X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"כל המנכ"לים היו צריכים לבצע ביבמ שינויים ולארגן אותה מחדש", אמר מייק גרנטי, סגן נשיא לשותפים העסקיים הגלובליים בחברה
▪  ▪  ▪
מתחדשת שוב ושוב. יבמ [צילום: AP]

"יבמ (IBM) ממשיכה להשתנות. אם נסתכל לאחור, במשך השנים כל מי שכיהן כמנכ"ל יבמ היה צריך להפוך את החברה ולארגן אותה מחדש. המשמעות היא: שינויים גדולים בכל עשור בממוצע", כך אמר מייק גרנטי, סגן נשיא לשותפים העסקיים הגלובליים ביבמ. הוא אמר את הדברים בראיון ל'אנשים ומחשבים', שנערך במסגרת כנס השותפים העסקיים של החברה, שהתקיים באחרונה בלאס וגאס. גרנטי הוסיף כי "ענקית הטכנולוגיה תוותר על חלק מהכנסותיה ותגדיל את המרווח של הספקים ב-10% נוספים".
"לפני המנכ"לית הנוכחית, ג'יני רומטי, היה זה סם פלמיסנו שהפך את יבמ לחברה מוטת שירותים. בתקופתו של לו גרסטנר פוטרו הרבה אנשים והיה ויכוח אם לפרק את החברה או להשאירה, שלמזלנו הסתיים בהשארת החברה כפי שהיא", אומר גרנטי.
הוא הוסיף כי "בין היתר הכרזנו באירוע הנוכחי על יוזמת הטרנספורמציה העסקית (Business transformation Initiative), מסלול הדרכה, ייעוץ ומנטורינג. היוזמה כוללת כלים בכל התחומים בהם פועלת יבמ כיום, שנועדו להשיג צמיחה עסקית - ענן, Big Data, אנליטיקה, רשתות חברתיות, אבטחה ומסחר". עד כה עברו את המסלול הזה כ-100 חברות שלדבריו, בזכות הידע שצברו, הצליחו להגדיל את הכנסותיהן הרבעוניות ב-20%. במקביל נפתחת מחדש אוניברסיטת השותפים העולמית, שבין היתר ירוכזו בה כל מפות הדרכים של כל המוצרים מבית הענק הכחול.
במהלך הכנס עברו כ-40 מנהיגים צעירים המועסקים ביבמ או אצל השותפים העסקיים שלה מסלול מיוחד, במטרה להפוך אותם לאוונגליסטים של מוצרים או שירותים של החברה.
במהלך הארגון מחדש, חושבת יבמ על העתיד ושוכרת עובדים מוכשרים מיד עם סיום לימודיהם בקולג': "שכרנו מאות מהם בשנתיים האחרונות. הם דור העתיד של המנהיגים. בשנת 2030 יהוו בני הדור הזה 75% מכוח העבודה", הדגיש גרנטי.

פורסם במקור: אנשים ומחשבים (15.2.15)
תאריך:  15/02/2015   |   עודכן:  15/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון קסלר
המחקר, שערך איגוד האינטרנט הישראלי, מגלה עד כמה האלימות באינטרנט ובאפליקציית המסרים המיידיים היא חזון נפרץ
רון קסלר
עם סיום הניסוי הביומטרי, הכנסת ה-20 תצטרך להכריע בנושא, והתנועה לזכויות דיגיטליות קוראת לגולשים לפנות ישירות אל חברי הכנסת והמועמדים
עידן יוסף
נשיא המדינה בביקורת מרומזת נגד ראש הממשלה נתניהו: "עלינו לדבר באורך-רוח ובעברית לאזרחינו בבית. הציבור הישראלי מחפש אופק ותקווה ומייחל למנהיגות המונעת מתוכן"    ביינר: הסתרתי מהנשיא את ההחלטה להזמין את נתניהו. אין זה סוד שהבית הלבן עוין את ראש ממשלת ישראל"    הבית הלבן לא יעדכן את ישראל במו"מ עם אירן
יניב הלפרין
קוק יחנוך את המשרדים החדשים של אפל ישראל בהרצליה פיתוח וייפגש עם בכירים בתעשיית ההיי-טק המקומית    מאפל נמסר בתגובה כי היא "לא מגיבה לשמועות וספקולציות"
אלעזר לוין
מכון ציגלמן ערך סקר בין 300 מנהלים בענפי משק שונים, וקיבל חוות דעת ברורה: מחירי הדירות ימשיכו לעלות ב-2015    רק 11% צופים הוזלה    המסקנה: אנשי העסקים אינם מאמינים להבטחות של כחלון, לפיד וכל האחרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il