X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קריב. אורבך עודכן [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
קריב: יועמ"ש הכנסת הבהירה לי שאין מניעה לכינוס הדיון
יו"ר ועדת החוקה: "עמדתם של היועצים המשפטיים תישמע בכבוד רב ובהרחבה בדיוני הוועדה. ובמקום שבו תוצג מניעה משפטית, דעתם תכובד" "האחרונים שילמדו אותי מהי דמוקרטיה ומהו כבוד כלפי יועצים משפטיים - הם חברי הכנסת יריב לוין, יואב קיש, דודי 'מרסק העצמות' אמסלם, וחבריהם"
ועדת חוקה תדון ביום ראשון בפיזור הכנסת וב"חוק הנאשם"
מירב ארד
ח"כ קריב: "הציבור הישראלי אינו יכול להיות בן ערובה לתרגילים פוליטיים" * לגבי חוק הנאשם אמר קריב: "נושא זה נמצא בסדר היום הציבורי מיומה הראשון של הכנסת הנוכחית" * ח"כ יריב לוין: "רק בדיקטטורות יוצאים לבחירות, ורגע לפני כן מסלקים את ראש האופוזיציה"
לרשימה המלאה

יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט, ח"כ גלעד קריב, הודיע כי שוחח (יום ה', 23.6.22) עם היועצת המשפטית של הכנסת, שגית אפיק, ורק לאחר שהובהר לו שאין מניעה משפטית לכנס את הדיונים שנקבעו ליום ראשון, הם אכן נקבעו.
מוקדם יותר הבהיר הייעוץ המשפטי של הכנסת כי "עמדת הייעוץ המשפטי של הכנסת הינה כי ספק רב אם יש לוועדת חוקה סמכות, וממילא הדבר לא דרוש, כל עוד יו"ר ועדת הכנסת לא מעכב את המשך החקיקה".
לדבריו, הדיון בהתפזרות הכנסת בוועדת החוקה נקבע על-מנת לוודא שלא ייעשה ניסיון מכוון לעכב את תהליך החקיקה בצורה לא ראויה ועל-מנת להבטיח שאזרחי ישראל יידעו בוודאות במהלך השבוע הבא אם אנו יוצאים למערכת בחירות.
"כתמיד, עמדתם של היועצים המשפטיים תישמע בכבוד רב ובהרחבה בדיוני הוועדה. ובמקום שבו תוצג מניעה משפטית, דעתם תכובד", הבהיר קריב.
עוד הוסיף כי לוועדת החוקה סמכות מפורשת בתקנון הכנסת להציע הצעות חוק בנושא הכנסת והבחירות לכנסת. ככל שוועדת הכנסת תקדם כראוי את הטיפול בהצעות החוק לפיזור הכנסת, לא תידרש התערבותה של ועדת החוקה, אך הדיון ביום ראשון יתקיים כמתוכנן.
קריב ציין כי עדכן גם את יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ ניר אורבך, בכוונתו - טרם קביעת הדיון.
הוא תקף את האופוזיציה שהתנגדה למהלך ואמר: "האחרונים שילמדו אותי מהי דמוקרטיה ומהו כבוד כלפי יועצים משפטיים - הם חברי הכנסת יריב לוין, יואב קיש, דודי 'מרסק העצמות' אמסלם, וחבריהם. מן הראוי שחברי הכנסת מהליכוד שצהלו אחרי אישור הצבעות לפיזור הכנסת - יעסקו בהשלמה מהירה של החקיקה בתיאום עם הקואליציה ולא בתרגילי השעיה לא ראויים. העידן בו ראשי הליכוד משחקים עד הדקה ה-90, ואילו אנו יושבים בטריבונה וצופים - חלף ועבר לו. תרגילי ההשעיה של הליכוד מוכיחים רק דבר אחד - גם הם יודעים היטב שמי שכשל בארבעת הסבבים האחרונים ייכשל גם בניסיון החמישי".
תאריך:  23/06/2022   |   עודכן:  23/06/2022
+מעמד כלבי שירות יוסדר בחוק
17:19 23/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בנוסף לעיוורים - קיימים כלבי התרעה רפואי למתמודדי סוכרת, אפילפסיה והתקפי עילפון, הלם קרב ומתמודדי-נפש  ▪  יוזמת החוק, יו"ר ועדת העבודה והרווחה, אפרת רייטן-מרום: החוק בא לתקן מצב-קיים, בו אנשים רבים משתמשים בכלבי-עזר וזוכים לחיות ממש את חייהם

