X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בריזת ים נעימה, יאכטות מול העיניים, חציל בלאדי מוצלח בפה ופילה בקר רך ועסיסי לנשמה - מה צריך יותר מזה? עודד סלע, האישה והבדרך ישבו לצהריים ב'מדזו' ולא רצו לחזור לעבודה
▪  ▪  ▪
[צילום: Medzzo - מדזו במרינה, הרצליה פיתוח]

מה יותר מתאים מלפתוח את השבוע ביציאה באמצע היום מהמשרד, לאסוף את האישה וה"בדרך" שבה ולסור לסעודת צהריים במרינה של הרצליה? ניסיתי לענות על השאלה בשעה 13:30, אחרי שקיבלתי פס מהמשרד ובעודי מביט על מסעדת 'מדזו' ההרצליינית, הממוקמת ממש בכניסה למרינה.
יום ראשון הוא בדרך כלל לא בדיוק יום עמוס במסעדות ישראל. למרות ששטח המסעדה מרווח מאוד, לא הייתה במקום אווירה נטושה, אך כמות הנוכחים אפשרה בחירת שולחן לטעמנו ברחבה החיצונית של המסעדה. המקום מרווח לא רק בטרסת הפרקט החיצונית, אלא גם בחלק הפנימי של המסעדה, בו ישנו אזור לאונג' מיוחד ואירועים.
התמקמנו והזמנו מנות ראשונות. לא חסכנו והלכנו על הקרפצ'יו פילה בקר (48 שקל) שנחתך כה דק עד שלרגע חשבתי שעבר בסכין מנתחים, טרין כבד עוף המוגש עם קונפי תאנים (46 שקל), שרימפס מטוגן (54 שקל), חציל בלאדי קלוי (42 שקל) המגיע עם טחינה, גרגירי חומוס ונבטי חמנייה ולחם הבית (18 שקל), שהגיע טרי-טרי אך בתשלום, כמו כל מנה ראשונה.
כבר בשלב המנות הראשונות הבנתי שעשיתי טעות - המנות נדיבות וטעימות והתקשינו לרסן את עצמנו ולהשאיר מקום ראוי למנה העיקרית. לטעמי, מבין המנות הראשונות, דווקא המנה המקומית והמזרח תיכונית - החציל עם הטחינה וגרגרי החומוס - הייתה המוצלחת ביותר, אף כי קשה לומר ולו דבר אחד בגנות שאר המנות.
לעיקרית הזוגה הזמינה פנה פילה בקר בקארי ועשבי תיבול (72 שקל), בעוד אני בחרת בדג דניס שלם אפוי בתנור (89 שקל), שהגיע עם עשבי תיבול, למון גראס, תפוח אדמה ובטטה. הזוגה, ממוצא דרום אמריקני, יודעת דבר וחצי דבר על פנה ועוד יותר על פילה בקר. ישנם דרכים רבות לקלקל פנה - קשה מדי או רך מדי - אך במדזו המנה הזו הייתה לא פחות ממושלמת בשני המרכיבים: הפנה היה עשוי במידה הנכונה ופיסות פילה הבקר היו בדיוק כמו שפילה בקר צריך להיות - רך, עסיסי וטעים להפליא.
בזירת הדג לא נרשמו הפתעות. היה בהחלט טעים אך בדיעבד הייתי צריך אולי לבחור באחת ממנות הבשר שהתברר שהן מהספציאליטה של הבית והומלצו מראש על-ידי המלצרית. נצטרך לבחון זאת שוב בקרוב. את המנה העיקרית ליווינו בסלט ירוק (44 שקל) שהיה מעט מלוח לטעמנו, ובכוס יין מרלו ירדן (38 שקל)
אחרי הפסקה קלה, החלטנו שלא נוותר על בדיקת קינוחי הבית והלכנו על טארט אגסים (34 שקל) עם כדור גלידה, טירמיסו (33 שקל) ואספרסו ארוך (9 שקל). הטירמיסו היה מצוין, טארט האגסים חוסל אף הוא, אף כי הורגש עודף קל בבצק על חשבון האגסים.
האווירה במדזו נהדרת. אין כמו מראה של סירות במרינה, מוזיקה טובה (כמו זו שבקעה מהרמקולים שהוחבאו במעין אבנים שהונחו בגבולות הטרסה) ורוח קלילה מהים, כדי לפתוח את בלוטות הטעם. אין שום ספק שבמטבח יודעים לטפל במזון, החומרים טריים והמנות נדיבות ביותר. בפעם הבאה, שתגיע בקרוב, נלך על הבשר שמוצע גם במנות עסקיות מעניינות.
החזרה ישירות למשרד אחרי ארוחה כזו הפכה לקשה מתמיד, מומלץ בחום לשקול לבצע את מצוות השינה המבורכת. החיים קשים.

* הכותב היה אורח המקום.
מרינה וילאג', הרצליה פיתוח, הרצליה
טלפון: 09-951-0077
פקס: 09-951-0808
תאריך:  23/11/2009   |   עודכן:  23/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ספי קיני
בעקבות חשיפת עסקיו המפוקפקים של יורי גיא רון, גם פורום הסטודנטים למשפטים קורא לראש לשכת עורכי הדין להתפטר לאלתר מתפקידו
עופר וולפסון
מספר המובטלים הסתכם באוקטובר בכ-208,600 איש    כמות דורשי העבודה ירדה בחודש זה ב-3.7%    באוקטובר פוטרו כ-13,240 איש - כ-2,500 פחות מספטמבר
עידן יוסף
בגילוי דעת שכתב הרב עמאר נגד הספר ומחברו הישווה הרב את המחבר למשיח השקר שהוליך שולל את הרבנים
עכבר העיר אונליין
היוצר הדוקומנטרי המוערך זכה להתעלמות האקדמיה השנה כשסרטו "קפיטליזם: סיפור אהבה" לא העפיל לשלב הבא בדרך אל פסלון האוסקר    גם הסרטים הישראלים בחוץ
גילי לב ארי
ביקור טעים ונעים ב'מטילדה' הותיר בגילי לב ארי כמה תובנות: חומוס לא מתאים רק למסבחה, חציל הוא הירק הכי אנדרייטד שיש והלחם המרוקאי הוא הפוקאצ'ה החדשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il