X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מזכ"ל הסתדרות המורים טוענת שהמורים עבדו קשה מאוד בתקופת הקורונה וכי אין כל הצדקה להארכת שנת הלימודים על חשבונם "החופשות במשק הן אכן פחות מחופשות ההוראה אבל לא מתקנים עוולה בעוולה. תואיל המדינה להגדיל את שאר ימי החופש ולא לפגוע במורים"
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מזכ"ל הסתדרות המורים, יפה בן-דוד, דוחה את הדרישה שמופנית למורים להחזיר ימי לימודים שלא ניתנו לתלמידים בתקופת הקורונה. זאת, על-רקע טענות של הורים כי במקרים רבים - ובייחוד בגיל הרך - לא עבדו המורים את מספר השעות שהם אמורים ללמד ושעבורן הם מקבלים שכר.
"כשבאים למורים ומבקשים מהם להחזיר ימים, על מה? הם נתנו מעל ומעבר בלמידה מרחוק. האלונקה לא ירדה מכתפי המורים והגננות במשך כל השנים. כל יום של עובדי הוראה זה להיות מתחת לאלונקה. הם החוסן הלאומי של ישראל יש אחריות למדינה שאסור לה להתנער צריך תוכנית מסודרת בתחילת שנה החופשים לא נופלים מהשמיים. כולם יודעים מתי פסח וחנוכה. אם יכינו תוכנית כזאת היא יכולה להיות טובה הרבה יותר מהיום ולתת בה יותר חוגי העשרה ותמיכה לילדים. גננת או מורה שרוצה לעבוד תוכל לעבוד", אמרה (יום ב', 15.3.21) בכינוס בשבע המתקיים בירושלים.
בן-דוד שבה על הצהרתה כי בניגוד לרעיון שלפיו שנת הלימודים תוארך - היא תסתיים כבכל שנה ב-20 ביוני בחטיבות הביניים ובתיכונים וב-30 ביוני בבתי הספר היסודיים. "מדברים על כך שהמורים לא עבדו ולא עמלו בלמידה מרחוק. נכון שתלמידי חטיבות הביניים היו ספונים בבתיהם למעלה משנה אבל מי שהתגמש ולמד את נושא הלמידה מרחוק הם המורים. הם התמקצעו לבד, הם קנו מחשבים ועשו את הכל לבד. אני מסיירת בבתי הספר וכולם מדברים על צמצום פערים. תלמידים אמרו לי שהם למדו מאוד יפה בזום. יש 30 אחוז מהתלמידים שלמדו טוב יותר מרחוק מאשר בכיתה", טענה.
מזכ"ל הסתדרות המורים טענה כי התוכנית להארכת שנת הלימודים היא בומבסטית ולא ישימה. "אתם חושבים שילד בכיתה ז' יבוא ללמוד בחופש? אי-אפשר לצאת בתוכניות בומבסטיות ולא ישימות. החופשות במשק הן אכן פחות מחופשות ההוראה אבל לא מתקנים עוולה בעוולה. תואיל המדינה להגדיל את שאר ימי החופש ולא לפגוע במורים", אמרה.
עוד טענה כי מקצוע ההוראה הוא מאוד שוחק ואם עובדי ההוראה יישחקו - הם פשוט יקומו ויעזבו. "אנחנו רואים שצעירים עוזבים את המערכת בחמש השנים הראשונות. אם רוצים שכוח איכותי יגיע למקצוע ההוראה צריך לתגמל את הצעירים והוותיקים במערכת. מציעה לעשות מעשים ולא רק לדבר. היום השכר שלהם עלוב לעומת מדינות הOECD", דברי בן-דוד.

תאריך:  15/03/2021   |   עודכן:  15/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להחזיר ימי לימודים? שיטפלו בימי החופש של השאר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
על מודל החל"ת: "על הממשלה הבאה לאמץ מודל דיפרנציאלי של חופשה ללא תשלום שיאפשר משענת למי שיתקשה לחזור לעבודה, אך לא יהווה חסם בפני חזרה לעבודה"    "מוטרד יותר מהפער בין מספר דורשי העבודה למספר המשרות המוצעות במשק"
מירב ארד
"הוא מזה זמן רב מתנהג בניגוד עניינים, כמו שחקן פוליטי. הוא פועל כשחקן פוליטי במפלגות רק לא ביבי"    הביע את שאיפתו הפוליטית להישאר כשר לביטחון פנים
איתמר לוין
רוזן: הפרקליטות ייחסה החזקת 3,500 סרטונים פדופיליים - אך בדקה 42 בלבד מתוכם; היא ביצעה ברגע האחרון מקצה שיפורים תוך עקיפת השופט שדן בתיק ובלא לאפשר לסנגור להגיב
איתמר לוין
זיכתה לחלוטין את מי שהיה סגן חשב משרד החוץ, שוקי גבאי, מהאשמות של שוחד וגניבה    קובעת: מאחורי החקירה עמדה מי שהייתה מנהלת מחלקת התשלומים במשרד, כוכבית יצחקי, שכבר העלילה על גבאי; המשטרה אפשרה לה לבצע חלק ניכר מפעולות החקירה, ובנקודה אחת מתעורר חשד לפברוק ראיות    החוקרים השפילו בצורה גסה את גבאי והתעלמו לחלוטין מטענותיו
עידן יוסף
נפתחה האפשרות להגשת תביעות למענק השתתפות בהוצאות קבועות לעסקים עם מחזור של עד 400 מיליון שקל עבור החודשים ינואר-פברואר 2021
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il