X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההכנסות הרבעוניות עמדו על 92 מיליון שקל לעומת 213 מיליון שקל אשתקד בסיכום הרבעון הראשון נרשם הפסד של 15 מיליון שקלים - כתוצאה מהפעילות המלונאית שהופסקה, מפערים בכמות דירות שנמסרו לרוכשים ומעליה בהוצאות מימון
▪  ▪  ▪
נמרודי, ירידה בהכנסות [צילום: ורדי כהנא]

הכנסות קבוצת הכשרת היישוב, בבעלות משפחת נמרודי, צנחו ברבעון הראשון של השנה ב-56.8% לעומת ההכנסות ברבעון הראשון אשתקד. סך-כל ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-92 מיליון שקל, לעומת כ-213 מיליון שקל הכנסות בשלושת החודשים הראשונים של 2018.
בדיווח שמסרה הכשרת היישוב לבורסה (יום ד', 29.5.19) נמסר כי הקיטון בהכנסות נובע בעיקר מכך שאשתקד נכללו בתוצאות הקבוצה הכנסות בסך של כ-63 מיליון שקל בגין מכירת קרקעות, בעוד שהשנה לא נרשמו הכנסות מתחום זה. כמו-כן, נרשמה ירידה בהכנסות מפעילות הייזום למגורים בחו"ל, שבה נרשמות ההכנסות בהתאם לקצב מסירת יחידות הדיור.
הרווח התפעולי של הכשרת היישוב ברבעון הסתכם בכ-28 מיליון שקל, לעומת כ-63 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון ברווח התפעולי נובע מהירידה בהכנסות.
הכשרת היישוב רשמה הפסד של כ-15 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה, לעומת רווח של כ-28 מיליון שקל אשתקד. ההפסד נובע בעיקר כתוצאה מהפעילות המלונאית שהופסקה, וכן מירידה ברווח בפעילות היזמות בחו"ל כתוצאה מפערים בכמות הדירות שנמסרו לרוכשים, ומעלייה בהוצאות המימון בעקבות התחזקות השקל מול הזלוטי והיורו.
הרווח של הקבוצה ממגזרי פעילות ברבעון הסתכם בכ-42 מיליון שקל, בהשוואה לרווח ממגזרי פעילות בסך של כ-85 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד:
  • בתחום השכרת נכסים החברה מדווחת על ההכנסות ברבעון של כ-69 מיליון שקל, בהשוואה לכ-70 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ברבעון משקפות עליה קלה בהכנסות מפארקים לוגיסטיים עקב גידול בשטחים מושכרים, אשר קוזזה על-ידי ההשפעה של הפסקת ההשכרה של מתחם ירקונים עקב סגירתו בסוף שנת 2018. הרווח מהשכרת נכסים הסתכם ברבעון בכ-42 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-45 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
  • בתחום יזמות ובניה בישראל רשמה החברה ברבעון הראשון של השנה הוצאות בסך של כ-2 מיליון שקל, לעומת כ-1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות אלה נרשמו בעיקר להמשך הפיתוח של הפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית.
  • בתחום יזמות ובניה בחו"ל רשמה הקבוצה ברבעון הכנסות של כ-14 מיליון שקל, בהשוואה לכ-68 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח מעסקות הבנייה ברבעון הסתכם בכ-3 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-12 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה נובעת, כאמור, מכך שהחברה מכירה בהכנסות בגין פעילות זו בהתאם לקצב מסירת יחידות הדיור, שהיה גבוה יותר משמעותית אשתקד.
סך המזומנים ושווי המזומנים של הקבוצה הסתכם בסוף הרבעון הראשון של 2019 בכ-168 מיליון שקל. הונה העצמי של הקבוצה הסתכם בכ-1.2 מיליארד שקל, מתוכו כ-700 מיליון שקל מיוחס לבעלי מניות החברה. סך הנכסים של הקבוצה הסתכם בכ-5.1 מיליארד שקל, והם כוללים נדל"ן להשקעה בהיקף של כ-3.65 מיליארד שקל.

תאריך:  29/05/2019   |   עודכן:  29/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ניסיון של הרגעים האחרונים לגייס את מפלגת ישראל ביתנו לממשלת הליכוד לפני פיזור הכנסת: הליכוד הציע חקיקה של חוק הגיוס המקורי של ליברמן מייד לאחר כינון ממשלה ולהכנתו לקריאה שנייה ושלישית בהסכמה משותפת עד סוף יולי
איציק וולף
מפלגת הליכוד הודיעה כי בשעות האחרונות חתמה על הסכמים קואליציוניים עם סיעות שהסך הכולל של חבריהן מגיע ל-60 חברי כנסת    שר האוצר, משה כחלון, הודיע מצידו כי לא ייכנס לממשלת 60 ח"כים
איציק וולף
מנהרת חיזבאללה שנחשפה סמוך למושב זרעית נחשפת בפני הציבור וכעת ניתן לראות עד כמה מוחשי היה איום חדירת כוחות התקפיים של חיזבאללה לישראל    צפו בסרטון הסיור במנהרה
עידן יוסף
לגבאי הוצעו תיקים וביטול חוקי החסינות וההתגברות    ‏יו"ר ישראל ביתנו מבהיר: "אין שום דבר שמסתתר מאחורי חוק הגיוס. כפי שכבר אמרתי - כל הממציאים תאוריות אחרות, נסו אותנו"    ליברמן הגיע למליאה: "זה חוק הגיוני שגם טוב לחרדים. פונה להיגיון - הצביעו בעדו"
איתמר לוין
התובע המיוחד בהופעה פומבית ראשונה ואחרונה: דוחה את התקפותיו של טראמפ על החקירה והחוקרים; מדגיש שהיה אומר שטראמפ לא ביצע פשע - אם היה מגיע למסקנה זו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il