X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אוון ת'ורנלי, במסיבת עיתונאים ראשונה כמנכ"ל בטר פלייס: "נתמקד בשיתופי פעולה גדולים בכל העולם" על שי אגסי: "אני לא חושב שכל מה שהוא עשה מבחינת הביצוע היה מושלם, ולכן אנחנו פה עכשיו"
▪  ▪  ▪
אגסי. התפטר מהדירקטוריון [צילום: AP]
שי אגסי הודח מתפקיד מנכ"ל בטר פלייס
עופר וולפסון
מייסד החברה ישמש כעת חבר הנהלה * במקומו של אגסי מונה איוון ת'ורנלי, ששימש ב-4 השנים האחרונות מנכ"ל הסניף האוסטרלי של החברה
לרשימה המלאה

עופר וולפסון
אגסי נעלב: עוזב גם את דירקטוריון בטר פלייס

חברת בטר פלייס מקיימת הבוקר (ד') מסיבת עיתונאים במטה החברה בגלילות, בה מציגים מנכ"ל החברה הנכנס, אוון ת'ורנלי ומשה קפלינסקי, מנכ"ל בטר פלייס ישראל, את עמדתם על-רקע מצבה הפיננסי של החברה.
אוון ת'ורנלי, המנכ"ל הטרי של בטר פלייס, טוען כי החברה השלימה את הצעד הראשון במחזור החיים שלה לאחר שהקימה את רשת טעינת המכוניות החשמליות, וכעת הגיע הזמן לעבור לשלב הבא - ולהתמקד בפרטים הקטנים.
"ביליתי כעשור בסיליקון ואלי", הוא אומר. "במחזור חיים של חברה צריך קודם כל לטפל בדברים הגדולים. אח"כ, כשאתה נכנס לשוק עם לקוחות ושותפים, צריך לרדת לפרטים הקטנים. אתה צומח אינץ' אחר אינץ'. בטר פלייס עשתה את הדברים הגדולים - בנינו את הרשת. זו המורשת של שי אגסי. הדברים הגדולים נעשו והם עובדים. כעת אנחנו מתחילים ללמוד מהלקוחות שלנו ואת הלקוחות שלנו. זה הצעד הבא של החברה ובזה נתמקד".
ת'ורנלי הוסיף כי הוא יתמקד גם בחיזוק שיתופי הפעולה הקיימים עם חברות כלי הרכב, בנקים גדולים ועוד, וכן יפעל ליצור שיתופי פעולה חדשים. "לא רק רנו, אלא גם ג'נרל מוטורוס", הוא אמר. "נתמקד בשיתופי פעולה גדולים בכל העולם".
ת'ורנלי התייחס להדחתו של אגסי ואמר: "אני חבר של שי אגסי, אני גאה להיות חבר של שי אגסי ואני גאה לעבוד בחברה שהוא ייסד. שנינו יוצאי סיליקון ואלי. זו הפעם הראשונה שאני מצטרף לחזון של מישהו אחר. כששי ואני ישבנו לכוס קפה לפני 4.5 שנים היה קשה לדמיין שנהיה כאן היום, שננהג בישראל במכוניות חשמליות. אתם צריכים לכתוב כתבות כל יום ולמכור עיתונים, אבל אני חושב שהדרך שהתקשורת התייחסה לשי אגסי בימים האחרונה מבישה. אמרתי לו שנמשיך את החזון שלו".
עם זאת, הוא ביקר את אגסי כשאמר: "אני לא חושב שכל מה שהוא עשה מבחינת הביצוע היה מושלם, ולכן אנחנו פה עכשיו".
אתמול נודע כי לאחר הדחתו של המנכ"ל שי אגסי, החברה פנתה לבעלי המניות שלה בבקשה להזרמת הון מיידית. על-פי הערכות, החברה מבקשת לגייס סכום של 130-140 מיליון דולר. בקשת גיוס ההון הדחופה מגיעה על-רקע מצוקת המזומנים אליה נקלעה בטר פלייס. לפי תוצאות הרבעון השני של השנה,
לחברת בטר פלייס יש בקופה רק 122.8 מיליון דולר, ובמאזן החברה כמעט ואין חוב פיננסי מלבד החוב שיש כלפי בעלי מניות הבכורה. במחצית הראשונה של השנה שרפה החברה 104.1 מיליון דולר, וזה כנראה אומר שקרב הרגע בו תזדקק בטר פלייס להזרמת הון נוספת - או שהחברה תקרוס ותיסגר.
אגסי הודח בשבוע שעבר מתפקידו על-ידי הדירקטוריון והוא מוחלף ע"י אוון איוון ת'ורנלי, ששימש מנכ"ל בטר פלייס אוסטרליה. ההדחה מגיעה על-רקע אי עמידה ביעדים שהוצבו בעבר, קרי בשל קצב מכירות נמוך למדי אל מול קצב גבוה של שריפת מזומנים.

תאריך:  10/10/2012   |   עודכן:  10/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
במסגרת שלב שלישי של ניסוי רפואי 29.4% מהמשתתפים בקבוצה שקיבלה מריחואנה סיפרו כי חוו הקלה מהתכווצויות השרירים בהשוואה ל-15.7% בקבוצת הפלצבו
איתמר לוין
בית הדין הרבני קבע שהוא - ולא בית המשפט למשפחה - ידון בתביעות רכוש בעקבות גירושין, על בסיס הסכם בין בני הזוג שהוגש לו    בג"ץ קובע: מדובר בחוזה שנכפה על האישה ויש לבטלו
איתמר לוין
קורא לערכאות הדיוניות להתייחס במפורש בנימוקיהן לספק הסביר    קובע: השופט המחוזי יונתן אברהם לא פעל לפי כללי המשפט הפלילי והתעלם מעיקרון הספק הסביר
עידן יוסף
היועץ המשפטי לכנסת: לא ניתן לחדש את הדיון בהצעת חוק התפזרות הכנסת מחודש מאי האחרון ויש לקיים הליכי חקיקה מלאים
מערכת אתר ערוץ הספורט
קשרה של ברצלונה שספג אדום מול בנפיקה לא יוכל לשחק מול סלטיק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il