|
1 |
|
|
|
|
|
|
- הגזמת |
|
מנהל חשבונות | 5/07/15 09:09 |
|
|
הצטרף למסדר המתאבדים המועלים: אברהם עופר, יעקב לוינסון, וכד' |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מנהל חשבונות |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
עוד לא יבש הדם ואתה מאשים .
האם בדקת אם יואב יצחק צדק או טעה ?
האם יואב יצחק המציא סיפורים או שפרסם דברים שהיו ידועים רק למעט אנשים ? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ייחודי |
|
|
|
|
|
עלוב וזיבלון. להאשים את מי שחשף את הרוע ? מעשיו הם שגרמו לו. פרשת פינטו והשלמונים, פרשת פישר, גלילי, אבו, כנפו, ביטון, בר, ראש עיר לשעבר, הקצינה המדליפה, שטיין, מלכה ועוד. עדויות סגלוביץ ואגמי, השלמונים השוחד הטינופת הכל יוצא החוצה. חקירה 'סמויה' שעליה ידע שהפכה ממש לפני התאבדותו לגלויה. כמה רוע הוא גרם בטיוחים של חקירות של משפחות פשע ? בשיתופי הפעולה איתם ?. מעשיו גרמו לו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בעל הזיק |
|
|
|
|
|
בהוצאת דיבה ענקית.
יואב יצחק כתחקירן עושה עבודתו נאמנה.
זה שברכה שם קץ לחייו מראה לכאורה על פסיכופתיות ופחד מהאמת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מייקל |
|
|
|
|
|
יואב יצחק יצטרך להתמודד עם מוות זה בשארית חייו ולא רק הוא. פינטו הרב הוציא את ברכה להורג בכך ששיחד את אשת ברכה כדי להוציא מברכה מידע. חבל על האיש. סתם עוד מוות מיותר. יואב יצחק עשה את שאמור עיתונאי חוקר לעשות ולבטח לא חשב על מוות. על זה צריך היה לחשוב פינטו שהרי הינו רב שהיה קרוב ללבו של ברכה ועקף ותקף אותו כמו הנחש את אדם, באמצעות האשה. ארור פינטו הרב שהכשיל אדם ישר וצאן מרעתו. |
|
כתובת IP: |
188.120.148.194 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אולם |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
עבודה עיתונאית מעולה שהצהובונים המכונים עיתונים מתחמקים ממנה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בני בנקר |
|
|
|
|
|
אם? הוא היתאבד נא להאשים את ניצן ווינשטיין "שמנעו" את חקירתו למה? לא ידוע?
כל אדם יכול להחקר לא ראיתי שהוא ליטף לפואד את הראש אף על פי שעיתוי החקירה היה מוזר מאד.
מזוז דרש הסבר תוך חודש למה ברכה לא יחקר?
ראש צח"מ רצח רבין היתאבד כניראה כמו רצח קנדי לעולם לא נידע את האמת |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תחקר |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
זו אמירה מאד קשה לומר שיואב יצחק אשם. האתר העלה את ברכה "על המוקד" ולא הירפה ממנו ולו יום אחד. גם לעו"ד יוסי כהן ולזילכה מקווינקו -האתר עשה את אותו דבר- יום יום הואשמו אנשים במעשי שחיתות ופלילים נוראיים לפעמים בצורה מוגזמת. לכאורה, מול האשמות חמורות לא הוגשו תביעות לשון הרע וגם אף אחד לא התאבד ובכל זאת הייתה הגזמה ברדיפה אחרי ברכה . טוב יעשה האתר והעומד בראשו קצת חשיבה איך למתן זאת ולעשות זאת באנושיות . ייתכן והרדיפה באתר תרמה מעט מזעיר למעשהו של ברכה אם בכלל אך לטעון כי יואב יצחק הרג אותו- מוגזם מאד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ק.ר. |
|
|
2 |
|
|
|
|
כתובת IP: |
192.115.177.203 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רחובות |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
מסע הצייד הושלם. יואב יצחק השיג את מטרתו האישית ועבור שולחיו."העיתונאי" המהולל יתיצב עכשיו מול מציאות חדשה ואיך להגיד, "לא נוחה".
אני לא רוצה להכשל בלשוני, אבל כשעולים מדרגה, וההתאבדות היא עלית מדרגה, עכשיו כבר אי אפשר יהיה לכתוב על סף האמתה עובדתית וברמיזות על גבול הוצאת דיבה ולהתכסות באיצטלא של "עיתונאות". עכשיו המשחק במגרש אחר וכשיש בו,במשחק, גם אקדחים שיורים, אי אפשר להגיד שזו היתה היריה האחרונה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי מ |
|
|
|
|
|
יוסי מ.: "עכשיו המשחק במגרש אחר וכשיש בו, במשחק, גם אקדחים שיורים, אי אפשר להגיד שזו היתה היריה האחרונה."
