X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בנק ישראל: "רואה בחומרה את העובדה שבנק הפועלים לא עדכן את הפיקוח בדבר התלונה" הפועלים: אדלר הורה לתת פיצויים לעובדת בשל העסקתה בקזחסטן
▪  ▪  ▪
ציון קינן. תלונה [צילום: פלאש 90]

בנק ישראל לא ידע על פרשת התלונה על הטרדה מינית כנגד מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר ציון קינן, והוא צפוי לפתוח בבדיקה בנושא.
מבנק ישראל נמסר היום (ד'): "הפיקוח על הבנקים רואה בחומרה את העובדה שבנק הפועלים לא עדכן את הפיקוח בדבר התלונה לכאורה של העובדת בגין הטרדה מינית מצד בכיר בבנק. הפיקוח יערוך בדיקה בנושא זה".
בנק ישראל יבדוק מדוע הנושא לא דווח. כמו-כן, המפקחת על הבנקים, ד"ר חדוה בר, רואה בחומרה רבה כל חשד להטרדה מינית במערכת הבנקאית, ויש לה אפס סובלנות לנושא גם כמפקחת, וגם כאישה. לפיקוח על הבנקים אין יכולות לחקור תלונות כאלה, אולם במידת הצורך הן יועברו לחקירת המשטרה, כפי שגם נעשה בעבר.
לאחר הודעת בנק ישראל, הצטרפה גם רשות ניירות ערך והודיעה כי תבדוק האם היה על בנק הפועלים לדווח על הפרשה.
נזכיר כי אמש (ג') פרסמה אילנה דיין בערוץ 2 כי עובדת לשעבר של בנק הפועלים התלוננה כי גורם בכיר מאוד בבנק תקף אותה מינית לכאורה בעת ביקורו בקזחסטן, וזאת לאחר שבערב יצאו לבילוי ושתו לשוכרה. האירוע אירע לפני 10 שנים, ובאחרונה היא החליטה להתלונן. בהמשך פרסם רביב דרוקר בערוץ 10 כי מדובר במנכ"ל בנק הפועלים לשעבר, ציון קינן.
בעקבות האירוע הבנק מינה את השופט בדימוס סטיב אדלר, לשעבר נשיא בית הדין לעבודה, שקבע כי לא מדובר בהטרדה מינית, אך גם קבע בכל זאת כי יש לשלם לעובדת פיצויי פרישה מוגדלים הנאמדים במיליוני שקלים.
מבנק הפועלים נמסר בעת פרסום הידיעה על הפרשה כי "נשיא בית הדין הארצי לעבודה בדימוס, השופט סטיב אדלר, בדק חשש לביצוע הטרדה מינית וקבע חד־משמעית כי לא התבצעו לא הטרדה מינית ולא התנכלות. העובדת קיבלה פיצויי פרישה מוגדלים, לפי המלצתו של השופט אדלר, שמצא כי הובטח לה בשנת 2007 חוזה אישי עם תנאים משופרים, אלא שבפועל שולם לה פחות. אין קשר בין הפיצויים לבין הבדיקה שנמצאה תקינה לגמרי".
הבנק: זו הסיבה לפיצויים המוגדלים
על-רקע הפרסומים לפיהם בנק הפועלים שילם פיצויים בגובה של מיליוני שקלים לעובדת שהתלוננה כי מנכ"ל הבנק לשעבר ציון קינן תקף אותה מינית לכאורה בעת נסיעת עבודה לקזחסטן, מפרסם היום בנק הפועלים חלק מפסק הבוררות של השופט בדימוס סטיב אדלר שמונה לחקור את הפרשה.
בחלק שפורסם צוטט מדברי אדלר כי "לאחר שבדקתי את מכלול עובדות המקרה, הגעתי למסקנה כי לא ניתן לאמץ את הגרסה שקינן הטריד אותה מינית. מדובר בהאשמה חמורה, והיה עליה לשכנע אותי שגרסתה אמינה ותואמת את העובדות שאשמע מהעדים שלא במשלחת - ולא כך היה".
אדלר מסביר מדוע על הבנק לשלם לאותה עובדת פיצויים מוגדלים, ותולה את הסיבה בתנאי העסקתה של העובדת המתלוננת ולא בפרשת ההטרדה המינית. "המלצה זו נעשתה עקב התמונה המצערת של העסקה מאוד חריגה של עובדת במשך 9 שנים בארץ קשה במיוחד, רחוקה, עם מזג-אוויר מקפיא בחורף וללא קהילה יהודית או ישראלית".

תאריך:  02/11/2016   |   עודכן:  02/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נבדוק את פרשת התלונה נגד ציון קינן
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
לא נפול מהכסא עם יתברר שזה אמת
אזרח חלם  |  2/11/16 18:49
2
יש חימום בקזחסטן, בדוק! ל"ת
שמין  |  2/11/16 19:18
3
תוספת קור ובדד-30,000ש"ח לחודש ל"ת
קר-לו  |  3/11/16 00:05
4
מזמור לפעוטות ומרטיבים אחרים
אריה קרישק  |  3/11/16 09:14
 
- בול!
עלמה הק  |  3/11/16 12:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
העודפים במשרד התיירות נבעו מחוסר יכולת לבצע תשלומים בגין התקשרויות מכיוון שהתקציב אושר רק בסוף שנת התקציב 2015    ההעברה התקציבית לוועד היהודי בחברות נובעת מהעובדה שמדובר שהתיישבות בעיר פלשתינית ולא ברשות מקומית
עידן יוסף
לקיצור זמן השירות ולהרחבה כמותית של הנכללים במאגר, אישרה הכנסת בנוסף, את הרחבת מדרג רמות בדיקת טביעת האצבע הנדרשת    על-אף אישור הצו, חברי הוועדה הביעו מורת רוח מהתיקונים שהובאו לאישור בדיעבד לאחר שהוחל בהפעלתם והבהירו כי הם מצפים שייערכו בדיקות נוספות לחלופת התשאול בזמן שנותר לסיום הניסוי
עידן יוסף
דיון סוער בוועדת הכלכלה על עתיד תאגיד השידור הציבורי    התסריטאי עמית ליאור קרע את תעודת השחרור של בנו עם אות המערכה של צוק איתן וביקש תעודה עם אות "מבצע התאגיד"    יו"ר פורום היוצרים טרבלסי: גורם מקורב מאוד לשלטון הציע לנו לשתוק בתמורה לערוץ יוצרים
איתמר לוין
הורה לעובדי משרדו להתחיל לאסוף חומר על הרפורמה בשידור הציבורי, כדי לבצע ביקורת בזמן אמת של הנושא
מירב ארד
המועצה האזורית נווה מדבר בנגב (של המגזר הבדואי) בתחתית הדירוג    ירושלים יורדת אשכול שלם תוך חמש שנים    משרד הפנים: ההקצאה לכל רשות תעשה בשיקול דעת ובאופן מדורג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il