X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ליברמן. התיישבות - בהתאם לחוק [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
ליברמן: האחריות לסבל הילדים בהתיישבות הצעירה - על הוריהם
לפיד: זה לא התיישבות צעירה זה מאחזים בלתי חוקיים. זו שאלה מעניינת אם צריכים לקחת לשם ילדים אבל זה עניין של הוריהם ח"כ מעוז: הממשלה הרעה הזאת עסוקה בדבר אחד - בהסתה

יו"ר ישראל ביתנו, השר אביגדור ליברמן לשאלת כתב ערוץ 7 איך הוא ישן בלילה כמתנחל כאשר אלפי ילדים בהתיישבות הצעירה ישנים בקור ובלי חשמל: "אנחנו תומכים בפעילות התיישבות בהתאם לחוק. מי שמאפשר לילדים לישון בחושך ובקור עושה מעשה לא נכון והאחריות חלה על ההורים".
יו"ר יש עתיד יאיר לפיד נשאל גם הוא בנושא והשיב: "מכיר את הביטוי המכובס. זה לא התיישבות צעירה זה מאחזים בלתי חוקיים. זו שאלה מעניינת אם צריכים לקחת לשם ילדים אבל זה עניין של הוריהם".
ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) מסר בתגובה: "על-פי קו המחשבה של ליברמן ולפיד המשפחות שמוסרות את נפשם על יישוב הארץ, ונקראו על-ידי המדינה ליישב את המקום, אשמות בכך שאין להם חשמל לחימום בתיהם. הם גם אשמים בפיגועים שיש כלפיהם. היהודים גם אשמים באנטישמיות כלפיהם ברחבי העולם. הממשלה הרעה הזאת עסוקה בדבר אחד: בהסתה. מסיתים נגד המתיישבים, ונגד החרדים, ונגד נתניהו, ובעצם נגד כל מי שלא חושב כמותם".

תאריך:  24/01/2022   |   עודכן:  24/01/2022
+פורום ההתיישבות הצעירה: מציעים לשר ליברמן להתרכז בסיוע לשר הביטחון ולראש הממשלה
15:06 24/01/22  |  עידן יוסף

פורום ההתייישבות הצעירה מגיב למתקפה של השר ליברמן נגד הורי הילדים בהתיישבות הצעירה: "המומים מכך שליברמן מעז להאשים בהזנחה של מעל שני עשורים את ההורים, החלוצים הציוניים שנשלחו ע״י המדינה. מי ששלח לפני 25 שנה את ההורים כדבריו לגור בעשרות יישובי ההתיישבות הצעירה היא המדינה והיא האחראית הבלעדית לספק תשתיות ראויות למגורים למעל 25,000 מתושביה המשלמים מיסים ומשרתים בצה״ל ובשירות הלאומי.
"עם זאת אנו שמחים שהשר ליברמן מצטרף ליתר חבריו בממשלה שמסכימים כי צריך לחבר חשמל. אסור לחכות יותר. זה צריך לקרות עכשיו, אנחנו דורשים לראות מעשים ולא דיבורים. מציעים לשר ליברמן להתרכז בסיוע לשר הביטחון ולראש הממשלה להשלים עוד השבוע ולפני סופת השלגים, את אישורי החשמל לישובים".