לדעתי צריך לרוץ מהר למשטרה להגיש תלונה !! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשדנית |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הוא עיתונאי דמיקולו, וכנראה גם כתב חצר של פינטו, אבל זו לא עבירה פלילית. קשה לי גם להאמין, שההתאבדות קשורה ליצחק, כי אף אחד לא סופר אותו. סביר יותר שזה לחץ מצד הכנופיה של פינטו, שהוא חזק ומשמעותי הרבה יותר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתה טועה |
|
|
|
|
|
ידידי את הוא הטועה. מה שעשה האתר הזה ומה שעושה בעליו הוא רדיפה חסרת מעצורים בכסות של עיתונות והמקרה הזה אינו יחיד אלא אחד מסידרה של מעשים כאלה, לכל האמירה כאילו לא היתה השפעה על המעשה הנואש של תנ"צ ברכה היא לא נכונה. ולמען הסדר הטוב: אני לא מכיר אף אחד מהמעורבים בסיפור הזה. אני רק יודע שמי שמתכסה תחת הכינוי רב, ומעשיו הם כמו שאנחנו רואים,על פי קביעת בית משפט ועל פי הודאתו האישית,הוא לא הדמות שאותה הייתי רוצה לראות כמי שעל פיו נקבעת האמת והנורמות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי מ |
|
|
|
|
|
טטאליה הוא רועה זונות. הוא לא היה מסוגל להרוג את סנטינו. זו עבודה של ברזיני, שעמד מאחוריו. לימים אמר בנו מייקל (בסרט הסנדק 3). - ג׳ואי זאזא הוא גנגסטר עלוב, הוא לא מסוגל לארגן מסוק שיבצע טבח במועצה (של הדונים). כמובן ששניהם צדקו. יצחק הוא לא עיתונאי חוקר, אלא חנטריש, שפועל בשרות כוחות חזקים ממנו בהרבה. שנה שלמה הוא טחן על עו״ד יוסי כהן עם האשמות נוראות, כולל עברות מין, עד שביום אחד נדם ועבר לאחרים. עכשיו זה ברכה. מיותר לציין, שיוסי כהן לא עבר בשום תחנת משטרה. הסיפור פה זה לא יצחק, אלא כפי הנראה פינטו, איש רב כח עד מאד. מה האמת? אין לי מושג ירוק, אבל אני לא אתפלא, שהיא נמצאת באותו מקום בו נמצאות כל הכתבות על יוסי כהן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ידידי, המגיב צודק |
|
|
|
|
|
אחר.
לאור החשיפות, הנתונים הידועים והחשדות החמורים נגד ברכה שהועלו מזה זמן רב ביותר (וכן איומיו של ברכה כי יתאבד עם ייחקר), היה על היוע"מ וינשטיין ועל שי ניצן להורות על מעצרו וחקירתו כבר לפני הרבה זמן ובכך למנוע את איומיו של ברכה להתאבד.
משנמנעו מכך, וינשטיין וניצן, הם למעשה "הניחו לו את האקדח על השולחן".
מענין אם זה מתוך טימטום ורשלנות או בכוונת מכוון.
ימים יגידו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ברוך שטיין |
|
|
|
|
|
מר שטיין תסביר את הדברים ל"חשדנית" ו"לחד גדיא" שמגיבים כמובן בעילום שם. אולי אתה תצליח להכניס להם מידה של הבנה.תודה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי מ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הזדמנויות לנקום ביואב? על כך שיואב חשף את פרצופו האמיתי של אולמרט ה"צח כשלג" שלך? ובכן, יוסי מזרחי, בית"ריסט לשעבר, הדבר לא יצלח לך. אינך עושה שום רושם עלינו. אדם נקלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אל: יוסי המתוק |
|
|
|
|
|
למרות שאני תומך נלהב של יואב יצחק ומלחמתו במושחתים, שבגללה כבר לפני שנים רבות הפכתי אתר זה לאתר הבית שלי, אני בהחלט מודע לעובדה שקים גם צד שני למטבע. אני משוכנע שאברהם עופר היה אדם חף מכל פשע, שהתאבד כתוצאה ממסע הרדיפה שניהל אחריו בנימין זיגל, כאשר כל פעם שהופרך חשד מסוים שהועלה כנגדו, הועלה חשד חדש. אני גם זוכר כיצד ניסו להעליל על יצחק מודעי איזו עלילה מוזרה (נדמה לי עם איזה מוכר בשר), והוא דפק על השולחן, אמר שאיננו מתכוון להיות כמו עופר, ותוך זמן קצר ביותר (נדמה לי שתוך יום) הוכח שזו עלילה. קשה לי להאמין שזה המקרה גם הפעם, אבל אני בהחלט מבין את עמדתך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
שלום אהוד.
זה משב רוח מרענן לקרוא ולדעת שיש באתר הזה גם אנשים אחרים, שחושבים ולא מתקרנפים מול ההמון הנבער המוסת צמא הדם והכל בכסות של "עיתונאות" "צדק" ו"הגינות".
מה שעשה בעלי האתר בפרשה זו הווה תרומה מכרעת לטרגדיה שקרתה היום וזו לא סתם התאבדות אלא מעשה מכונן.
לקרוא את התגובות כאן מעורר געגועים לדוברי חיזבאללה ולאחל לחלק מהם שההסטוריה והחיים יעמידו אותם במבחנים דומים,ואולי אז הם יבינו. אבל אנחנו עשויים מחומרים אחרים, ובבתי הספר שלמדנו בהם, לימדו על צדק משפט והתנהגות של בני אדם, שאנחנו קוראים לה הדר.
