X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צילומי "ספיידרמן 4" שהיה אמור להיות אחד משוברי הקופות הגדולים של 2011 נדחו למועד לא ידוע כבר באוקטובר בשנה שעברה החלו לצוץ שמועות כי הסרט בבעיות וכעת, השמועות הפכו לעובדה והפקת הסרט נדחתה
▪  ▪  ▪
הפקת הסרט נדחתה [צילום: אתר סרט]

"ספיידרמן 4" שהיה אמור להיות אחד משוברי הקופות הגדולים של 2011 נדחה ונכון לכתיבת שורות אלו לא ידוע מתי, ואם בכלל ייצא לצילומים. נראה כי סיבת הדחייה היא אי-היכולת של הבמאי, סם ראימי, שביים את שלושת הסרטים הראשונים של הסדרה, והמפיקים, להגיע להסכמה על הנבלים בהם יילחם ספיידרמן.
השבוע פורסם כי מארק ווב, הבמאי של הדרמה הקומית רומנטית/אנטי רומנטית "500 ימים של סאמר" יביים את שלושת הסרטים הבאים בסדרה. "אני ממש נרגש וזהו חלום שהתגשם" אמר "אני יודע שאני נכנס לנעליים הענקיות של סם ראימי ושאעמוד מול עיניהן הבוחנות של קהל המעריצים של הדמות".
נכון לכתיבת שורות אלו, לא ידוע מי יהיה הכוכב שיגלם את דמותו של פיטר פרקר/ספיידרמן, אולם חברת ההפקה הודיעה כי היא מתכוונת להצעיר את הדמות ולהחזירו לגיל התיכון.
אז על מה היה הבלאגן? סם ראימי, שביים את שלושת הסרטים הראשונים, מאוד רוצה ללהק את ג'ון מלקוביץ' לתפקיד "הנשר", אחד הנבלים הראשונים והקלאסיים של ספיידרמן מחוברות הקומיקס. ראימי דרש את הדמות הקלאסית הזו לסרט השלישי, אולם המפיקים עמדו בדרכו והכניסו לסרט את דמותו של ונום והחליפה השחורה. כעת המפיקים, שחושבים שהדמות לא מספיק אטרקטיבית, מעוניינים לצוות לספיידרמן את "החתולה השחורה", פושעת סקסית שבחוברות הקומיקס אף מתאהבת בספיידרמן.
חוסר ההסכמה בין הבמאי למפיקים הוביל לכתיבת אינספור תסריטים שלא עמדו בציפיות של אף אחד מן הצדדים. כבר באוקטובר בשנה שעברה החלו לצוץ שמועות כי הסרט בבעיות וכעת, השמועות הפכו לעובדה והפקת הסרט נדחתה.
ספיידרמן היה אמור לצאת בסוף השבוע היוקרתי של תחילת מאי, סוף השבוע שבדרך-כלל פותח את עונת הקיץ. לא עברו שעות רבות מאז נודע דבר עצירת ההפקה של "ספיידרמן" והאולפנים הגדולים, עטו, כמו נשרים, על התאריך היוקרתי.
חברת פאראמונט זכתה והודיעה כי היא תוציא ב-6 במאי 2011, בתאריך שהיה שמור לספיידרמן 4, את "ת'ור" (Thor) גיבור על אחר של חברת מרוול, אל נודרי שמגיע אל ניו-יורק של ימינו ומתחזה לאחד האדם. קנת' בראנה מביים ואולפני דיסני הודיעו כי את מקומו של "ת'ור" הם ימלאו עם "שודדי הקריביים 4". עוד סרטים שנראה במהלך קיץ 2011. "בדרך לחתונה עוצרים בוגאס 2", "רובטריקים 3", והסרט האחרון בסדרת סרטי "הארי פוטר".

פורסם במקור: אתר סרט
תאריך:  21/01/2010   |   עודכן:  21/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ההזמנות מיועדות עבור משרד הביטחון ועבור שני לקוחות בצפון אמריקה    ללקוחות תסופקנה מערכות לייזר מוטסות תוצרת החברה
יפעת גדות
סיפורו של הילד נאדי צ'אלמרס הוא סיפורם של מאות אלפי אנשים בהאיטי    ילד בן 10 שאיבד את אימו ברעידת האדמה    אלפי קילומטרים משם, בצרפת, סבו וסבתו, החלו לנסות ולאתר את הנכד היחיד שלהם    חברת המשפחה בישראל פנתה ליחידת האיתור של מד"א שסייעה להם למצוא את הילד האבוד
נירית אנדרמן
מורגן פרימן כנלסון מנדלה ב"אינוויקטוס", רובין וויליאמס וג'ון טרבולטה ב"מזל תאומים" וחמור משועמם יוצא להרפתקה ב"דונקי שוט"
מאיה שני
טהרן מכחישה כי דחתה את הצעת המעצמות להעשיר אורניום במדינה אחרת    רוצה להשלים את עסקת החליפין בשלבים
אלעזר לוין
שילם לחברת ב. יאיר 1.7 מיליון שקל בעד דירת 2.5 חדרים    הדירות - להשקעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il