הקליט המלווה את השיר סוקר את מישורי פעולות הטוב בהם עסק אהוביה, מישורים שלדברי הוריו "אהוביה ממשיך לפעול כעת כמו שפעל בחייו". בקליט ניתן לראות כיצד אהוביה נהפך לנקודת אור שמחיה מבפנים ומצמיחה את העולם בכמה מישורים -
המישור הראשון המוזכר בשיר הוא אהבת ארץ ישראל, הבאה לידי ביטוי בדמות אדמות שוממות שמתמלאות בבתים עם מראה טרשים, רועה צאן ועדר כבשים.
המישור השני בו עסק אהוביה ומתואר בשיר הוא אהבת עם ישראל, תחיית האומה והצמחת אופי הגבורה העצמי והמאיר של עם ישראל. מישור אהבת ישראל מתואר בקליט באמצעות אריה אשר סביבו אנשים שמחים ומאוחדים, כמאמר הפסוק "הן עם כלביא יקום וכארי יתנשא".
גם מישור אהבת התורה זוכה לקבל מקום ראוי בשיר החדש, בדמות אב ובנו הלומדים יחדיו, ואותיות הלימוד שלהם הופכות מוארות ונכנסות לתוך החיים. "בבחינת תורת ארץ ישראל הינה תורת חיים", תיארו ההורים אברהם ואיילת סנדק.
בסוף הקליט חוברים יחד שלושת הממדים והופכים לבית המקדש, וכפי שהסבירו זאת הוריו של אהוביה "כל הממדים הקודמים מתחברים יחדיו ומרימים את העולם לאור גאולתו, להיות עולם שמבטא את הטוב העילאי האלוהי הטבוע במעמקי האנושות והעולם - בדמות בית מקדש מאיר שסביבו, ברקע, הממדים הקודמים. זו דמותו של אהוביה בחייו, לשם היו שאיפותיו. זו דמותו וקיומו המופשט גא אחרי מותו".
השבוע (יום ב', 13.12.21) תערוך משפחתו של אהוביה ערב לזכרו בבית חינוך עיוורים בירושלים. בערב צפויים להשתתף בני משפחה קרובים ורחוקים, חברי כנסת, רבנים, אישי ציבור, ומאות משתתפים נוספים.