X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אפילו השורדים עצמם פיהקו כשדן ואיתי חזרו למשחק הישר מאי המתים אולי חוץ מעידן קפון, ו"התוכנית הסודית" שלו וגם - זיו יצחקי נפרד סופית מדר הכה-נאיבי
▪  ▪  ▪
מנו. פיתול צפוי בעלילה [צילום: עכבר העיר]

"הצפוי הוא הבלתי צפוי", "כשיש ספק - אין ספק", "הפנקס פתוח והיד רושמת". כל אלו קלישאות ידועות מן החיים. וכשדן ואיתי חוזרים מאי המתים אל סאמא סאמא, השורדים האחרים כבר לא ממש נופלים מהרגליים. הם ידעו שזה עלול לקרות, ועדיין התנהגו כאילו לא קיימת אפשרות כזאת.
אבל לפני שאנחנו נכנסים לעובי הקורה, כמה מילות פרידה מדר, שהוכיח שכמו בחיים, כך גם במשימות הוא התקשה לחבר את כל החתיכות החסרות. עוד תמונה של המציאות, שחלקיה טרם התיישבו לו היטב במקומם, נוגעת לציפייה שאושר מחכה לו מעבר לפינה. דחילק דר אחינו, לא למדת כלום מגיא ומירית, מסער ואיילה ומרוקסן ונמרוד? זוגות ריאליטי לעולם לא שורדים לאחר לכתן של המצלמות, הם פשוט מתים להם בסתר כמו פרחים מיובשים בין הדפים של "פנאי פלוס" ו"רייטינג". את המשימה עצמה, אגב, ניתן לסכם במילותיו של גיא זוארץ - אכן החלק התחתון של איתי מושלם.
אז דן מנו חזר למשחק. "שוקינג!", קוראים לזה הצעירים. הפיתול הזה בעלילה היה כל-כך צפוי לכל מן דהוא חוץ מלאסטרטג הדגול קפון, שמכריז שנהרסה לו התוכנית המושלמת. הסיכוי לתהות על קנקנה של אותה תוכנית מושלמת משול רק לסיכוי להכיר את פרטי יוזמת השלום של ביבי. אבל הוא אומר שיש לו אחת, אז נאמין לו.
עם כניסתם של השניים למחנה, מיד שומעת מירית איך תקליט שירי ההעצמה הנשית של גלי עטרי נעצר בחריקה צורמת אוזניים, ומחליטה לבצע מסע דילוגים מהיר בין לידר לאיתי, שלא היה מבייש את הנרי קיסינג’ר בנעוריו. לידר בתחילה נוקטת בטקטיקה די מרשימה - היא מחליטה שהיא זיקית, או לחילופין שהגיעה העת לבדוק אם היא יכולה ליישם את כל הקטע הזה של דני דין הרואה ואינו נראה. משהבינה שאיתי כן רואה אותה, היא מחליטה לאמץ את המלצותיה של מירית. איתי גם מתרצה, ומסכים להתיישב לסיט דאון עם לידר, שמדברת על אור, חום, אהבה, אנרגיות, תחושות ורגשות. אלא שאיתי, שזה עתה יצא עם דיפלומה מהפקולטה למדעי זיהוי בולשיט ע”ש דן מנו, מחליט לעשות כאילו הוא סולח. אבל למצלמה מסביר שהוא אפילו לא שוכח.
שרון, שכתפיה עדיין נושאות את זיכרון אותו עיסוי מפנק מבית מנו, יוצאת לרקוד בפני דן את ריקוד שבעת הצעיפים. היא לא רוצה שהוא יהיה חבר של איתי, היא רוצה שיהיה להם טוב כמו אז, אבל דן לא מוכן להתחייב על שום דבר. בשבקין, שכבר רואה את אנגלנדר נוזל לו בין הידיים, מביט בחיזור הגורלי בעיניים כלות. השימוש של שרון במיניות שלה מגעיל אותו, כלומר כל עוד הוא נעשה על מישהו שהוא לא בשבקין או המותג.
גם שפקס העירני, שתמיד מזהה פעילות הורמונלית חריגה, פוצח בעוד אחת מסדנאות ההיגיון שלו. אולי הוא גם יוכל להזכיר לשרון שהיא לא רוצה להגיע לגמר על הגב של אף גבר. בכל זאת, זה הצליח לו עם לידר, כשהסביר לה שגברים מכריסים בגיל העמידה נהנים מפקטור אמינות גבוה הרבה יותר מכל מיני יפיופים עם ריבועים בבטן ועיניים כחולות. כנראה חתכו את זה בעריכה, אבל אני בטוח שלטיעון הזה צורפו נתונים סטטיסטיים, גרפים ואנליזות מדויקות.
משם יצאה החבורה אל משימת הפרס, שנהגתה כנראה על-ידי מחלקת ההרמה להנחתה של ערוץ 10, שמתחננת לאמירות המתבקשות והבנאליות ביותר כמו "צלילתם של השורדים מסמלת את צלילת הרייטינג", או לחילופין "צלילתם של השורדים היא כשקיעת המותג 'הישרדות'", או לחילופין "צפייה בפרק של 'הישרדות אולסטארס' מרתקת כמו צפייה בשש שעות של אנשים יושבים בתוך המים". אופס, בעצם מישהו במחלקת התוכניות חשב שזה באמת קונספט מעניין, וזה מה שהוא שידר לכם כל הלילה. תודו שישנתם הרבה יותר טוב.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  13/07/2010   |   עודכן:  13/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הישרדות
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כמה צפוי, ככה משעמם: דן מנו חזר ל"הישרדות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
כך קובע סקר מכון סמית שנערך לקראת כינוס השדולה הפלורליסטית בכנסת בנושא רחבת הכותל    מנכ"ל חדו"ש: "הציבור מאס בטרור הצניעות בכותל"
מחלקה ראשונה
בכינוס השנתי למשפחה וזוגיות באזור הדרום של ארגון "בית מוריה", השתתפו מאות נשים אשר באו לשמוע מרבנים ורבניות כיצד לשמור על הזוגיות ועל טיפוח המשפחה
יפעת גדות
בישראל מתבצעות מדי שנה כ-20 אלף הפסקות הריון מדווחות    בשנים האחרונות נרשמה עלייה במספר הפסקות ההריון היזומות    מבליט את השיעור הגבוה של האישורים שנותנות הוועדות להפסקת הריון - כ-99%
ענבל בר-און
לפי הצעת החוק של ח"כ סולודקין, נשים אשר יעטו רעלה על פניהן ייקנסו    "נכבדי הקהילות" הדתיות אשר יאלצו את הנשים לעטות רעלה זו ייקנסו פי עשרים    המטרה: חירות לנשים, אך גם השיקול הביטחוני משחק תפקיד
יפעת גדות
מחקר חדש שכלל אלפי משתתפים גילה כי אנשים עם הרמות הנמוכות ביותר של ויטמין D היו בסיכון גבוה פי שלושה לפתח את המחלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il