X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משבר קמעונאות האופנה בישראל

רשת הוניגמן בבקשה להקפאת הליכים

הוניגמן היא אחת מהחברות המובילות בתחום הקמעונאות והאופנה בישראל, ומנהלת שלושה מותגי הלבשה לאחרונה התבטא מנכ"ל קסטרו על התחרותיות בשוק, והשוני בצריכה שהביאו הקניות באינטרנט והוזלת הטיסות לחו"ל
▪  ▪  ▪
מיכה רונן ויעקב הוניגמן [צילום: יח"צ]

רשת האופנה הוניגמן, אחת מחברות קמעונאות האופנה הגדולות והמוכרות בישראל, הגישה בקשה להקפאת הליכים. היום (ד') הגישה קבוצת הוניגמן בקשה מבית משפט מחוזי בנצרת למתן צו הקפאת הליכים לחברת הוניגמן ובניו בעמ. בית המשפט נעתר לבקשת החברה וכן הורה על מינויים של רו"ח בועז גזית ועו"ד קרן רייכבך-סגל כנאמנים של החברה בתקופת הקפאת הליכים אשר ניתנה בעת זו ל-60 ימים.
במסגרת צו המינוי הוענקו לנאמנים סמכויות שונות לניהול החברה, תפיסת נכסיה, קידום ענייניה השונים בעיקר להפעלת החברה בתקופת הקפאת ההליכים במטרה להבריא את החברה. הנאמנים פועלים יחד עם צוותם לגיבוש מידע ונתונים על-אודות החברה, עובדיה, וכן כלל העניינים הקשורים בניהולה של החברה.
רק לפני עשרה ימים הודיעו בעלי הרשת, יעקב ומיכה הוניגמן על חילופי מנכ"לים בקבוצה, כאשר קובי מויסה שכיהן כמנכ"ל הרשת בתקופה האחרונה עזב את תפקידו, ומיכה רונן חזר לתפקיד המנכ"ל לאחר שנתיים בחברת שולץ.
ומהי הסיבה לקריסה? גורמים בענף העריכו היום כי לא רק הטלטלות שאפיינו בחודשים האחרונים את שוק האופנה וקשיים אוביקטיבים כמו עודף שטחי המסחר, וממעבר לאונליין הם שהחלישו את הוניגמן, כי אם גם "חוויית קנייה לא חדשנית וללא בשורה אופנתית".
קבוצת הוניגמן שנוסדה ב-1978 נמצאת בבעלות האחים יעקב ומיכה הוניגמן. הקבוצה מנהלת שלושה מותגים הפונים לקהלים שונים בינהם: הוניגמן נשים, TNT והוניגמן קידס ומנהלת כ-150 סניפים בפריסה ארצית. החברה מעסיקה למעלה מ-1,000 עובדים.
שוק האופנה עובר תקופה לא פשוטה: אתמול דווח על-כניסתה להקפאת הליכים של רשת האופנה יפו ת"א, כשרק לפני חודש דווח כי עובדי רשת האופנה לילדים מיש מיש הגישו בקשה לפירוק החברה, ובנובמבר האחרון נכנסה גם רשת האופנה סליו להקפאת הליכים.
בשבוע שעבר קושי זה עלה לכותרות כשגבי רוטר, בעלי ומנכ"ל קסטרו, התבטא ואמר כי "היום אנחנו נמצאים במצב של הישרדות עם ביקושים נמוכים, ולראיה הרבעון האחרון שהיה רע. היום אני מתמקד בהישרדות". הדברים נאמרו בוועידת הקמעונאות השנתית, שנערכה על-ידי מידע כנסים בשיתוף קבוצת סינרגיה.
מקבוצת הוניגמן נמסר כי "החל ממועד מינויים מהיום בבוקר הנאמנים פועלים יחד עם צוותם לגיבוש מידע ונתונים על-אודות החברה, עובדיה, וכן כלל העניינים הקשורים בניהולה של החברה. קבוצת הוניגמן הינה חברת אופנה ותיקה ומובילה בשוק האופנה הישראלית, אשר צברה במשך שנות פעילותה הרבות קהל לקוחות נאמן והיא מהווה מקור לגאווה כבר למעלה מ-70 שנה. הנושא המרכזי אשר עומד על הפרק הינו המשך פעילות החברה בשיתוף עובדיה הנאמנים באופן שיאפשר לחברה לצאת לדרך חדשה".

תאריך:  14/02/2018   |   עודכן:  14/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גלובס / Globes
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רשת הוניגמן בבקשה להקפאת הליכים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
משרד התיירות יפרסם מחדש מכרז לניהול קורס מורי דרך למגזר החרדי, בו לא תהיה דרישה לנהל קורסים נפרדים לגברים ולנשים - אם כי הבהירה שזה מה שיקרה בפועל בקורס עצמו
עידן יוסף
פנייתו של השר לביטחון הפנים למנדלבליט לבדוק את טענות המפכ"ל מגיעה בעקבות דבריו של אלשיך בתוכנית "עובדה", לפיהם חוקרים פרטיים עוקבים אחרי חוקרי המשטרה    קיש: הוגשה תלונה למח"ש נגד אלשיך
אלעזר לוין
שרי האוצר והשיכון הודיעו על "שיווק בהצלחה" של מגרש לדירות מחיר למשתכן בדימונה    האמת: נכשלה מכירת שניים משלושת המגרשים, רק 124 דירות מוזלות    שרשרת כשלונות    ומה עם הסכם הגג הענק?
אלעזר לוין
מכרה לתדיראן-צריכה בניין בפ"ת ב-49 מיליון שקל    רכשה מפרטיים בניין בבני ברק בכ-38 מיליון שקל
עידן יוסף
אלאלוף ומלינובסקי מחו על אי-הכללתו בתקנות של מקצוע הפודולוגיה, בו מתמחים בעיקר עולים מצרפת    משרד הבריאות: מדובר במקצוע שונה, וההכרה בו נמצאת בתהליך נפרד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il