X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר האופוזציה מגבה את ראש הממשלה גיבוי מלא במכתב ששיגרה לנשיא אובמה ובו היא מטעימה כי היא מתייצבת מאחוריו בקונצנזוס מוחלט בכל הקשור לבקשה לשחרורו של יהונתן פולארד "קונצנזוס המתעלם מכל חילוקי הדעות החריפים המצויים בחברה הישראלית"
▪  ▪  ▪
יהונתן פולארד. קונצנזוס [צילום: AP]

בצעד חסר תקדים מתייצבת ראש האופוזיציה, ציפי לבני, לצידו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. אמש היא גיבתה אותו במכתב ששיגרה לנשיא אובמה ובו הטעימה כי היא מעניקה גיבוי מלא לבקשת נתניהו לשחרורו של יהונתן פולארד.
במכתבה לנשיא האמריקני הדגישה לבני כי הדרישה לשחרור פולארד מהווה קונצנזוס מוחלט, המתעלם מכל חילוקי הדעות החריפים המצויים בחברה הישראלית. "אני יכולה לומר בוודאות כי כלל הציבור בישראל, כמו גם אנשי צדק וזכויות-אדם רבים בעולם, יראו בהחלטה שלך, לקצוב את עונשו של פולארד ולשחררו לאלתר, אקט הומאני, המבטא את ערכי הצדק והחמלה, שהינם, אולי, הבסיס הערכי העמוק ביותר לחברות האמיצה כל כך בין מדינותינו" - כתבה לבני, במכתב שתורגם מעברית על-ידי השגרירות האמריקנית וששוגר לבית הלבן.
מכתבה של לבני מצטרף לשורה של התפתחויות, שמחזקות מאוד את המאבק למען שחרורו של פולארד. אמש והבוקר התפרסמו בעיתוני גבעת הקפיטול מודעות-ענק ובהן קוראים בכירים אמריקנים לנשיא אובמה לשחרר את יהונתן פולארד.
חוסר פרופורציה
במודעות מופיעים אנשי ממשל, מודיעין ומשפט אמריקנים, הקובעים כי "עונשו של פולארד חסר פרופורציה", וכי המשך מאסרו הינו "עיוות של הצדק", וקוראים לנשיא אובמה לשחררו לאלתר.
המודעה גם מכילה פנייה נרגשת של יהונתן פולארד עצמו, הלקוחה מתוך מכתבו, שנמסר לנשיא אובמה באופן אישי על-ידי הנשיא פרס, בעת פגישתם האחרונה בוושינגטון.
בין המופיעים במודעות ניתן למצוא את מי שכיהנו בתפקידים הבכירים ביותר, ביניהם מזכירי המדינה קיסינג'ר ושולץ, ראש הסי.אי. איי וולסי, התובע הכללי מייקל מוקאסי, ורבים אחרים שהצטרפו לקריאה לשחרור. המודעות פורסמו על-ידי ארגונים אמריקניים בארבעה עיתונים, שנקראים באופן קבוע על-ידי אנשי הקונגרס, הסנאט והבית הלבן.
ראש הממשלה נתניהו צפוי להיפגש כבר היום עם הנשיא אובמה ולאחר מכן עם גורמים אמריקניים חשובים נוספים. בקרב הציבור בישראל שוררת תקווה שראש הממשלה והנשיא אובמה ינצלו את הביקור כדי לקדם את שחרורו המיידי של יהונתן פולארד. על-פי סקר של מכון סמית, שפורסם השבוע, רוב מכריע (85%) של הישראלים סבור כיום כי המשך מאסרו של פולארד מהווה עוול.

תאריך:  20/05/2011   |   עודכן:  20/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לבני שיגרה בקשה מאובמה לשחרור פולארד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא מאמין שהשלוח תמכה בביבי! ל"ת
סתם עלילה!  |  20/05/11 13:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
כוחות גדולים של צה"ל נערכו בגבול הצפון מחשש שאחרי התפילות במסגדים ייצאו שוב מאות פליטים פלשתינים סוריים וישעטו לעבר גדר הגבול עם ישראל    חשש להפגנות דומות גם בגבול הרצועה וביהודה ושומרון
איציק וולף
העיטמים לבני הזנב כבר נכחדו מארצנו בשנות החמישים    זוג עיטמים ששוחררו לטבע ב-2007 והקימו השנה קן ראשון, שהוא הקינון הדרומי בעולם למין נדיר זה, הורעלו השבוע למוות לצד נמיות ותנים, באזור ביצת זיתא
איציק וולף
הרשות הפלשתינית משלמת משכורת חודשית לכל אחד מן האסירים הפלשתינים והערבים-ישראלים הכלואים בישראל בשל מעורבותם בפעילות טרור נגד ישראל    בתחילת השבוע התקפלה ממשלת ישראל והודיעה על חידוש העברת כספי המסים הישראלים בסך 300 מיליון שקל לרשות הפלשתינית לאחר שזו הודיעה שאינה יכולה לשלם משכורות לעובדיה
טל מויסה
כתב אישום רשמי הוגש נגד יו"ר קרן המטבע לשעבר בטענה כי ניסה לאנוס חדרנית בבית מלון בניו-יורק    ישוחרר בערבות של מיליון דולר למעצר בית    במסגרת הערבות יהיה תחת מעקב אלקטרוני 24 שעות ביממה ויממן מכספו האישי שומר חמוש    "אני רוצה להקדיש את כל כוחותיי וזמני כדי להוכיח את חפותי"    במידה ויימצא אשם שטראוס-קאהן עומד בפני גזר דין של 25 שנה בכלא
עידן יוסף
ברק הודיע כי הוא מחפש מחליף לטוניק בתחנה    טוניק: "מפקדי הוא הרמטכ"ל גנץ ולא שר הביטחון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il