כלב נחייה [צילום: פלאש 90]
+ועדת חוקה תדון ביום ראשון בפיזור הכנסת וב"חוק הנאשם"
14:42 23/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ח"כ קריב: "הציבור הישראלי אינו יכול להיות בן ערובה לתרגילים פוליטיים"  ▪  לגבי חוק הנאשם אמר קריב: "נושא זה נמצא בסדר היום הציבורי מיומה הראשון של הכנסת הנוכחית"  ▪  ח"כ יריב לוין: "רק בדיקטטורות יוצאים לבחירות, ורגע לפני כן מסלקים את ראש האופוזיציה"

היו"ר קריב. מזרז את החקיקה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+דרעי חושש מהסכמת הליכוד להורדת אחוז החסימה
12:02 23/06/22  |  עידן יוסף

יו"ר שס אריה דרעי חושש כי בליכוד יסכימו ליוזמה להורדת אחוז החסימה כדי להציל את עמיחי שיקלי ולהיערך לתרחיש של פיצול בין סמוטריץ׳ לבן-גביר. החשש בשס הוא כי במקרה של פיצולים צעירי המפלגה יצביעו עבור שיקלי ובן-גביר כדי לוודא שיעברו את אחוז החסימה (בחדרי חרדים).

+סמוטריץ': בנט דוהר לבחירות כדי שאיש לא יצליח להרכיב ממשלה אחרת
10:54 23/06/22  |  עידן יוסף

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ תוקף את רה"מ נפתלי בנט ואומר בראיון לכאן רשת ב': "אם אנשים ישימו את העניינים האישיים להם, כעסים עלבונות מאווים שנאות ואינטרסים מאחור וישימו את טובת מדינת ישראל מקדימה ניתן יהיה להרכיב ממשלה. תראו את הצביעות. כל ההצדקה של בנט להפניית העורף שלו להבטחות ולערכים ולבוחרים הייתה שצריך יציבות וכמה מהר הוא דוהר כעת לבחירות כדי שחס וחלילה איש לא יצליח להרכיב ממשלה אחרת.
"אנחנו הופכים כל אבן כדי להצליח לעשות את זה. ואני קורא לחברי הכנסת - תבינו שיש מדינה לנהל ותבינו שיש אזרחים שמצפים מאיתנו לגלות אחריות. אני עובד על זה קשה מאוד, ומוכן לעשות הרבה מאוד ולשלם מחירים ברמה האישית כדי שזה יקרה למרות שבבחירות אנחנו מתחזקים וזה טוב לנו".
על הקמת ממשלה עם רע״מ אחרי הבחירות אם גדעון סער לא ירצה להצטרף אמר סמוטריץ': ״אני מאמין ומקווה שאם הוא ימשיך לנהוג כך, אז הציבור יראה לו את הדלת החוצה מהמערכת הפוליטית והוא לא יעבור את אחוז החסימה. אנחנו לא נשעבד את המדינה לתומכי טרור. לא אשב עם עבאס נקודה. גם אם הוא האצבע ה-61״.

+גפני הוריד את אופציית גדעון סער מהפרק
10:19 23/06/22  |  עידן יוסף

ח"כ משה ‏גפני בשיחות סגורות: "אופציית סער ירדה מהפרק, צריך לרכז את המאמצים לממשלה חלופית על גנץ ואחרים בתקווה חדשה כמו שרן השכל ואלקין" (ישראל היום).

+ועדת הכנסת תדון ביום שני בהצעות החוק להתפזרות הכנסת
10:05 23/06/22  |  עידן יוסף

יו"ר ועדת הכנסת ח"כ ניר אורבך שלח הודעת זימון לכינוסה ביום שני הקרוב של הוועדה, לדון ב-11 הצעות החוק להתפזרות הכנסת אשר עברו בקריאה טרומית אתמול.

+לחץ על הליכוד לצירוף תקווה חדשה לממשלה חלופית
09:48 23/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בציונות הדתית וביהדות התורה פועלים להסרת התנגדות הליכוד להציע לסער לשמש ראש ממשלה חליפי  ▪  כל המעורבים בניסיון להקים ממשלה חלופית מודים שעד כה כשלו הנסיונות האלה

סער ורגב במליאת הכנסת [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+באישון לילה: הורוביץ ניסה להכשיר מרשמי קנביס שהכנסת הפילה
09:28 23/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מליאת הכנסת דחתה בלילה הצעת חוק של שרן השכל לקביעת הראופן שבו יונפק הקנביס למטופלים  ▪  במקביל להפלת ההצעה הפיץ שר הבריאות טיוטה להסדרת הודעת הסמים המסוכנים שתאפשר במסלול עוקף את מה שהכנסת פסלה

הורוביץ. מחטף באישון לילה? [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
 