ההמון הזה אפילו לא מבין מה רדיפה חסרת גבולות ומעצורים יכולה להביא. ומה לעשות, יש מי שמשתמש בזה ולא צריך ללכת רחוק בהיסטוריה כדי להביא דוגמאות, והדוגמא שהבאת היא אחת מני רבות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי מ |
|
|
|
|
|
העיתונאית בדיוק כמו שעיתונאי ישר דרך אמור לעשות.לחשדות אודות המנוח הצטרפו גם "אומץ" וגם העמותה לאיכות השלטון.אני לא מאמין שיואב יצחק בדה את דבריו ממוחו הקודח. יחד עם זאת חבל על דאבדיו הרי הוא בעל ואב לילדים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צורי |
|
|
|
|
|
צורי.
יתכן מאוד שהוא לא בדה את הדברים ויש בהם מידה כזו או אחרת של אמת. הענין הוא במינון. כאשר אתה מפעיל אתר כזה ומשתמש בו כמו מכונה ולא עוצר לחשוב על כל ההשלכות בבחינת אני צודק וכל השאר לעזזאל, וכאשר הצד השני לא יכול להתמודד באופן חפשי אזי הצטברות הדברים, מביאה אותנו לאן שהגענו, וכמו שכתבתי בתגובה קודמת, זו פתיחה של הגיהינום ובסיפור הזה יהיו עוד התפתחויות
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי מ |
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
זה לא נעים להגיד אבל בהמתנה הזאת עם החשדות והשמועות המערכת המשפטית אותתה לו איתות מתמשך, שזה בעצם המוצא היחיד שנותר לו, כדי לשמור על הכבוד האבוד ועל תיבת הפנדורה שתוותר סגורה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
7 |
|
|
אדם נקי ובר לבב ללא דופי לא יתאבד, ברכות ליואב יצחק למרות התוצאה הטרגית, המשך בדרכך לניכויי אורוות השלטון ומוקדי הכח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אפי זק |
|
|
8 |
|
|
מאין ברכה שאב את כוחו? מדוע גוננו עליו ויינשטיין ושי ניצן? מה הוא ידע שפחדו שיגלה? מדוע לא עשה שימוש בכוחו ובחר להתאבד? או שאולי המידע הרגיש שהיה לו לא הותיר בידי המערכת אפשרות אחרת אלא לחסל אותו? יש קשר לחקירות הרגישות שביצע? חקירת רצח רבין? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
התאבד או חוסל? |
|
|
9 |
|
צר |
|
שמ | 5/07/15 09:33 |
|
|
לי על מעשהו הנואש.ואולם,הפלת האשמה על יואב יצחק מקוממת.האיש חושף מעשי עוולה,שחיתות,פגיעה בטוהר המידות הציבורי,שגורמת לפגיעה בי,במשפחתי ובכל הצבועים המקוננים כאן היום באתר הזה.אני מתקשה להאמין שאתם חושבים כפי שאתם מגיבים.משמרת כל כך גרועה,עלובה,עם מסיבת סיום כל כך גרנדיוזית,של המפכ"ל פעמיים כלום,מעידה על אובדן דרך מוחלט,של ממשל ישראלי רופס.במקום להתבייש בתוצאות העלובות של קדנצייתו,מעלה המפכ"ל על ראש שמחתו את " ההצלחות הפנומנליות " כזה כאילו שלו.כל ההתבזות של שוטרים על לא עוול בכם, בגלל החור השחור שנחשף בעניין קציניהם הבכירים ביותר,ובלע אותם,ואתם המגיבים,לא כולם,מאשימים את השליח?את העיתונאי ?זו המדינה שחלקנו נלחמנו בעבורה,חלקנו נפצענו בעבורה,חלקנו נהרג בעבורה?חלק מהמגיבים מגן בחירוף נפש ולא לראשונה, על מושחתים מאוסים,כמו קצב,אולמרט,ושאר מורשעים בדין.למה?הלא די ברבב הקל ביותר שדבק לכנף בגדם של ראשי הממשל הישראלי הרופס,כדי לחייבם אישית לפרוש מיידית מעמידתם בראשנו.כתבתי עשרות פעמים כאן כנגד רוה"מנו שאיבד את כבודו בעיניי,לאחר שבחרתי בו ב29/5/1996,ומ 1997 התגלה כנצלן סידרתי של תקציב המדינה לסיגרים היקרים בעולם,אז,ולאחר מכן בעשרות מקרים מגונים של התנהגות לא נורמטיבית שאני,אני,לא מקבל מאיש ציבור.בגללו אני לא מממש זה 20 שנים את זכותי היסודית להשתתף בבחירות.כולם,כל המועמדים,מגעילים בעיניי.משנכוויתי פעם אחת,כולם אינם ראויים בעיניי.זה אני. אבל אחרים,מגנים את העיתונאי שאחיו של המתאבד,איימו עליו ועל משפחתו בחודשים האחרונים,כדי שיפסיק לחשוף ולכתוב את האמת על אחיהם,הקצין הבכיר,שסרח?חרפה עליכם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמ |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
פרשות ברכה פישר ועוד הנם תוצאה ישירה של התנהלות ואג'נדה הנגועה בשיקולים זרים של בית המשפט העליון.
