X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מדריך לטיולי יער או קופסאות להקפאת מזון לתינוקות - מה לחטוף מהמדף ועל מה אפשר לוותר? טיפים לצרכנות הורים נבונה
▪  ▪  ▪
חיסכון באילתורים [צילום: עכבר העיר]

כל-כך הרבה מוצרים מזמנים לנו המדפים בחנויות הספרים והצעצועים, וכל-כך מעט זמן (וכסף) יש לנו על-מנת לברור מתוכם ולבחור לצאצאינו את המוצלחים שבהם. בשל כך גייסנו את נגה משל שמדי שבוע (או קצת יותר) תלקט עבורכם שלושה פריטים חדשים על המדפים, שמבטיחים ניסים ונפלאות. האם גם מקיימים?

אל תוותרו - קופסאות להקפאת מזון לתינוקות

לכאורה זה נראה מוצר מיותר - מה, אי-אפשר להקפיא מזון טחון לתינוקות במגש קוביות הקרח או בקופסאות פלסטיק קטנות? אז זהו, שאפשר, אבל רוב הקופסאות גדולות מדי ומגש קוביות הקרח לא מגיע עם מכסה. חוץ מזה לפעמים המוצרים הייעודיים האלה שלא עולים ים כסף פשוט הופכים את החיים לפשוטים יותר וחוסכים אלתורים. כאלה הם ה"בייבי קיובס" - קוביות אחסון להקפאת מזון טחון לתינוקות. הן באות כסט של שמונה וגודלן הולם בדיוק את צורכי המזון של התינוק המתחיל לגלות את עולם המוצקים. במקום להפשיר כמות גדולה ולהתבאס מזה שהתינוק סרבן, אפשר להפשיר כל פעם קובייה או שתיים לפי הצורך ולאחסן את הכל בנוחות וביעילות על המגש (שמגיע עם הערכה) בפריזר. הקוביות אינן מכילות PVC וביספינול A, הן אטומות וניתן לשטוף אותן במדיח כלים ולהכניס למיקרוגל. יתרון נוסף הוא שאפשר גם לשמור בהן חלב אם. אסתטי וחכם.
קוביות להקפאת מזון תינוקות (כל קובייה מכילה 70 מ"ל). 49 שקלים. להשיג ב"תותי במושב" ובאתר בוטן.

אל תתעקשו - מדריך לטיולי יער

אחרי שיצא במהדורת אלבום מהודר תחת השם "קסם היער" וקישט בייחוד את המדף, יצא כעת הספר במהדורת מדריך כיס. "מדריך כרטא ליערות בישראל" מאת יגאל צור, מציע ביקורים לכל המשפחה ביערות ישראל מצפון ועד דרום. הוא אומנם כולל פחות מאשר ספר האם, אך יש בו די בשביל יום בילוי וטיול ביער בכל אזורי הארץ, ויתרונו הגדול הוא שאפשר לקחת אותו לשטח וטייל עמו בנוחות. בספר מסלולים, נקודות עניין, תצפיות ואטרקציות וגם המלצות על מקומות נוספים בסביבה. הכתיבה שוטפת, ויותר מכל, המדריך - גם אם לא תמיד מרחיב די הצורך לגבי מסלולי טיול רגליים - נותן השראה וחשק לקפוץ ליער הקרוב לביתכם. בדרך מגלים פינות פיקניק קסומות, חניונים, פסלים וגני שעשועים מלהיבים שיעסיקו את הילדים עד שהמנגל יפלוט נקניקיות והמבורגרים.
"מדריך כרטא ליערות בישראל", יגאל צור. הוצאת כרטא. 98 שקלים. להשיג בחנויות הספרים.

אל תתפתו - לוח שנה של קוראימלי

סך-הכל לוח השנה של סטודיו "קוראימלי" הוא מוצר יפה ומושקע שעבדו עליו לא מעט. מדובר בלוח מהודר שמתאים לילדים ולכל המשפחה והוא מעוצב כערכה חווייתית עם דף מעוצב לכל חודש. מאחורי הדף (מקרטון קשיח) הסברים על העונה בה החודש נופל, החגים הנחגגים בו ועוד. את הדף מצמידים לערכה הנפתחת ונתלית, כמו תמונה באלבומים של פעם, ומדי חודש מחליפים. לוח השנה מגיע עם מדבקות לציון ימי חופש, ימי הולדת, פגישות ותורים לרופא (???) וגם גלויות חביבות שיכולות לשמש ככרטיסי ברכה. אני מודה שהגרפיקה כאן אינה לטעמי וזו מבחינתי כבר סיבה לא להתאהב, אבל זו לא הבעיה העיקרית. בהתחשב בזה שאת הלוח תולים והוא כולל כיס בו שמים את כל דפי החודש, המדבקות והגלויות - המוצר פשוט לא פרקטי. יש בו שני חורים קטנים לתלייה על מסמרים, אך בגלל שהלוח על כל אביזריו כבד ומזמן שימוש אינטראקטיבי לאורך כל השנה - אין סיכוי שהחורים הקטנים יחזיקו את כל הכבודה לאורך זמן, בייחוד אם נותנים לילדים להתעסק איתה. למגנט למקרר זו גם לא אופציה, שוב בגלל המשקל. חבל. הסטודיו גם מפיק ספרים עם איורי חיות (באותו סגנון) המיועדים לתינוק חדש במשפחה, ומספרים את סיפור יצירתו של שם היילוד הטרי.
"לוח השנה שלי", 90 שקלים. ניתן להשיג בסקצ'בוק (טשרניחובסקי 5 תל אביב), דל'ארטה (אשתורי הפרחי 9 תל אביב), תותי במושב (רשפון), נקודותיים: גלריה בסימן קריאה (ליבריה 29, חיפה). פרטים באתרקוראימלי.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  11/11/2009   |   עודכן:  11/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לוותר או להתפשר: המדריך הצרכני להורים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ישלמו 36.4 מיליון שקל - 6% מתחת למחיר המניה בשוק    בין הקונים - מבטחים ומקפת הוותיקות    השליטה תישאר בידי משפחת חבס
אתי אפללו
בנוסף, חתם זהר עם על הסכם למתן שירותי ייעוץ פיננסי למשך שנתיים לחברה פרטית של משפחת ברונפמן    ההערכה: יקבל כמיליון דולר
איציק וולף
מקורביו של מפקד עוצבת הגליל לשעבר שהוצא לחופשה כפויה לאחר שנתפס משקר ביחס לתאונה טוענים כי פסק הדין בערעור שהגיש תא"ל צ'יקו תמיר מחייב התחשבות גם בפארס
יפעת גדות
למרות שבאופן דרמטי מספר החולים שקיבלו את התרופות עלה, שיעור עירויי הדם שנדרשו לא השתנה    הסיכונים מהתרופות לאנמיה עלולים לעלות על היתרונות
דנה שוופי
הבמאי הישראלי יגיע לארץ לרגל הקרנת הבכורה של סרטו שובר הקופות "פעילות על טבעית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il