכן:  15/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אל על: 10 ד' עבור פעולה דרך המוקד הטלפוני
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
נותנים שרות וקונסים !!!
א.ל. רמת-גן  |  15/10/09 21:46
2
שלא יעשו טובות...אל על אינה
ממציא המונופול  |  16/10/09 00:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
הסתיים שלב עדותה של א' ממשרד התיירות הטוענת כי הנשיא לשעבר משה קצב אנס אותה    בשבוע הבא תיחקר א' בחקירה נגדית
שחר רן
מנשה סמירה, מנכ"ל הרשות השנייה פנה לנורית דאבוש: "אין ביכולתנו להמליץ על הארכת הזיכיון לערוץ 10"
אלעזר לוין
הקונים, 40 משקיעים איריים, ירכשו דירות באי לנזרוטה בכ-26 מיליון שקל    ישלמו 78 אלף אירו לדירה    קודם לכן ביטל יצחק דיין עסקה לרכישת דירות ב-100 אלף אירו לדירה
ספי קיני
עמותת "לחופש נולד" חושפת סרטון חדש שעולה בימים אלו באירן ובמדינות ערב    המטרה: השגת מידע על אודות גורלו של רון ארד ופתרון היעלמו
גלית יצחק
50 חניכים יחלו בשבוע הבא את לימודיהם באוניברסיטה העברית    ילמדו פיזיולוגיה צבאית, אתיקה צבאית, רפואת חירום ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il