חדשות לבקרים מוגשות ע"י אזרחי המדינה עתירות להתנהלות שערורייתית של גורמי האכיפה. במקום לפעול כמתבקש בית המשפט העליון משמיט את עיקרי חומרת הדברים נאחז בעניינים שוליים בכדי למנוע בירור ראוי ומתבקש של המעשים.
די בעובדה ששופטי בית המשפט העליון לא העבירו מעולם עניינים שהובאו לפתחם המעלים חשדות לכאורה לביצוע עבירות פליליות לחקירת משטרה.
בעוד שופטי בית המשפט העליון נהנה מנגישות ל"מידע" החמור של התנהלות גורמי האכיפה, כנסת ישראל אינה באה "בסוד העניינים" ואינה מודעת להתנהלות השערורייתית של גורמי האכיפה ואחר כך מואשמים חברי הכנסת בשחיתות.
יש צורך לערוך בדיקה מקיפה של התיקים "שנדונו" בפני בית המשפט העליון בענייני מחדלי גורמי האכיפה, טיב ומהות הטיפול המשפטי שניתן ע"י בית המשפט העליון לנוכח חומרת החשדות ופגיעה באינטרס הציבורי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עו"ד חנן כהן |
|
|
12 |
|
|
איני מכיר כלל את ניצב אפרים ברכה.
איני מכיר כלל את יואב יצחק.
ברכה עשה את עבודתו.
יואב יצחק עשה את עבודתו.
ברכה וחבריו הוכיחו לאחרונה כי אין לנו משטרה אלא כנופיה של אנסים, מועלים, תעלולנים, מרווחי כספים במרמה ועוד מקצועות הפוגשים רק בעולם התחתון.
יואב יצחק - באופן עקיב, חושף שחיתויות ומעמיד את העבריינים לפני בית-הדין.
אפרים ברכה בעימות עם האהבל פינטו הבטיח כי ישים ראשו תחת הגרדום אם לקח שקל !!
היום גזר את דינו במו ידיו- כנראה ידע כמה שקלים/פרנקים/דולרים הכניס לכיסו מידיו של פינטו.
מר ברכה עם כל הכאב של משפחתו חסך לעצמו בושה וכאב גדולים יותר. מר ברכה חסך למדינת ישראל מיליוני שקלים בחקירות וחשיפת האמת, ומי יודע מה היו התוצאות ?
כנראה כי מר ברכה ידע.
ליואב יצחק -אנא אל תפסיק, לך בכוחך זה והובלת את המדינה אל הצדק והיושרה. חזק ואמץ. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מדמוני אסף |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
אף אחד לא יכול להתגונן בפני גל כזה של האשמות בתקשורת ובאתר זה בפרט. בוודאי לא על ידי הגשת תביעת לשון הרע שתברר עוד חמש שנים כאשר הדם נשפך היום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
d/h |
|
|
14 |
|
|
נועל עליה לסתות ולא מרפה, הנה מה שקורה. מן הראוי לעשות קצת בדק בית פה ולבדוק אם ראוי היה להשתלח כך באדם קבל עם ועדה מבלי שתהיה לו כל אפשרות להתגונן או להציג את עמדתו.
גם אם 100% ממה שפורסם פה נכון, חלק גדול ממנו חרג באופן בוטה מכללי האתיקה העיתונאית וחוקי לשון הרע ונראה בתקופה האחרונה כמו משפט שדה אינטרנטי.
יובהר ויודגש בזה, שאין לי שום סנטימנטים לעבריינים מכל סוג שהוא, אבל מן הראוי שאדם יועמד למשפט צדק ולא ייצלב ללא משפט בכיכר העיר (או באינטרנט, לצורך העניין זה אותו הדבר בימינו). |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמפו |
|
|
15 |
|
|
מי שגרם להתאבדות זה לא מי שדרש את חקר האמת!!!
מי שגרם להתאבדות זה מי שמנע את חקירתו של ברכה!!!
אפשר היה לעצור את ברכה ולשים אותו תחת השגחה.
לצערנו יש אנשים שמתאים להם מאד שברכה הלך לעולמו עכשיו יתאפשר להם להניח הגולל על חקירות.
ליואב יצחק היקר אל לך להתנצל עשית את חובתך העיתונאית נאמנה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חרד |
|
|
16 |
|
|
עיתונאי קטן שלי ?!
איך אתה נרדם ?!
