X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האופוריה בוול סטריט מתפוגגת

הדאו ג'ונס וה-S&P 500 עברו לירידות שערים

הפדרל ריזרב הודיע אתמול כי לא יצמצם בינתיים את רכישות האג"ח התביעות השבועיות לדמי אבטלה בשפל של 6 שנים מכירות הבתים הקיימים בשיא של 6 שנים JP מורגן ישלם 920 מיליון דולר בפרשת "הלוויתן הלונדוני"
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

המסחר בוול סטריט עבר להתנהל היום (ה') במגמה מעורבת, לאחר פתיחה חיובית על-רקע סנטימנט חיובי בבורסות אירופה ולאחר שהפד הפתיע את המשקיעים אמש כאשר הודיע כי אין בכוונתו להאט את רכישות האג"ח.
המסחר ננעל אתמול בעליות שערים של יותר מ-1% כאשר מדד ה-S&P 500 חתם את יום המסחר בשיא חדש. "תנודות טקטוניות" נוספות שנגרמו כתוצאה מהודעת הפד, היו בין היתר החלשות הדולר מול המטבעות המרכזיים, ירידה חדה בתשואות האג"ח הממשלתיות ועלייה של יותר מ-3% במחיר הזהב.
אז מה החליטה ועדת השוק הפתוח של הפד? בתום פגישת הריבית שהסתיימה אתמול, חברי הפד הצביעו כמעט פה אחד נגד שינוי בתוכניות להקלה כמותית והאטת רכישות האג"ח. חברי הוועדה ציינו כי החשש המרכזי שעמד לנגד עיניהם הוא שיעור האבטלה הגבוה והאפשרות כי הקיצוצים בהוצאות הממשל יפגעו בקצב הצמיחה.
יו"ר הפד ברננקי, חזר והדגיש כי המצב הכללי של שוק העבודה, ולא רק שיעור האבטלה, עומד בראש מעיינו בהחלטה האם להאט את רכישות האג"ח. לדבריו, "התנאים בשוק העבודה כיום עדיין רחוקים ממה שכולנו רוצים לראות". (לסיפור המלא)
מעבר להודעה הדרמטית, הפד חתך את התחזית לשנה הנוכחית לרמה של כ-2%-2.3% לעומת הערכה קודמת שעמדה על קצב צמיחה של 2.3%-2.8%.
אנליסט: "אני לא יכול לראות משהו שיפריע לראלי הזה"
"בטווח הקצר המשקיעים נהנו מירידה בתשואת האג"ח ומעליה בשוקי המניות, אך לטווח מעט יותר ארוך, יש לצפות כי התנודתיות הגבוהה תימשך, וכל נתון שיפורסם ישוב להשפיע על הערכות השוק בנוגע למועד צמצום ההרחבה הכמותית הקרובה", מעריכה איילת ניר, אסטרטגית ראשית בפסגות.
במקביל להערכה של הפד כי שוק העבודה עדיין אינו במצב טוב מספיק, התפרסם היום מספר האנשים שהגישו לראשונה בקשה לקבלת דמי אבטלה. הנתון טיפס אל מעל ל-300 אלף, לאחר עידכון הנתונים מיום העבודה, אז לא התבצע עיבוד של הבקשות. בשבוע שהסתיים ב-14 בספטמבר עלה מספר הבקשות הראשוניות לדמי אבטלה ב-15 אלף. הצפי בוול סטריט היה כי מספר הבקשות יגיעו אף גבוה יותר, לאזור 330-340 אלף.
הרמה הנוכחית של התביעות לדמי אבטלה היא הנמוכה ביותר מאז סתיו 2007. הממוצע החודשי, מדד אמין יותר, ירד ב-7,000 ל-314,750, הרמה הנמוכה מאז אוקטובר 2007.
בנוסף פורסם היום נתון מכירות הבתים הקיימים, אשר עלה באוגוסט ב-1.7% לשיעור שנתי של 5.48 מיליון בתים, הרמה הגבוהה ביותר מזה כשש שנים. אנליסטים צפו מכירות בקצב של 5.2 מיליון בתים בשנה.
JP מורגן ישלם 920 מיליון דולר בפרשת "הלוויתן הלונדוני"
מניית אורקל דיווחה אתמול על תוצאותיה לרבעון הפיסקלי השני שלה, ואומנם הצליחה לעקוף את צפי האנליסטים בשוק, אך לאחר מכן סיפקה תחזיות רווח והכנסות שלא עמדו בציפיות.
מניית בלקברי ממשיכה לעמוד במוקד, לאחר שהחברה השיקה אתמול את מכשיר הדגל שלה, ה-Z30. במקביל להשקת הסמארטפון, דווח כי בכוונת החברה לקצץ 40% מכוח האדם שלה.
המשקיעים עוקבים אחר מניית מקדונלדס, שהודיעה אתמול לאחר המסחר כי היא מעלה את הדיבידנד הרבעוני שלה ב-5% ל-81 סנט למניה.
גם מניית Priceline.com מרכזת עניין, לאחר שאתמול זכתה להיות הראשונה במדד ה-S&P 500 שמגיעה לרמה של 1,000 דולר. מניית החברה זינקה בכ-60% מתחילת השנה.
מניית JP מורגן במוקד, לאחר שנודע כי הבנק ישלם קנס בהיקף 920 מיליון דולר לרגולטורים בארה"ב ובריטניה במסגרת פרשת "הלוויתן הלונדוני", בו נגרמו לו הפסדים של יותר מ-6.2 מיליארד דולר על-ידי מנהל דסק האשראי ביחידה הלונדונית של משרד ההשקעות הראשי של הבנק.

תאריך:  19/09/2013   |   עודכן:  19/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בן ברננקי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הדאו ג'ונס וה-S&P 500 עברו לירידות שערים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
מדובר בתחנת הכוח הפרטית הגדולה בישראל לייצור חשמל המתוכננת להיות מוקמת בסמוך למושב מבוא ביתר    הפשרה שהושגה תעניק ליזמית הפרויקט הארכת תקופת השימוש הזמני בשטחי ההתארגנות של הפרויקט
עידן יוסף
נעים יוסף נפטר בגיל 92    ישיבת השבעה תתקיים בצאת החג
איציק וולף
חוות דעת של פסיכיאטר שהוגשה לפני שבועיים בלבד קבעה כי אלי גור, שרצח את ילדיו הקטנים יהב ועדן בדחיפתם מהקומה ה-11, אינו זקוק לטיפול פסיכולוגי או פסיכיאטרי
איציק וולף
המשטרה הגרמנית מצאה את גופתה של הצעירה הישראלית שנעדרה בימים האחרונים    על-פי החשד - מעדה אל מותה
איציק וולף
נשיא רוסיה טען כי ארסנל הנשק הכימי הסורי התפתח כחלק ממרוץ החימוש הלא קונבנציונאלי במזרח התיכון    "לישראל עליונות טכנולוגית והיא לא זקוקה לנשק גרעיני"    "לא יכול להבטיח במאה אחוז שפירוז סוריה מנשק כימי יושג"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il