X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עו"ד סומפולינסקי. "בקיאות במשפט החוקתי" [צילום: נועם מוסקוביץ]
לאישור הממשלה: מינוי המשנה ליועמ"ש
שר המשפטים, גדעון סער, יציג מחר בפני הממשלה את מינוי עו"ד אביטל סומפולינסקי לתפקיד המשנה ליועצת המשפטית לממשלה (משפט ציבורי-חוקתי)

ממשלת ישראל צפויה לאשר מחר (יום א', 1.5.22) את מינוי עו״ד אביטל סומפולינסקי לתפקיד המשנה ליועמ״ש לממשלה (משפט ציבורי-חוקתי). ועדת האיתור בראשות היועצת המשפטית לממשלה עו״ד גלי בהרב-מיארה המליצה פה-אחד לשר המשפטים, גדעון סער, לבחור לתפקיד את עו"ד סומפולינסקי והשר קיבל את המלצתה. מחר יציג שר המשפטים את המינוי לאישור הממשלה.
עו"ד אביטל סומפולינסקי (43), נשואה ואם לחמישה, משמשת החל משנת 2017 בתפקיד הממונה על ייצוג הכנסת בערכאות, ובמסגרת זו הייתה אחראית, בין היתר, לגיבוש עמדת הכנסת בעתירות חוקתיות וייצוג הכנסת בבג"ץ, סיוע בגיבוש עמדת היועץ המשפטי לכנסת בחוות דעת חוקתיות ומנהליות הנוגעות לפעילות הכנסת ומתן ייעוץ שוטף ליועצים המשפטיים של הוועדות בסוגיות חוקתיות. בתפקידיה הקודמים בכנסת עסקה סומפולינסקי במתן ייעוץ משפטי בהליכי חקיקה מורכבים בוועדת הכלכלה ומתן חוות דעת משפטיות בסוגיות חוקתיות הנוגעות לחקיקת הוועדה, וכן סיוע ליועץ המשפטי לכנסת במילוי תפקידיו. את דרכה המקצועית החלה כמתמחה במחלקה האזרחית בפרקליטות המדינה, לאחר מכן הייתה פרקליטה במחלקה האזרחית ובהמשך עד שנת 2012 פרקליטה במחלקת הבג"צים בפרקליטות המדינה.
סומפולינסקי היא בעלת תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית, אותו סיימה כמצטיינת דיקן, וכן תואר שני במשפטים מאוניברסיטה זו.
"אני משוכנע כי ניסיונה המקצועי העשיר של עו"ד אביטל סומפולינסקי, כישוריה ובקיאותה במשפט החוקתי יעמדו לה להצלחה בתפקיד החשוב של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (משפט ציבורי-חוקתי)", אמר שר המשפטים.

תאריך:  30/04/2022   |   עודכן:  30/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאישור הממשלה: מינוי המשנה ליועמ"ש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
מירב ארד
מכתב האיום השני יועד לאחד מבניו של ראש הממשלה    המשטרה והשב"כ פתחו בחקירה    שלשום נשלח מכתב עם ובו איום על בנט, על אשתו גילת ועל ילדיו    רה"מ כתב בעקבות המכתב הראשון: "ויכוחים וחילוקי דעות - כן. בריונות ואיומים - לא"
יהודה קונפורטס
גם במערכת הבחירות הבאה, בין אם היא תהיה במוקדם או במאוחר, יחול חוק התעמולה העבש    ועדת החוקה החלה לדון ברפורמה בנושא זה, אולם ספק אם היא תספיק לסיים לפני שנלך לקלפי - אם בכלל יש היתכנות להעביר אותה
עידן יוסף
מספרים על סירוב להתקין מזוזות בשערי האבטחה לכניסה לרחוב    על צביון השבת שנפגע: מכוניות רבות בכביש שהיה כמעט ריק, אי-אפשר לטייל ללא חילול שבת, המניינים הצטמצמו מאוד ולטענת השכנים מאז תשעה באב לא הגיע ראש הממשלה לתפילה
איציק וולף
ראש הממשלה הודיע כי מעתה ישלם את הוצאות המזון של משפחתו מכיסו הפרטי, על-אף שמימון ההוצאות הללו על-ידי המדינה נעשה עד עתה על-פי הנהלים    "ער לתחושה שנוצרה בציבור, אינני בתפקיד בשביל כסף או כבוד"
איציק וולף
המשטרה ושירות הביטחון הכללי פתחו בחקירה לאחר שנשלח מכתב איום ברצח למשפחתו של ראש הממשלה    משרד ראש הממשלה תגבר את האבטחה סביב בני משפחת בנט    ראש הממשלה: סכסוך פוליטי, לא משנה כמה הוא עמוק, לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il