ומה אתה עושה הבוקר, אחרי שפיכת הדם ????????? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אוריד |
|
|
|
|
|
על חריצת לשון. הוא היחידי שהצליח אחרי שנתיים של כתבות שהכל התעלמו מהן, לגרום סוף-סוף למשטרה להתחיל לחקור את הנוכל שהיה ראש ממשלה ושלח צעירים למות בלבנון, אהוד אולמרט, אל ימח שמו לעולם ועד, כדי שיהיה אות קין מובטח על מצחם של מקבלי שוחד, אוכלי ממוננו ושולחי בנינו לשפוך דמם על לא-כלום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ר.א. |
|
|
17 |
|
|
יש להכיר באפרים ברכה.כשוטר שנפל במילוי תפקידו.###ברור שהוא היה בדיכאון בימים האחרונים.מ-חוקר הוא הפך לנחקר.המאשים הפך לנאשם ושוב מאשים.ברכה נכנס למערבולת נוראה,כתוצאה ממילוי תפקידו.אין ספק שההתאבדות שלו,באה מתוך עבודתו.לכן מגיעה לו הכרה,כמו שוטר שנפל חלל, בקרב עם המושחתים.###מילים הורגות.ביום זה,של תענית יז' בתמוז.ניזהר בלשון הרע.ותראו מה שלשון הרע,ושנאת חינם גורמות.שוטר בכיר,תת-ניצב,מאבד את חייו במו ידיו.כולם צריכים לעשות חשבון נפש.###יש כאן דיני נפשות!!אוי לנו,אם שוטר חש מאוים.ולא יכול למלא את עבודתו. |
|
כתובת IP: |
109.253.143.188 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דניאל143 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
ברכה היה קצין משטרה בכיר שכפי הנראה מעל בתפקידו קשות במספר פרשיות.
התאבדותו המצערת רק מוכיחה זאת.
לאור העובדה התמוהה שוינשטיין וניצן חיפו עליו, יואב יצחק היה חייב להוציא החוצה את המידע שבידיו ולמנוע השארותו של תפוח רקוב במערכת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מצער אבל זו האמת |
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
מאחורי ברכה. היא נחשפה אט אט, ממש באופן איטי. לרגע הוא חשב שיוכל לחמוק ולהשתחרר מהגילוי. אך החגורה התהדקה סביב צווארו הלא נקי. הוא עמד בפני חקירה, והוא ידע היטב מה תהיינה תוצאותיה ואילו בושות יתגלו. כדי לחסוך כל זאת מעצמו - הוא החליט את ההחלטה הקשה והמרה. על כן, נאוה, הוא לא נרצה, הוא שלח יד בנפשו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לנאווה |
|
|
|
|
|
מיד אמרתי שזה ייגמר ב"התאבדות". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אחוס"ל |
|
|
20 |
|
|
השוטרים בעילום שם. בגל הבא הם יוסיפו "אני לא שוטר, אבל". ההתגייסות הקוזה נוסטראית הזו לחיפוי על 'אחד משלנו' לא מוסיפה כבוד לגוף הרקוב הזה.
אם יש נבל ראשי במחזה, זהו פינטו. שום קצין משטרה לא יכול להתקרב לאדם כזה ולהישאר נקי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
pubyhte |
|
|
21 |
|
|
ליואב. והאמת שהתעלומה גדולה. קישור לרצח רבין כל החוקרים את הפרשה יש לכם עכשיו משימה חדשה לברר את האמת |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צייר |
|
|
22 |
|
|
כשאני קורא את הידיעה שמפרסם לוין, אי אפשר להמנע מהרושם הברור שלוין ממשיך את דרכו של יואב יצחק ביצירת פשע בכסות עיתונאות.
בסוף הכתבה מצוטטים דברים שאמר הגנב, המושחת והמשחית ומשלם השוחד פינטו, שאותו מיצג בנאמנות יואב יצחק בבחינת הלך הזרזיר אצל העורב, כאילו היו דברי פינטו איזו אמת טהורה. הוא אמנם נשבע בשם התורה אבל צריך לזכור מה אומרת התורה על משלמי שוחד ופינטו, על פי הודאתו הוא משחד סידרתי. לוין לא אומר מה אמר תנ"ץ ברכה, השם יקום דמו באותו עימות. אני יודע שהמשטרה והפרקליטות לא מצאו חומר כנגד ברכה וכך הם חזרו ואמרו, בניגוד לדברי הבלע שאמר יואב יצחק בדרכו האופינית. ממש איזון הגון מבית מדרשו של יואב יצחק. והפרשה הזו רק מתחילה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי מ |
|
|
|
|
- |
|
רחובותי | 5/07/15 10:43 |
|
|
אני מסכים בכל מילה ומילה, יואב יצחק אין הוא עיתונאי חוקר אלא עיתונאי שחושב על הכיס שלו . ולמי יש כיס עמוק ומושחת שיממן עיתונאי חצר רק לפי טו ולחרדים שאינם מתעניינים בשלטון החוק.
לא שמעתי מאמר מערכת של יואב יצחק התומך במיסוי המקובלים ורודפי הקמעות.
באורח פלא כחודש לפני גזר דינו של פינטו המושחת החלו כתבות המציירות את פינטו בתור הכבשה התמימה שנגזלה עלי ברכה הצורר לדעת יואב יצחק.