+ליברמן: מאמצע חודש פברואר המשק יחזור לפעילות מלאה
14:38 24/01/22  |  עידן יוסף

שר האוצר ויו״ר ישראל ביתנו אמר בפתח ישיבת הסיעה: "אנחנו מסתכלים באופטימיות על המודלים שהוצגו לנו ובזהירות רבה אני אומר, מאמצע חודש פברואר המשק יחזור לפעילות מלאה. בסופו של דבר, המשק הישראלי נמצא במצב טוב, אנחנו לא נפקיר אף אחד. כל מי שנפגע - יקבל סיוע, זה יקרה באופן אחראי ובאופן הוגן״".
עוד אמר: "היום הכנסת תאשר את החקיקה שתאפשר סיוע גם לעצמאים וגם לשכירים על ימי הבידוד וימי המחלה - חבילה בסך של 400 מיליון שקל. מחר אנחנו נאשר שורה של צעדים שאמורים להקל על תזרים המוזמנים לעצמאים ולפשט את ההליכים הביורוקרטיים.
"כמו-כן, שבוע הבא נשלים את החקיקה שתעזור למגזר העצמאי והעסקי במדינת ישראל ונביא לביטול היטל על עובדים זרים. אני נפגש כמעט כל יום עם קבוצות ונציגי העצמאים. אני שומע שאנשים מעריכים שלמרות כל הנסיבות החלטנו שלא יהיו סגרים וקיבלנו החלטה על ביטול החל״תים. עד סוף החודש תתקבל החלטה על ביטול התו הירוק מלבד קבוצות בסיכון כמו בתי אבות, מרכזי יום לקשיש וכו׳".

+השר בר-לב הנחה: לבחון עדכון חוקי האזנות הסתר וחוק החיפוש
13:45 24/01/22  |  מירב ארד

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, הנחה את צוות משרדו לבחון את עדכון חוקי האזנות הסתר וחוק החיפוש. בר-לב ציין כי "ההסדרים המשפטיים הקיימים בכל הנוגע להאזנות סתר וביצוע פעולות חיפוש במסגרת פעולות אכיפה של המשטרה הם ישנים. יש הצדקה לבחינת עדכון ההסדרים לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות להן אנו עדים בשנים האחרונות והתאמתה של החקיקה למאה ה-21".
השר הוסיף, "לכן הנחיתי את הגורמים המשפטיים במשרד לביטחון הפנים ואת צוות לשכתי לערוך בחינה של ההסדרים הקיימים, בתוכם חוק האזנות הסתר וחוק החיפוש. זו בכדי לבחון צורך בביצוע התאמות, במטרה לדייק ולהבהיר את גבולות המותר והאסור בשימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים למטרות אכיפה. במידת הצורך משרדי יגבש הצעת חוק ממשלתית, בתיאום עם משרד המשפטים".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליברמן: האחריות לסבל הילדים בהתיישבות הצעירה - על הוריהם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
מירב ארד
הממשלה הצביע בעד הקמת ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת פרשת הצוללות וכלי השיט    שקד הודיעה שתצביע נגד ורה"מ נמנע    שקד: וועדה כזו יכולה להפר את האיזון בין הדרג המדיני לצבאי"
עידן יוסף
איילת שקד לעומתו תתנגד    שר המשפטים סער יתמוך, אך יאפשר לשרי תקווה חדשה - יפעת שאשא ביטון, זאב אלקין ויועז הנדל - חופש הצבעה
עידן יוסף
השר לשירותי דת הגיב לדברי הרב הראשי לישראל כי סמכות הגיור צריכה להישאר בידי הרבנות הראשית ולא בידי הכנסת    כהנא אמר כי הרבנות הראשית איפשרה לרבני ערים לגייר, אך לא ציין שהתנתה גיור זה בשלושה תנאים
יוסי אחימאיר
הזעזועים הצפויים בממשלה מצד אחד ובתוך הליכוד מצד שני, אם תיחתם העסקה האומללה שתחלץ את נתניהו מהמשך המשפט, אינם מבשרים לנו ימים של פוליטיקה רגועה
עידן יוסף
אמר בישיבת סיעת יש עתיד: "הממשלה הזאת תחזיק מעמד גם אם נתניהו יחתום על הסדר. מה שמחזיק את הממשלה זה הדברים הטובים שהיא עושה ולא מישהו מבחוץ"    "השאלה אם אני סומך על בנט ושקד יוצאת מתוך הנחה שכולם שקרנים ורמאים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il