קבוצת פרטנר מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2022: על רווח נקי של 39 מיליון ש"ח - שיא של 4 שנים. ההכנסות הסתכמו ב-854 מיליון ש"חשקל, עלייה של 3% לעומת 833 מיליון ש"ח ברבעון הראשון לשנת 2021.
ההכנסות משירותים הסתכמו ב-690 מיליון ש"ח, עלייה של 5% בהשוואה ל-639 מיליון ש"ח ברבעון הראשון לשנת 2021, הודות לעלייה בהכנסות משירותים הן במגזר הקווי (עלייה של 8%) והן במגזר הסלולר (עלייה של 7%).
ההכנסות ממכירות ציוד הסתכמו ב-164 מיליון ש"ח, ירידה של 15% בהשוואה ל-194 מיליון ש"ח ברבעון הראשון לשנת 2021, זאת בין היתר לאור החלטה אסטרטגית של הנהלת פרטנר לעבור למודל השכרת נתבי אינטרנט ללקוחות פרטיים במקום מודל מכירה.
ה-Adjusted EBITDA הסתכם ל-257 מיליון ש"ח, עלייה של 23% לעומת 209 מיליון ש"ח ברבעון הראשון לשנת 2021. היקף החוב נטו הסתכם ב-720 מיליון שקל, עלייה של 81 מיליון שקל בהשוואה ל-639 מיליון שקל ברבעון הראשון לשנת 2021.
מצבת מנויי הסלולר עומדת על כ-3.06 מיליון נכון לסוף השנה - עלייה של 40 אלף מנויים ברבעון הראשון. מצבת מנויי הסיבים האופטיים עומדת על 243 אלף נכון להיום - גיוס שיא של 21 אלף מנויים ברבעון הראשון. מספר משקי הבית המחוברים לתשתית הסיבים האופטיים עומד על 807 אלף נכון להיום; עלייה של 70 אלף מנויים ברבעון הראשון. סיס מנויי אינטרנט מבוסס תשתית הסתכם ב-387 אלף מנויים, עלייה של 13 אלף מנויים ברבעון הראשון. בסיס מנויי טלוויזיה שומר על יציבות והסתכם ב-225 אלף, ירידה מינורית של אלף מנויים ברבעון הראשון, זאת על-אף עליית המחירים שהובילה החברה במגזר זה (ברבעון השני של שנת 2021 מחקה החברה כ-21 אלף מנויי טלוויזיה).
אבי צבי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: זהו הדוח הכספי הרבעוני הרביעי מאז כניסתי לתפקיד מנכ"ל פרטנר. מהדוח עולה כי הפעולות העסקיות שננקטו שנה האחרונה מביאות לשיפור עקבי ויציב בתוצאות החברה כמשתקף, בין היתר, בגידול של 23% ב-Adjusted EBITDA הרבעוני לעומת אשתקד. רכישת גרעין השליטה של פרטנר ומינוי חברים חדשים של מועצת המנהלים, יחד עם מבנה ההון של החברה, מאפשרים לחברה למצות במלואה את האסטרטגיה שהותוותה בשנה האחרונה והפיכתה מחברת שירותים לחברת שירותים ותשתיות."