אדון יואב יצחק יש גבול לרדיפת הבצע. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רחובותי |
|
|
|
|
|
קודם אולמרט עתה ברכה. האם זה צורך נפשי? ובכן, יוסי סוכריה, הנך טועה. תמיד טעית. אולמרט שלך לא נקי וגם ברכה שלך לא נקי. חסוך מעצמך תגובות מאשימות כלפי יואב ואיתמר ושב בשקט בבית. ממילא אינך מרשים אותנו ואינך אוהד אתר זה, אז הניח לנו חמוד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ליוסי המתוק |
|
|
|
|
|
כאשר יהיה לך שם אתיחס לדברים. עד אז אתה אפילו לא מוקצה, אתה פחות מזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי מ |
|
|
|
|
|
שדברי חדרו ישר בול לאמת שמסביבך. אדם משוקץ ומזוייף. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נפגע |
|
|
23 |
|
|
היילודים למות, והמתים לחיות, והחיים לידון: לידע ולהודיע להיוודע שהוא היוצר, והוא הבורא, והוא המבין, והוא הדיין, והוא עד, והוא בעל דין, והוא עתיד לדון; שאין לפניו לא עוולה, ולא שכחה, ולא משוא פנים, ולא מקח שוחד--שהכול שלו. ודע, שהכול בא לחשבון. ואל יבטיחך יצרך, שבשאול בית מנוס--שעל כורחך אתה נוצר, ועל כורחך אתה נולד, ועל כורחך אתה חי, ועל כורחך אתה מת, ועל כורחך אתה עתיד ליתן דין וחשבון לפני מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טיל אוילנשפיגל |
|
|
24 |
|
|
|
|
25 |
|
|
האם יש קשר לכך שהיה החוקר הראשי ברצח יצחק רבין ? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשדנית |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
כל מערכת החשודים והנחקרים העידו כי איתמר לוין עומד בראש כנופיה שגרמה להתאבדות מועמד בכיר לפרס ישראל .
על כן יש להעמידו מיד לדין ב(ב)עילה אסורה של סיוע לרצח ואת חבריו למערכת בגרימה זדונית למוות.
כל זאת הואיל ולא פעלו די הצורך להרחקת הבר(כה) מינן אללה ירחמו, מכלי נשק ואפשרו לו שלא להיות במעצר תחת פיקוח למניעת הארוע. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רמ"ד חקירות רצח |
|
|
27 |
|
|
pinto is in jail by the testimony of a liar |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
james0 |
|
|
28 |
|
|
קודג הכהוד היפני עבד גם הפעם וברכה פעל לפיו ועל כך יבורך הוא מת נקי טהוא וזק כשלג כי במותו סגר אחריו את כל התיקים ההאשמות והחשדות.שמר על כבודו וכבוד המשטרע. הלוואי שאחרים היו הולכים בדרכו ואז היינו חוסכים לעצמינון את כל הביזיונות המשטרתיים .אני ממליץ למפכ"ל הביזיונר דנינו ללכת בדרכיו כי בסך הכל ברכה היה חייל שלו ולא יתכן שהמפקד יברח מלתת דין וחשבון על מעשיו של החייל שלו. במותו ציווה לבני משפחות את החיים בכבוד ועם פנסיה משטרתית מלאה דבר שעמד להפסיד בכל מקרה. ןהרב פינטו יוכל להגיד "אתם רואים אמרתי לכם שקיבל שוחד" עצם ההתאבדות היא ההודאה. תיק סגור. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שבץ חלובה |
|
|
29 |
|
|
חבל ומצער האובדן הזה כתוצאה מהחלטה בלעדית ללא שליטה של אחרים. ייתכן שהחקירה היתה מניבה תוצאות משמעותיות.לדעתי, וינשטיין וניצן הם כשלונות מהדהדים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ממני |
|
|
30 |
|
|
חבל על כול יהודי
יש לו אישה וילדים
השתגענו במדינה הזאת
לינץ לכול אחד אנחנו עושים בלי מורה ופחד
אוי לנו שהגענו לזה.. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסף הצדיק.. |
|
|
31 |
|
|
לא קונה את סיפור ההתאבדות. אב לארבעה ילדים במעמדו לא סוגר ענינים בצורה זו. האיש היה מאובטח כולל בני ביתו 24/7 . איך הצליח לבצע הדבר בנסיעה לעבודה -היכן המאבטחים ? ? ?
בימים הקרובים היה צריך להיחקר לראשונה במח״ש . לא נגזים אם נאמר שהאיש ידע הרבה מהלכלוך שמתנהל בצמרת המדינה . רק לדמיין מה היה קורה אילו הרגיש שצולבים אותו והיה מחליט לפתוח את פיו בחקירה , הממשלה לא היתה שורדת יום אחד ! ! !
