X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבית שהוצת בשכונת שמעון הצדיק [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
מהומות ערבים לאחר הצתת בית משפחה יהודית בירושלים
בני המשפחה לא היו בביתם בשכונת שמעון הצדיק בעת שבקבוק התבערה התלקח טל יושבייב: "האש התלקחה מעל מיטתו של בני התינוק בן השנתיים ושרפה לחלוטין את כל סביבתה. אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם היינו בשבת בבית" בצאת השבת התפתחו עימותים בין פורעים ערבים למשטרה ח"כ בן-גביר הודיע שיעביר את לשכתו לשכונה
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]

המשטרה מתגברת את כוחותיה בשכונת שמעון הצדיק (שייח' ג'ראח) בעקבות השריפה שכילתה בליל שבת דירה של משפחה יהודית - משפחתו של טל ישובייב. במהלך הערב התפתחו עימותים בשכונה בין תושבים ערבים לתושבים יהודים והמשטרה, שהשתמשה באמצעים לפיזור הפגנות.
פורעים ערבים, שבעבר הציתו תשע פעמים את רכב המשפחה הישראלית, השליכו בקבוק תבערה שהתלקח. בני המשפחה לא היו בבית באותה עת, ולא היו נפגעים באירוע מלבד שוטר שנכנס לבית לביצוע סריקות, ונפגע באורח קל משאיפת עשן.
מפקד מחוז ירושלים קיים הערכת מצב בסיומה החליט לתגבר את הפעילות המשטרתית הגלויה והסמויה באזור משמעותית, והטיל את חקירת המקרה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים. בנוסף הנחה לשלב בפעילות כוחות מיוחדים, וכן לחקור את המעשה ביסודיות ובכל האמצעים הנדרשים, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים.
רשף חיים מזרחי, שפיקד על האירוע, סיפר: "האש פרצה בקומה השנייה ואיימה להתפשט לשאר חלקי הבית. פעלנו במהירות כדי למנוע נזק נוסף לרכוש. הוריתי על הקמת צוות חקירה לבדיקת נסיבות האירוע, הוא החל את עבודתו הלילה וישוב מחר להמשך חקירה".
חבר הכנסת איתמר בן-גביר הודיע שהוא מקים שוב לשכה בשכונה. גם בשנה שעברה במהלך העימותים שהיו בין יהודים לערבים העביר בן-גביר את פעילותו לשכונה.
ביתה של משפחת יושובייב נמצא במרחק של כמה מאות מטרים מהמטה הארצי של משטרת ישראל, וכ-200 מטרים בלבד מבסיס מג"ב. טל יושובייב מסר בצאת השבת כי "האש התלקחה מעל מיטתו של בני התינוק בן השנתיים ושרפה לחלוטין את כל סביבתה. אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם היינו בשבת בבית - זה יכול היה להסתיים באסון".
עוד אמר יושובייב כי "מי שנושא באחריות ושעל ידו עלול להיות חס ושלום דם יהודים חפים מפשע - הם ממשלת ישראל והמשטרה, שלא עושות מאומה כדי לתפוס את המחבלים. אם היה מדובר בבית של ערבי, השב"כ מזמן היה נכנס לאירוע והיה נעשה שימוש בצווי מעצר מנהליים והרחקות מנהליות. אבל כשמדובר ביהודים - כוחות הביטחון פשוט מפקירים אותנו". הוא קרא להצטרף לסיורים האזרחיים שנערכים מידי לילה בסמוך לביתו, במטרה להגביר את הביטחון בשכונה ככל הניתן.

תאריך:  12/02/2022   |   עודכן:  12/02/2022
+חשד לפיגוע דריסה בירושלים: ישראלי נפצע בינוני
00:07 13/02/22  |  עידן יוסף

בשכונת שמעון הצדיק בירושלים דרס נהג ערבי יהודי בן 23 ופצע אותו באורח בינוני. נבדק חשד שמדובר בפיגוע דריסה. הדורס נמלט ונתפס כעבור זמן קצר בידי כוחות הביטחון וטען כי רוסס בגז פלפל. הצעיר הישראלי נפגע ברגליו ופונה לבית החולים.
בנוסף, במהלך התפרעות אלימה של ערבים תושבי השכונה, נפצע צעיר יהודי בן 18 בראשו לאחר שהושלכו לעברו אבנים. מצבו קל.

[צילום: דוברות 'צוות הצלה']

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מהומות ערבים לאחר הצתת בית משפחה יהודית בירושלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
פנינה שרביט-ברוך, אורי בארי
הדוח של הארגון, המאשים את ישראל במדינות אפרטהייד מכוונת נגד הפלשתינים מאז הקמתה, חושף את הכוונה האמיתית של מחבריו    זהו חלק ממגמה מכוונת להשחיר את ישראל - המתחברת לנרטיב הפלשתיני של מדינה אחת בלבד
יוני בן-מנחם
המועצה המרכזית של אש"ף החליטה להשעות את ההכרה במדינת ישראל ולהפסיק את התיאום הביטחוני עמה, ההחלטה תיושם בהתאם להחלטתו של יו"ר הרש"פ. מדובר במיחזור של החלטות ישנות ולמעשה יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס התקפל בפני לחצי ישראל ארה"ב כדי להשאיר את הדלת פתוחה בפני דיאלוג מדיני
יוני בן-מנחם
ארגון "גדודי חללי אל-אקצה" חוזר לפעילות טרור ומהווה איום ביטחוני על הרש"פ וישראל. גורמי ביטחון בישראל חוששים מגל טרור בעקבות חיסול שלושת המחבלים בשכם, הרש"פ ממשיכה לאבד את המשילות בגדה ומעמדו של מרוואן ברגותי עלול להתחזק בקרב הירושה
איתן קלינסקי
מצער, שאף לא אמצעי תקשורת אחד מצא לנכון ליידע את הציבור הישראלי בפעולה הומאנית ואנושית, שיזם הארגון "רבנים לזכויות אדם"
מירב ארד
שלושת פעילי הטרור היו אחראים לשורת פיגועי ירי לאחרונה    לא היו נפגעים ישראלים       שר הביטחון: "בתקופה האחרונה הנחיתי להגביר את פעילות הסיכול מול פיגועי הירי"    השר בר-לב ברך: "כל הכבוד לכוחות הימ״מ המעולים על עוד ביצוע מוצלח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il