X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לאחר שהשלים את תהליך ההתאזרחות שלו בישראל, אישרה המדינה לצרף את קני רוזנברג, שמימן את רכישת אל-על בידי בנו, אלי רוזנברג, להיתר השליטה שניתן לבנו, ולחברת כנפי נשרים המחזיקה במניות אל על קני רוזנברג יוכל להצטרף לדירקטוריון החברה
▪  ▪  ▪
השקעה של יותר מ-650 מיליון שקל [צילום: משה שי/פלאש 90]

איש העסקים האמריקני קני רוזנברג, אביו של אלי רוזנברג שמחזיק בשליטה על חברת התעופה אל-על, סיים את תהליך קבלת האזרחות הישראלית וצורף להיתר השליטה שניתן לבנו.
לאחר שהשלים את תהליך ההתאזרחות שלו בישראל, אישרה המדינה לצרף את קני רוזנברג להיתר השליטה שניתן לבנו, אלי רוזנברג, ולחברת כנפי נשרים המחזיקה במניות אל על. קני רוזנברג יוכל להצטרף לדירקטוריון החברה.
קני רוזנברג מימן את רכישת השליטה באל-על. היקף השקעתו באל-על, כולל בהנפקה המיועדת, עולה על 650 מיליון שקלים. רוזנברג הוא המייסד והמנכ"ל של רשת מרכזי בריאות הפרוסה ברחבי ארצות הברית, ובפרט במדינת ניו-יורק. רשת מרכזי הבריאות, אותה הקים רוזנברג בשנת 1996, כוללת יותר משבעים חברות, מעסיקה כ-35,000 עובדים, ומטפלת ביותר מחצי מיליון איש בשנה. לרוזנברג וצוותו הבכיר גם ידע רב, וניסיון ארוך שנים ומוצלח מאד, בהבראת חברות בהיבט התפעולי והכספי.
"בימים קשים אלה לעם ולמדינה, אל-על שוב מוכיחה שהיא, ולא אחר, המוביל הלאומי של ישראל, בשלום ובחירום. אני גאה על כך, ומודה על החלטת המדינה. מינוי הנהלה ודירקטוריון מנוסים אפשרו לאל על להמשיך ולהיות חברת התעופה הלאומית של ישראל. השקענו באל על ממניעים ציוניים, אבל אנחנו גם מאמינים בהצלחתה העסקית. יש לנו הערכה עמוקה לעובדי החברה ומנהליה, ונסייע לאל על לממש את הפוטנציאל הגלום בה. החברה נוגעת לכל מי שישראל יקרה לו, מפרנסת במישרין ובעקיפין עשרות אלפי בתי אב בישראל, ואנו נעשה את כל הנדרש על-מנת שהחברה תעלה על מסלול של צמיחה והמראה", אמר רוזנברג (יום ד', 19.5.21) לאחר קבלת האישור לצירופו להיתר השליטה.
יושב-ראש אל על, דוד ברודט אמר כי החברה מברכת על ההחלטה של רשות החברות ורואה בהצטרפותו של קני רוזנברג חיזוק של ממש לאיתנות אל-על וליכולתה לצלוח את משבר הקורונה, כמו גם כל אתגר אחר העומד בדרכה.
מנכ"ל אל-על, אביגל שורק, ציין כי קני רוזנברג הוכיח שוב ושוב את מחויבותו לחברה במישור הפיננסי, בהשקעה מהותית בהיקף העולה על 200 מיליון דולר. "אנו מברכים גם על הידע והניסיון הרב שמביא עמו מר קני רוזנברג, אשר ללא ספק יתרום רבות להצלחת החברה", אמר.

תאריך:  19/05/2021   |   עודכן:  19/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קני רוזנברג אושר כבעל שליטה באל-על
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בשיחת הדרישה מנשיא ארה"ב נדרשה הפסקת אש ולא דובר על זכותה של ישראל להגן על עצמה    רוסיה: פגיעה באזרחים - לא מקובלת    נשיאי צרפת ירדן ומצרים סיכמו על קידום הפסקת אש באמצעות מועצת הביטחון    נתניהו לשגרירים הזרים: "אנחנו לא עומדים עם שעון-עצר אלא דואגים לעמוד במטרות. ביקורת על ישראל גורמת נזק לדמוקרטיות אחרות שנלחמות במצב דומה"
איתמר לוין
מבקרים ממדינות הנחשבות לבטוחות יוכלו להיכנס למדינות האיחוד; ישראל צפויה להיות אחת מהן    המדינות הפרטניות יוכלו לדרוש בדיקה שלילית או להטיל חובת בידוד במקרים מסוימים
עידן יוסף
איתמר לוין
הסתפקה בכמה חודשי עבודות שירות לבן 16.5 שביצע פעמיים עבירות מין בילדה בת שש    המחוזי החמיר לתשעה חודשי עבודות שירות והעליון דחה את הערעור על חומרת העונש
איתמר לוין
טיפנבורן היה אז עורך ynet וכיום הוא העורך הראשי של וואלה; אמר לישועה על בעלי ידיעות אחרונות: "לו יש כספת עלי ולי יש כספת עליו"    ישועה מפיו של טיפנבורן: אחרי בחירות 2015 היה סיכום עם נתניהו, לפיו ידיעות אחרונות יתקוף אותו ו-ynet יתקוף אותו    אבי אלקלעי, שהיה העורך הראשי של וואלה, כינה את נתניהו "הכלב המתועב" ואת יאיר נתניהו - "הכלב המלכותי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il