במדינה שבה חיסלו ראש ממשלה , מאבטח שלו ומטאטאים חקירות וראיות , אפשר להאמין לכל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורונט |
|
|
32 |
|
|
בתחושה האישית שלי, מדובר באיש טוב וישר. הרדיפה הזו היא מטורפת והרסנית, במילים רעות אפשר להרוג אנשים ונראה שזו דוגמא לכך |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אדם מהשורה |
|
|
33 |
|
|
לא יודע מה הסיבה האמיתית שברכה שם קץ לחייו ובודאי כעת לאחר שכבר איננו בחיים אין מצב לכתוב ספקולציות בגנותו אבל בעניין זה שלו אתם קוראים הרב פינטו אני בהחלט כן יכול לומר שהמדובר הוא באדם שלא בחל באמצעים בכדי לצבור עוד ועוד ממון וקשרים המדובר הוא ברב (רב במרחאות ) שסביבו התקבצו וממנו התפתחו אין ספור שחיתויות המדובר הוא ברב שכול צמרת פושעי המדינה הזו נהנו מהטבות מפליגות דרכו המדובר הוא בלא יותר מפושע מגעיל שאף היה מעורב בכיפות אדומות שהסתיימו ברצח ולכן זה לא רב ולא צדיק זה טינופת ומקומו בכלא להרבה הרבה שנים אבל הבעיה היא שהוא יודע יותר מידי על כול החלונות הגבוהים ולפיכך החלישו לא מעט את כול עוצמת הלהבה סביב הנוכל המגעיל הזה פינטו וכנראה שלא תפרסמו את התגובה הזו כי יתכן שגם אתם מצדדים בפינטו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בס"ד |
|
|
34 |
|
|
|
|
35 |
|
|
כיצד הצליח הרב פינטו לגייס את התקשורת לרבות אתר זה על מנת שתילחם למענו שתדאג עבורו לעונש קל שתספר לכולם כמה הוא חולה ובכלל לא יכול להגיע לארץ ואחר כך תחסל קצין מבריק בשירותו-דמו של ברכה זועק מהאדמה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ד.ג |
|
|
36 |
|
|
לצד זו של אחד מבכירי משרד הפנים לא מזמן, מוכיחה עד כמה חשוב שהממשלה תגביר את המודעות לסכנות הסייבר, והצורך להשתמש בו בזהירות:
http:/ |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
37 |
|
|
יואב יצחק מילא את חובתו כעיתונאי וכאזרח הנילחם למען מדינתו.
אני גאה להיות קורא של האתר הזה!
הסיפור הזה עצוב מתחילתו ועד סופו. גם משפט אולמרט הוא מקרה עצוב, בעיקר קשה היה לי לשמוע שאדם שהקים את "יד שרה" שגה ונענש.
לכל שחיתות יש קורבנות רבים, הלוואי ואנשים ילמדו ולא יתנו לכסף ולכוח לסנוור אותם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כולנו עם יואב |
|
|
38 |
|
רדיפה |
|
הילוש | 5/07/15 11:01 |
|
|
יואב יצחק מצפונך אינו נקי , מקווה שאתה עושה קצת חושבים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הילוש |
|
|
39 |
|
|
|
|
|
|
|
ולפרקליט המדינה חומר מספיק כדי לחקור את המנוח. הייתה להם כנראה סיבה טובה לא לפתוח תיבת פנדורה ולכן השהו את החקירה, אולי בתקווה שזה ייגמר כך.האקדח היה במערכת המשפח! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נתין מדמנת ישראל |
|
|
40 |
|
|
אבל אם היו עוד פשעים חמורים והשתקות ויד רוחצת יד, ויש עוד מהלכים בינינו שצריכים להיות מורחקים מהמערכת- עם כל הכאב ואולי גם ביקורת ציבורית- אתה (העיתונאי יצחק) חייב להמשיך!!
אם העניין רדיפת פרסום שלך- חמור מצבך. ואם רדיפת צדק מניעה אותך הרי אני אומר לך תודה! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רוצה צדק |
|
|
41 |
|
|
בינתיים, סביר לא לפסול אפשרות שהוא חוסל בשליחותם של אלה המודעים לעובדה שאילו היה תנ"צ אפרים ברכה חושף את כול הידוע לו על שחיתותם של כול מיני אנשי משטרה, פרקליטים, שופטים, ועל קשרים פליליים בין בעלי-שלטון לבין בעלי-הון -- היו נופלות בו-זמנית תקרות רבות בשלוש רשויות השלטון על ראשי הבכירים וראשי עוזריהם, היושבים תחתיהן . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידןסובול |
|
|
|
|
|
מי שנלחם על חפותו, אמור להילחם עליה באש ובמים עד חורמה, ולעולם לא להרים ידיים.
http:
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הנ"ל |
|
|
|
|
|
אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי מ |
|
|
|
|
|
כשחשפתי בפעם השנייה, לפני 21 שנים עוד טפח מערוותה המכוערת, המסריחה והרעילה של מערכת המשפט ואכיפת החוק (הפעם הראשונה הייתה בפרשת עו"ד ד"ר גרשון אוריון, ננזפתי על כך שוב הוצאתי כביסה מלוכלכת החוצה, ושדברים כאלה אמורים להיסגר ולהיפתר בחדרי-חדרים, ושמה שחשפתי עלול להתנקם בי במוקדם או במאוחר, כי המערכת לא שוכחת ולא סולחת.
פרק ב' :
http:
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידןסובול |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"ככה צריכים להיגמר דברים" - מורשתו המשפטית של מי שהיה המשנה לנשיא בית המשפט העליון בישראל, מישאל חשין:
http:
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הנ"ל |
|
|
42 |
|
|
מדי שבוע ויום יום נכתב באתר זה וע"י העיתונאי יואב יצחק כתבות על כתבות כנגד אפרים ברכה תת ניצב מכהן.
אין לי טענות ליואב יצחק הגם שגם התקשורת לא צריכה לרדוף עובדי ציבור מכהנים אלא אם נחקרו.
