X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אמר לאנשי המוסד: "זה הזמן לפעול כדי שהמצב יהיה אחר. מבחינתי, אתם, יחד עם צה"ל כמובן - הכתובת" בנוגע למלחמה במזרח אירופה: "מדינת ישראל, מהרגע הראשון, נקטה קו מדוד, אחראי, שמאפשר לנו לא רק לשמור על האינטרסים שלנו, אלא גם להועיל"
▪  ▪  ▪
בנט. "השמש לא תשקע על ביטחון ישראל" [צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ]

"מדינת ישראל חזקה יותר, בפרמטרים של עוצמה, מכל אויביה אבל גם זה לא מספיק, היא צריכה להרחיב את הפער הזה הרבה יותר" -אמר (יום ג', 1.3.22) ראש הממשלה נפתלי בנט באירוע לפיתוח טכנולוגיות מתקדמות וחדשנות במוסד למודיעין ותפקידים מיוחדים.
בנט הוסיף: "מדינה, בעיקר מדינה דמוקרטית בעידן שמאתגר דמוקרטיות, צריכה גם ממדים אחרים של חוזק. היא זקוקה לאיתנות פנימית, ללכידות ואחדות מטרה, היא זקוקה לחוזק מנטלי, שאזרחיה לא ישברו מכל ל"פ או מבצע תודעה של האויב, והיא צריכה יכולת להגן על עצמה באמצעים שהם לא רק BRUTE FORCE - באמצעים שקטים, מתוחכמים, הייתי אומר אפילו אלגנטיים. ובשביל זה יש לנו את המוסד".
בנאומו התייחס בנט למלחמה באוקראינה ואמר: "כמה שעות טיסה מכאן, בקייב, הסדר העולמי עובר טלטלה עצומה. מדינת ישראל, מהרגע הראשון, נקטה קו מדוד, אחראי, שמאפשר לנו לא רק לשמור על האינטרסים שלנו, אלא גם להועיל. להיות גורם אמין, אחד הבודדים, שיכול לתקשר באופן בלתי אמצעי עם שני הצדדים, ולסייע היכן שנתבקש. ואנחנו אכן מסייעים, בשקט.
בנוסף, רק הבוקר שלחנו שלושה מטוסים מלאים בסיוע הומנטרי, בעיקר תרופות, ואנחנו נשלח עוד, כמה שיהיה צריך. אנחנו גם נערכים לסייע הומנטרית בשטח, וכמובן להקל על עליית יהודים, מכל המקומות הרלוונטיים".
ראש הממשלה התייחס גם לשיחות הגרעין בוינה ואמר: "תראו - יום אחד, אנחנו נצטרך לשאול את עצמנו איך קרה שמדינת ישראל, ועם כל הדיבורים והמשאבים העצומים שהוקצו לנושא בעשור האחרון, מוצאת את עצמה במצב שבו היכולות האירניות בתחום הגרעין מתקדמות כל-כך. אבל זה לא הזמן לדבר על הירושה שקיבלנו, זה הזמן לפעול כדי שהמצב יהיה אחר. מבחינתי, אתם, יחד עם צה"ל כמובן - הכתובת. המשימה - עליכם."
בסיום דבריו אמר: "דווקא כשנראה שהעולם הולך לכיוונים מדאיגים, מדינת ישראל הולכת ישר ומטפסת למעלה. בכל מימד, השנה האחרונה היא שנה של קפיצה קדימה: בצמיחה כלכלית, בשקט הביטחוני, ביציבות הפוליטית ובנחישות שלנו לאחות את החברה הישראלית, להרגיע את השיח ולמצוא את המחבר ולא את המפריד. שם טמון החוסן האמיתי שלנו, שם העוצמה, ואנחנו נצטרך אותה".

תאריך:  01/03/2022   |   עודכן:  01/03/2022
+מידע שגוי
13:22 01/03/22  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

מחשבות לא רק על מלחמה בעקבות הפלישה הרוסית לאוקראינה  ▪  דלדול הרוח במערב ואבדן יצר הקיום גרם לכך, שצבאות החברות האירופיות בנאט"ו מגוחכים - אולי רק לטקסים ולמצעדים  ▪  אם תפרוץ מלחמה באירופה, על ארצות-הברית יהיה להוציא שוב את הערמונים מהאש עבור מערב אירופה - כמו בשתי מלחמות העולם ובמלחמה הקרה

כוונות התפשטות [צילום: ודים זמירובסקי, AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ההסכם לא מחייב אותנו, מתקרבים לרגע האמת"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אוטיסט מושלם !!! ל"ת
קורא נידהם  |  1/03/22 17:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
אביתר בן-צדף
מחשבות לא רק על מלחמה בעקבות הפלישה הרוסית לאוקראינה    דלדול הרוח במערב ואבדן יצר הקיום גרם לכך, שצבאות החברות האירופיות בנאט"ו מגוחכים - אולי רק לטקסים ולמצעדים    אם תפרוץ מלחמה באירופה, על ארצות-הברית יהיה להוציא שוב את הערמונים מהאש עבור מערב אירופה - כמו בשתי מלחמות העולם ובמלחמה הקרה
עידן יוסף
ראש האופוזיציה נתניהו: "כולם מבינים היום מה שוות ערבויות בינלאומיות או הסכמים בינלאומיים"    ראש הממשלה בנט: "מרגע הקמת הממשלה הובלנו שינוי מהותי ביחס ובתעדוף הלאומי והממשלתי לסוגיית המשילות בנגב, במשמרת שלנו לא תימשך ההזנחה"
יוני בן-מנחם
אם ייחתם הסכם גרעין חדש עם אירן, המוסד הוא שיהווה את חוד החנית של המלחמה החשאית של ישראל נגד פרויקט הטילים הבליסטיים ונגד ייצור ראש קרב גרעיני לטילים האירניים. מדובר באתגר רציני עבור ראש המוסד דוד ברנע דווקא בשעה שארגונו עובר טלטלה של שינויים ארגוניים וגל עזיבה של בכירים וזוטרים בארגו
עידן יוסף
חשף במהלך ועידת הנשיאים תמונות המוכיחות שאירן העבירה לוונצואלה ידע לייצור כטב"מים מתקדמים בשטחה ואמר כי אירן מעבירה לוונצואלה חימושים מתקדמים עבור כטב"מים וכן ידע לייצור עצמי של כלי הטיס הללו    "גם אם ייחתם הסכם עם אירן, צריך להכין עיצומים משמעותיים למצב שבו אירן תפר אותו ותפרוץ לגרעין"
עידן יוסף
ברקע הדיווחים על הסכם חדש שמתגבש, אמר ראש הממשלה בוועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארה"ב: "אנחנו מוטרדים מאוד. אבל ישראל תנצח בכל מצב, ולא נאפשר לאירן להיות מדינה סף גרעינית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il