X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המדינה מייחסת לעשרה מהם תקיפה, קשירת קשר, שוד ממניעים גזעניים טוענת: המעשים בוצעו כנגד עוברי אורח, כנקמה על אירועים פליליים בהם היו מעורבים מהגרים
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה (יום ד', 30.5.12) לבית משפט השלום לנוער בת"א כתב אישום נגד 11 קטינים, המואשמים שהתארגנו וביצעו בחודש האחרון מספר תקיפות של מהגרים ממוצא סודני ואריתריאי, כפעולות נקם בעקבות פרסומים בתקשורת על אירועים פליליים שבוצעו בידי מהגרים.
עשרה מהקטינים מואשמים בביצוע תקיפות על-רקע גזעני, וקטינה נוספת - בעבירות רכוש. הנאשמים מואשמים שתקפו נתינים זרים שעברו בדרכם באקראי, תוך שימוש בכלי תקיפה שונים. בחלק מן האירועים אף נשדד רכושם של הזרים, כל זאת על-רקע השתייכותם האתנית וארץ מוצאם.
שלושה מקרים התרחשו בסמוך לשוק התקווה בת"א. הנאשמים תקפו נתינים זרים, תוך שהם נעזרים בקרשים ובאלות. בשניים מן המקרים הנאשמים גנבו מהמתלוננים את אופניהם. אירוע נוסף התרחש בסמוך ל"בית דני" בת"א. הנאשמים תקפו נתין אריתריאי כשהם מצוידים בקרשים, אבנים ושרשרת ברזל, והיכו אותו בראשו ובשאר חלקי גופו. המתלונן פונה לבית חולים באמבולנס, ונזקק לטיפול רפואי.
באירוע אחר, טוענת המדינה, הוכה נתין זר בסמוך לגן התקווה, כאשר במהלך התקיפה נעזרו הנאשמים בקסדת אופנוע, אלת גולף ושרשרת ברזל. במקרה נוסף פרצו חלק מן הנאשמים לחנותו של נתין זר, וגנבו מוצרים בשווי של 2,000 שקל. כמו-כן, התפרצו חלק מן הנאשמים לחנות נוספת וגנבו את תכולת הקופה.
בגין כל אלה מואשמים הנאשמים בעבירות שונות של קשירת קשר לביצוע פשע (תקיפה בנסיבות מחמירות), שוד בנסיבות מחמירות, תקיפה בנסיבות מחמירות, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, התפרצות וגניבה. הפרקליטות החליטה לצרף לכל העבירות נסיבה מחמירה בדבר "מניע גזעני", שמשמעותה הכפלת העונש המירבי.
הפרקליטות, באמצעות עו"ד מורן לביא, ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של חלק מן הנאשמים ולהטיל תנאים מגבילים על הנותרים, בנימוק שהם בחרו לקחת את החוק לידיהם ולבוא בחשבון עם ציבור שלם, רק על שום השתייכותו וארץ מוצאו. זאת עשו, טוענת המדינה, ללא שבחלו באמצעים ותוך שנקטו באלימות חמורה, אכזריות ובריונות לשמה, ובחלק מהאירועים אף עשו שימוש בנשק קר ובאופן מסוכן.

תאריך:  31/05/2012   |   עודכן:  31/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
11 קטינים מואשמים בתקיפת מהגרים מסודן ומאריתריאה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
ספרד? הולנד? ומה עם האנדרדוג? שלחו את הטקסטים, הוראות בפנים
איתמר לוין
המשטרה: 40 לקוחות התלוננו על נזקים ב-25 מיליון שקל    קצין החקירות של מחוז ת"א: עשרות קורבנות אחרים לא יתלוננו בשל חששם משאלותיה של הרשות לאיסור הלבנת הון
עופר וולפסון
ירידה של 22% נרשמה ברווח הנקי של בנק לאומי ברבעון הראשון של 2012 ל-431 מיליון שקלים    רשם הפסדי אשראי של 225 מיליון שקל והפרשה של 59 מיליון שקל לירידת ערך במניות פרטנר
איתמר לוין
סניגוריו של איש העסקים שהואשם במתן שוחד לראש עיריית רמת גן הציגו מסמכים שלא היו ידועים לחוקרים    המדינה: ראוי לבדוק את המסמכים בלא שכתב אישום תלוי ועומד; ייתכן שיוחלט להגישו מחדש
עופר וולפסון
מפקד ב"צבא סוריה החופשי" הודיע כי כוחותיו יזנחו סופית את הסכם הפסקת האש בתיווכו של קופי ענאן מחר - אלא אם אסד יחל לאוכפו    שגרירת ארה"ב: לבחון דרכים להתמודד עם אסד "מחוץ לסמכות מועצת הביטחון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il