תגיותמי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter אביגדור מעוז אביר קארה / Abir  kara אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana אוסאמה סעדי / Osama Saadi אופיר אקוניס / Ofir Akunis אופיר כץ / Ofir  Katz אורי מקלב / Uri Maklev אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg אלון טל / Alon  Tal אלון שוסטר / Schuster Alon אלי כהן / Eli Cohen אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti אמיר אוחנה / Amir Ohana אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky בני גנץ / Benny  Gantz בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu גבי לסקי / Gaby  Lasky גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken גילה גמליאל / Gila  Gamliel גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan גלעד קריב / Gilad Kariv דוד אמסלם / David Amsalem דוד  ביטן / David Bitan הדקה ה-90 / Daka 90 ווליד טאהא / Waleed Taha ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak זאב אלקין / Ze'ev Elkin זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin חיים ביטון / Haim Biton חיים כץ / Haim Katz יאיר גולן / Yair Golan יאיר לפיד / Yair  Lapid יואב בן צור / Yoav Ben Tzur יואב גלנט / Yoav Galant יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich יואב קיש / Yoav Kish יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon יוסף שיין / Shain Yossi יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano יסמין פרידמן / Yasmin Fridman יעקב ליצמן / Yaakov Litzman יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton יריב לוין / Yariv Levin ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler ישראל כץ / Israel  Katz לימור מגן תלם / Limor Magen Telem מאזן גנאים / Mazen  Ghanem מאי גולן / May  Golan מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy מאיר כהן / Meir  Cohen מאיר פרוש / Meir Porush מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger מירב בן ארי / Merav Ben Ari מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari מירב כהן / Meirav  Cohen מירי  רגב / Miri Regev מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar מרב מיכאלי / Merav  Michaeli משה ארבל / Moshe Arbel משה גפני / Moshe Gafni משה (מוסי) רז / Mossi Raz מתן כהנא / Matan  Kahana ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz ניר אורבך / Nir  Orbach נירה שפק / Nira  Shpak נפתלי בנט / Naftali  Bennett סימון דוידסון / Simon Davidson סלאלחה עלי / Salalha Ali סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh סעיד  אלחרומי / Said Elharumi עודד פורר / Oded Forer עודה איימן / Ayman  Odeh עופר כסיף / Ofer  Cassif עידית סילמן / Idit  Silman עמיחי שיקלי / Amichai Chikli פטין מולא / Patin  Mula צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi קארין אלהרר / Karin  Elharar רון כץ / Ron Katz רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande רם בן ברק / Ram  Ben Barak שלמה קרעי / Shlomo  Karhi שמחה רוטמן / Simcha  Rothman שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
קריב: יועמ"ש הכנסת הבהירה לי שאין מניעה לכינוס הדיון
תגובות  [ 0 ]מוצגות  [ 0 ] כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספותכנסת 24
עידן יוסף
בציונות הדתית וביהדות התורה פועלים להסרת התנגדות הליכוד להציע לסער לשמש ראש ממשלה חליפי    כל המעורבים בניסיון להקים ממשלה חלופית מודים שעד כה כשלו הנסיונות האלה
עידן יוסף
מליאת הכנסת דחתה בלילה הצעת חוק של שרן השכל לקביעת הראופן שבו יונפק הקנביס למטופלים    במקביל להפלת ההצעה הפיץ שר הבריאות טיוטה להסדרת הודעת הסמים המסוכנים שתאפשר במסלול עוקף את מה שהכנסת פסלה
איציק וולף
נפלה בקריאה ראשונה הצעת החוק שביקשה להסדיר שימוש בקנביס למטרות רפואיות    בין חברי הכנסת שהצביעו נגד הצעת החוק - גם ח"כ ג'יידא רינאווי זועבי ממפלגת מרצ
איציק וולף
ההגדרה כוללת ביטויים אנטישמיים המתייחסים למדינת ישראל    33 חברי כנסת תמכו בהצעה ו-3 התנגדו לה
עידן יוסף
מ"מ יו"ר הוועדה ח"כ מוסי רז: "יש לפעול בתקיפות רבה כנגד מזהמים בכלל, ומזהמים במפרץ חיפה בפרט, גם באמצעות הגשת כתבי אישום אישיים"    משרד הבריאות: באזור מפרץ חיפה תחלואת סרטן גבוהה ביחס לממוצע הארצי    איגוד ערים לאיכות הסביבה חיפה: "מאות מתים מזיהום אוויר, זה לא צחוק"
רשימות נוספות
התקדמות במגעים: חוק הנאשם לא יעלה הלילה  /  עידן יוסף
המרכז להעצמת האזרח דורש מלפיד שינוי שיטת הממשל  /  עידן יוסף
ייאסר צילום חשוד לפני כתב אישום בשטחי בית המשפט   /  מירב ארד
למה ה"עציצים" לא מתפטרים  /  עידן יוסף
חוק ומוסר בקרב חברי כנסת   /  אפרים הלפרין
בין שמאל לשמאל  /  אפרים הלפרין
ראשייומניםבלוגריםערוציםסקופיםקישוריםעוד...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il