X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש המוסד שוחח עם עמיתו הטורקי עורך הדין יוסלביץ' נפגש עם נטלי: "אני אישה פשוטה שלא מתעסקת בריגול" קונסולים ישראלים פגשו את השניים לפרק זמן ארוך והעבירו להם בגדים וציוד שר הפנים הטורקי: "ניתן לקרוא לזה ריגול פוליטי וצבאי"
▪  ▪  ▪
מורדי ונטלי אוקנין [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]

מעצר הזוג אוקנין בטורקיה. צוות ההגנה של נטלי ומורדי אוקנין הגיש (יום ג', 16.11.21) לבית המשפט בטורקיה ערעור על ההחלטה לעצור אותם עד להגשת כתב אישום.
בני הזוג, שנעצרו לפני שבוע בתואנת שווא לריגול, נועדו היום עם גורמים ישראלים. משרד החוץ הודיע כי קונסולים ישראלים ביקרו אותם בבית הכלא. את נטלי אוקנין ביקור הקונסול באיסטנבול, רונן לוי, ואת מורדי ביקר הקונסול הכללי, אודי איטם. הביקורים נמשכו פרק זמן ארוך ובמהלכם גם הועבר לבני הזוג הביגוד והציוד הנדרש. לאחר הביקור עודכנה המשפחה ע״י שר החוץ יאיר לפיד, מנכ״ל משרד החוץ, אלון אושפיז וצוות הקונסוליה באיסטנבול.
בכאן חדשות דווח כי ראש המוסד דוד ברנע שוחח עם עמיתו הטורקי. זאת בזמן שבירושלים חוזרים ומדגישים שלנטלי ומורדי אוקנין אין כל קשר לסוכנות ביון ישראלית. בנוסף, התקיימה שיחה בין מנכ"ל משרד החוץ אלון אושפיז לבכיר טורקי, כדי להביא לביקור ולהבין מה המצב כרגע.
עורך דינם של בני הזוג ניר יוסלביץ' סיפר על המפגש עם נטלי אוקנין: "ראיתי לביאה. היא שאלה איך הם לא מצליחים להבין שאני אישה פשוטה שלא מתעסקת בריגול?". בהמשך אמר כי התנאים שלה מינימליים, אך הם יותר טובים מהתנאים של בעלה.
שר הפנים הטורקי, סולימאן סוילו, יצא היום בהצהרה ראשונה על מעצר בני הזוג אוקנין באיסטנבול, ואמר: "ישנה הערכה שאנחנו יכולים לקרוא לזה ריגול פוליטי וצבאי". לדבריו, "הם צילמו את משכנו הנשיאותי של הנשיא ארדואן וסימנו אותו, וכוחות ביטחון שהיו באזור ראו את מה שקרה והתערבו". הוא אמר כי למשרד התובע הגיעו הפרטים המלאים והוא זה שבחר מה לעשות בנידון. "בית המשפט יחליט בקשר לנושא זה בעתיד", קבע השר הטורקי.
עו"ד יסלוביץ ביקר אתמול את מורדי אוקנין בכלא מלטפה באיסטנבול שבו הוא עצור. בסיום הפגישה סיפר: "התנאים שבהם מורדי שוהה לא פשוטים בכלל, הוא נרגש לראות מישהו שדובר בעברית. הפגישה כללה לא מעט דמעות".

תאריך:  16/11/2021   |   עודכן:  16/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ערר על ההחלטה למעצר הזוג אוקנין עד תום ההליכים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
איזה ציוד הוא העביר להם?
הגלשנית  |  16/11/21 22:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משבר ישראל-טורקיה
מירב ארד
לפי הדיווח הסוכנים ממוצא ערבי פעלו בחמישה תאים שונים, במשך שנה    נטען כי סיפקו למוסד מידע על סטודנטים זרים מאוניברסיטאות בטורקיה
יעקב עמידרור
ישראל מעולם לא ציפתה שארה"ב תילחם בשבילה, ולכן הנסיגה האמריקנית מן המזרח התיכון אינה מהווה שינוי משמעותי; ניתן למנף אותה כדי לחזק את מעמדה של ישראל כתומכת היציבה היחידה של ארה"ב באזור    הנסיגה האמריקנית מחזקת את היומרות התוקפניות של אירן וטורקיה, מולן צריכות להתייצב מדינות ערב כאשר הן מלוכדות – ואפילו נעזרות בישראל
עידן יוסף
12 מהפיגועים שסוכלו בשנים האחרונות על-ידי המוסד ואמ"ן תוכננו להתבצע על אדמת טורקיה
עומר כרמון
בשיאה של המלחמה הכלכלית עליה הכריז נשיא ארה"ב נגד טורקיה, ייפגש בירושלים ראש ממשלת ישראל עם שרי החוץ של קפריסין ויוון וידון עמם בפעולותיה הצבאיות של טורקיה למניעת פיתוח שדות הגז המשותפים
עומר כרמון
המטבע הטורקי איבד 18 אחוזים מערכו ביום אחד בעקבות סנקציות שהטיל נשיא ארה"ב - בשל סירוב טורקיה להפסיק לרכוש גז טבעי מאירן    נשיא טורקיה: "אם יש להם את הדולרים, לנו יש את האנשים, את אללה. זה קרב לאומי. הם לא יצליחו לחסום את דרכנו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il