X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פגישת לפיד ונתניהו, היום [צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ]
לפיד: לא אתכתש עם נתניהו בנושא הגרעין
ראש הממשלה הודיע כי לא ייכנס להתכתשות פוליטית עם ראש האופוזיציה, לאחר שזה תקף את התנהלות הממשלה בנושא המאבק נגד הגרעין האירני "קורא לראש האופוזיציה ולכולם לא לתת לשיקולים פוליטיים לפגוע בביטחון הלאומי שלנו"
נתניהו: "מודאג יותר לאחר הפגישה מלפניה"
עידן יוסף
קיבל תדרוך מראש הממשלה לפיד בסוגיית אירן ובסוגיות אחרות * לפיד: "בנושאים של ביטחון לאומי אין בישראל אופוזיציה וקואליציה" * נתניהו: "לפיד וגנץ נרדמו בשמירה בשנה האחרונה וגם עכשיו לא עושים דבר בקונגרס ובתקשורת האמריקנית"
לרשימה המלאה

ראש הממשלה, יאיר לפיד, הודיע כי לא יתכתש עם ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, בנושא הגרעין האירני. זאת, משום שההתכתשות תפגע בביטחון ישראל.
"אני לא מוכן להיכנס להתכתשות עם יו״ר האופוזיציה כי זה פוגע בביטחון ישראל", צייץ (יום ב', 29.8.22) בחשבון הטוויטר שלו בעקבות דברי נתניהו, אשר תקף את לפיד ואת גנץ בנושא המאבק נגד הגרעין האירני. דבריו של נתניהו נאמרו לאחר שקיים ישיבת עידכון עם ראש הממשלה בנושא.
לדברי לפיד, יש חשיבות רבה לעמדה ישראלית מאוחדת אל מול הניסיון של האירנים להשיג נשק גרעיני. "אני קורא לראש האופוזיציה ולכולם לא לתת לשיקולים פוליטיים לפגוע בביטחון הלאומי שלנו", כתב.
גם שר הביטחון, בני גנץ, התייחס למתקפה של נתניהו וטען כי נושאי הביטחון הלאומיים של מדינת ישראל צריכים להישמר מעל הוויכוח הפוליטי של תקופת בחירות.
"ניסיון הפריצה של אירן לפצצה גרעינית לא מבחין בין ממשלה כזו או אחרת. מול האיום האירני - עלינו להישאר מאוחדים וממוקדים במטרה. בשעות כאלו, עיניהם של אזרחי ישראל נשואות להנהגה כולה - והאחריות שלנו היא לפעול ביחד, בממלכתיות, ולשמור על ביטחונה של מדינת ישראל ואזרחיה", צייץ גנץ בחשבון הטוויטר שלו.

תאריך:  29/08/2022   |   עודכן:  29/08/2022
+אירן האיצה העשרת האורניום התת-קרקעית
23:59 29/08/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית דיווחה על התקנת שלוש סרכזות מתקדמות נוספות מדגם IR-6 במתקן תת קרקעי בנתנז  ▪  כל זאת בזמן שהעולם ממתין להחלטה האם ייחתם עם אירן הסכם גרעין חדש או לא

סרכזות תת-קרקעיות להעשרת אורניום אסורה. הכור האירני בנתנז
+יש עתיד: נתניהו מחבל ומסכן את ביטחון ישראל
18:53 29/08/22  |  עידן יוסף

במפלגת יש עתיד הגיבו לדברי ‎נתניהו: "בנוסף לנזק האדיר שגרם במהלך כהונתו, ממשיך ראש האופוזיציה לחבל, ולסכן את ביטחון אזרחי ישראל. בזמן שנתניהו ימשיך להפיק ולביים סרטונים מנותקים, ממשלת ישראל בראשות לפיד תעשה הכל במטרה לשמור על האינטרס הלאומי-ביטחוני".