הטענות מופנות למי שאמור היה להורות על חקירתו או "בדיקה" של אפרים ברכה מזמן עוד בפרשת פינטו מי שהגנו עליו חרצו את גורלו לרבות היועמ"ש , פרקליט המדינה , המפכ"ל ור' אח"מ לשעבר יואב סיגלוביץ.
פרט לכך לאחרונה מתוך מצוקה פנה אפרים לאנשים עימם שירת בעבר בכללם אנוכי ויש תיעוד לכך דבר המלמד על הזנחתו ע"י המערכת בה גדל ועבד ובילה רוב ימות חייו , יהיה זיכרו ברוך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונן 47 |
|
|
43 |
|
|
|
|
44 |
|
|
נכון , יואב יצחק לחץ בכל הכח כדי שיחקרו את מעשיו של ברכה אבל תזכרו שלמרות כל ההאשמות של יואב על ברכה , אף אחד לא קם ותבע את יואב על לשון הרע או תביעת דיבה משמע , שיש אמת בהאשמות שלו . ברכה זל כנראה ידע מה שעשה ומה מצפה לו ובחר בדרך הקלה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישמעאל |
|
|
45 |
|
|
"ציפינו לחקירה לא להתאבדות"
כותרת מטופשת וחסרת אחריות.אין לכם מושג איזה כח יש למילה הכתובה?
אז קבלתם את ההוכחה. זהו רצח אופי במלוא מובן המילה תרתי משמע. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קוראת המומה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מי שמתלהם מבין שנינו , זה אתה ! שלא מבחין שבמערכת הזו פועלים כוחות חזקים יותר ומכוונים מגבוה.ברכה הוא פיון ששילם בחייו כי לא קיבל גיבוי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קוראת המומה |
|
|
|
|
|
מה שחיתות בצמרת עלולה לגרום למדינה? ברכה ז״ל היה צריך לצאת לחופשה ולהלחם על חפותו! מי שחקר את שועי המדינה לא אמור להיות רך לבב וחלש אחרת תמהני כיצד הגיע למשרה רמה כל כך! מאידך גיסא ידע לבחור בפתרון שיקבור את כל החשדות שהרי הבין שלא יוכל יותר להסתתר תחת גלימתם של וינשטיין וניצן, בחר בנורא מכל, על מנת להגן על שמו ומשפחתו.תהא נשמתו צרורה בצרור החיים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
להמומה |
|
|
46 |
|
|
של כל אלה שידעו את האמת עליו ודחפו אותו להתאבד כדי להציל את המשטרע מביזיון קולוסאלי. אבל איפה הנוכל הגנב הזנאי ולוקח השוחד דנינו שתחת המשמרת שלו נעשו כל הפשעים של צמרת המשטרע? למה הוא לא מתאבד? האם הקרימינל דנינו יכול היום לרחוץ בניקיון כפיו? עוד חודשיים יעמוד בתור לסידור עבודה למפכ"לים פורשים ועוד ידרוש מנכל"ות באיזה אירגון. הייתי שולח אותו לסלול כבישים בנגב 12 שעות עבודה ביום תחת השמש הקופחת עם חצי בקבוק מים ורבע לחם יבש. אני קורא ליועץ המשפטי להעמיד לדין את הפושע דנינו שתחת המשמרת שלו בוצעו כל הפשעים של בכירי המשטרה. לא יכול להיות שלא ידע מזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שבץ חלובה |
|
|
47 |
|
|
אולי בגלל זה השחיתות נראית ככה? איך קובעים שהוא הגון אם הואשם בשוחד ונמצא בחקירה! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר |
|
|
48 |
|
|
מה ידעו עו"ד יהודה וינשטיין ועו"ד שי ניצן (הפרקליט הראשי) שהם דחו ודחו ודחו את הזמנתו של ברכה לחקירה. אדם שמתאבד יש לו מה להסתיר. קופת שרצים נקברה עכשיו בגלל שהאדונים וינשטיין וניצן סירבו לתת למח"ש לחקור אותו. מי שגרם להתאבדותו הם האדונים האלה. כנראה שהם מושחתים כמו הרבה מהפרקליטות והמשטרה. אני יודע שיש בפרקליטות ובמשטרה אנשים ישרים הגונים והיום הם מתבישים לעבוד במקומות אלה. צריך לנקות האורוות ולבנות מערכת חדשה ישרה וטובה . אולי תצחקו מי לדעתי האיש המתאים?? יואב יצחק יגוייס לשנתיים לבנות מערכת ישרה ןהגונה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ.ל. |
|
|
49 |
|
עלוב |
|
יואב דביל | 6/07/15 00:07 |
|
|
הלוואי שתואשם בהוצאת דיבה ובשקר גלוי כעיתונאי שמשחית את העיתונות. ובקשר עם הרב פינטו אמן ואמן. אתה אדם עלוב נפש ןמעורר גועל. איכס! ברור שלא תפרסם הודעה זאת..אבל אני מקווה שתקרא אותה. בן בליעל! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יואב דביל |
|
|
50 |
|
|
בכלל לא ידענו מזה....הוא ידע מזה? מסופקתני!כל חבריו בפיקד בעליו מזילים דמעות תנין על לכתו אבל בסתר ליבם אומרים ברוך שפטרנו מעונשו של זה.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שבץ חלובה |
|
|
51 |
|
|
|