מנהל מועדון מעריצי טסלה, אלירן נגר, אמר כי המוצר היחיד שהחברה הביאה לארץ ב-2021 היה טסלה מודל 3, כאשר עלויות הטיפול במכונית הן אפסיות. הוא הוסיף כי הציבור לא מבין למה לשלם על שירות במוסך שהוא יכול לקבל אותו מרחוק, ואמר כי כבר מזמן היינו צריכים להיות בשלב הזה.
נציג טסלה בישראל, אילן שביט, אמר כי התקנות תואמות את ההתפתחות הטכנולוגית ותואמות למודל של טסלה, שמיושם בכל העולם. לדבריו, לחברה יש מוסך מרכזי בפתח תקוה ויש פעולות רבות שאין סיבה להטריח את הלקוח למוסך בגינן. ח"כ אורי מקלב שאם האם טסלה פנתה למשרד התחבורה בעניין, ושביט השיב: "משרד התחבורה לא עובד של טסלה. היינו בקשר לאחר פרסום טיוטת התקנות והיו דברים שהערנו ולא התקבלו".
בעקבות הדיון ביקש היו"ר ביטון לדעת מתי יובאו לאישור הוועדה כל יתר התקנות, אלה שגם איגוד המוסכים מחכה להן. עו"ד ראובני הזכירה כי שני קבצי תקנות כבר הוגשו לוועדה, ועוד שני קבצים נמצאים בהתייעצות בממשלה ומעוכבים בשל צורך להעברת סמכויות לשרת הכלכלה.
לפי הצעת החוק שהוגשה לוועדה ביקש משרד התחבורה דחייה של שנה בהתקנת התקנות. אולם בהתאם לדיון, כאמור, הציע ביטון לאפשר דחייה לזמן קצר יותר, תוך מעקב של הוועדה שתהליך התקנת התקנות אכן מתקדם. עוד ביקש היו"ר ביטון מנציגי משרד התחבורה, להיוועץ ברשות התחרות כדי לוודא שהתקנות הנוספות לא יפגעו בתחרות ולמנוע תופעה שתהפוך את טסלה למונופול.
בעקבות זאת נקבע כי המועד האחרון להתקנת התקנות ידחה ל-30 ביולי 2022, כאשר עד ה-30 באפריל השנה תדווח מנכ"ל משרד התחבורה לוועדה על ההתקדמות בהתקנת התקנות. ככל שאכן תהיה התקדמות תוכל השרה, בצו באישור הוועדה, לבקש דחיות נוספות שלא יעלו על תקופה של חצי שנה. יו"ר איגוד המוסכים לוי התייחס לכך ואמר כי הוא מבקש שכל התקנות יאושרו יחד, שכן אנחנו למודי ניסיון ועברנו עוד בקשת דחייה ועוד בקשת דחייה. היו"ר ביטון הגיב ואמר כי הוא מקווה שהפעם תוכיח לו הוועדה אחרת.
ח"כ מקלב ביקש להציע הצעות לתיקון החוק, אולם הצעותיו נדחו והוא ביקש להעלותן במליאה כהסתייגויות. לאחר שאושרו התקנות אושרה פה אחד גם הצעת החוק לקריאה שנייה ושלישית, בקולותיהם של היו"ר ביטון וחברי הכנסת מקלב ורם שפע.