+נתניהו: "מודאג יותר לאחר הפגישה מלפניה"
18:23 29/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

קיבל תדרוך מראש הממשלה לפיד בסוגיית אירן ובסוגיות אחרות  ▪  לפיד: "בנושאים של ביטחון לאומי אין בישראל אופוזיציה וקואליציה"  ▪  נתניהו: "לפיד וגנץ נרדמו בשמירה בשנה האחרונה וגם עכשיו לא עושים דבר בקונגרס ובתקשורת האמריקנית"

לפיד, גיל ונתניהו [צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ]
+לשכת לפיד מתעקשת לתעד את תחילת הפגישה עם נתניהו
16:33 29/08/22  |  עידן יוסף

למרות ההתנגדות של נתניהו לשכת לפיד מתכננת לצלם את תחילת הפגישה. בלשכת ראש הממשלה אומרים כי יש לך חשיבות מדינית להציג חזית אחידה ולכן לא יוותרו על כך. נתניהו התנגד בטענה שהצילום משמש לצרכים פוליטיים (חדשות 12).

+הרצוג: אסור לתת להתנהלותה של אירן לעבור בשתיקה
15:22 29/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

נשיא המדינה אמר בשוויץ: "העצמאות של סבא"א, היא קריטית, יש לדבוק בה, כולל יכולתה לבחון הפרות של תהליכים גרעיניים באירן"  ▪  "ההכרזה היום של נשיא אירן אומרת - אנחנו בכלל לא מכבדים את העצמאות של סוכנות הגרעין הבין לאומית לחקור תיקים פתוחים, שהם תיקים משמעותיים של אורניום מועשר והם אותרו על-ידי גורמי הסבא״א"

הנשיא יצחק הרצוג ונשיא שוויץ [צילום: חיים צח/לע"מ]
+נשיא אירן מאיים: "מייעצים לישראל לא לתקוף"
12:14 29/08/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הדגיש: רצח מדעני גרעין לא יגרום לנו לעצור ולא ישפיע על נחישותנו  ▪  ראש המוסד לשעבר: "המשטר האירני משקר לכל העולם ואנחנו הוכחנו זאת"

ראיסי. "השגנו טכנולוגיה גרעינית" [צילום: משרד הנשיאות האירני/AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לפיד: לא אתכתש עם נתניהו בנושא הגרעין
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד ללפיד
ירושלמית  |  30/08/22 08:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
עידן יוסף
נשיא המדינה אמר בשוויץ: "העצמאות של סבא"א, היא קריטית, יש לדבוק בה, כולל יכולתה לבחון הפרות של תהליכים גרעיניים באירן"    "ההכרזה היום של נשיא אירן אומרת - אנחנו בכלל לא מכבדים את העצמאות של סוכנות הגרעין הבין לאומית לחקור תיקים פתוחים, שהם תיקים משמעותיים של אורניום מועשר והם אותרו על-ידי גורמי הסבא״א"
מירב ארד
הדגיש: רצח מדעני גרעין לא יגרום לנו לעצור ולא ישפיע על נחישותנו    ראש המוסד לשעבר: "המשטר האירני משקר לכל העולם ואנחנו הוכחנו זאת"
מירב ארד
האשים את נתניהו: משלמים על הנזקים שגרם הנאום של נתניהו בקונגרס, שבעקבותיו הממשל האמריקני הפסיק את הדיאלוג איתנו"    חזר והדגיש: "אם ייחתם הסכם - הוא לא מחייב אותנו"
עמנואל בן-סבו
הגרעין האירני אינו נושא פוליטי של מפלגה כזו או אחרת, של ראש ממשלה, של שר ביטחון    זהו נושא חוצה מפלגות, חוצה מחנות, נושא קיומי של מדינת ישראל כחלק ממלחמת הקוממיות שלה
עידן יוסף
שר הביטחון אמר לראשי מכוני מחקר בוושינגטון: "הידע והיכולות שצברה אירן מחייבים שיפורים בהסכם הגרעין שנידון, בהם הצורך לדחות את מועד סיום המגבלות. נמשיך לפעול מול אירן בכל התפתחות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il