חברת אבגול, המייצרת מוצרי בד לא ארוג בעיקר לשירותי ההגיינה, סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2019 ברווח נקי של כמעט 4 מיליון דולר - 3.98 מיליון דולר - יותר מפי 20 מן הרווח הנקי של הרבעון המקביל אשתקד, אשר הסתכם בסכום של 191 אלף דולר בלבד.
העלייה ברווח הנקי נובעת בעיקר מהעלייה ברווחיות הגולמית והתפעולית של אבגול, שנבעה מההשפעה החיובית במרווח מדדי מחירי חומרי הגלם נטו, מגידול בהכנסות ומגידול בהיקפי הייצור וביעילות התפעולית של האתרים הודו, דימונה וארה"ב שקוזזו חלקית מההאטה בסין.
מדוח הרבעון הראשון שהגישה אבגול לבורסה (יום ב', 6.5.19) עולה כי הכנסותיה ברבעון עמדו על 107.2 מיליון דולר, לעומת הכנסות בסך של 97.1 מיליון דולר בשנה שעברה. העלייה בהכנסות, בשיעור של כ-10.4%, נבעה בעיקרה מגידול של כ-7.6% בכמות שנמכרה בעיקר עקב עליה בהיקפי הייצור והמכירה במפעלים החדשים בהודו ובדימונה, כמו גם המשך מגמת השיפור במכירות מוצרי החברה בארה"ב. עוד נמסר כי גם העלייה במחירי המכירה הממוצעים בתקופה אשר עודכנו כלפי מעלה כתוצאה מעליית מדדי מחירי חומרי הגלם תרמה לגידול זה.
עלות המכירות עלתה בכ-2.7 מיליון דולר ועמדה על 87.7 מיליון דולר.