X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רוטמן. "שמאל מפלג וממריד" [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
רוטמן: "השמאל האלים והמסית מסתער על הקפיטול"
בימין תוקפים את קריאת לפיד למרי מצד ראשי ערים, ואומרים כי בשמאל לא משלימים עם תוצאות הבחירות וממרידים ח"כ קרעי: לזכור שזהו מיעוט עלוב ששולט בתקשורת ובצמתים מרכזיים במדינה ח"כ ואטורי: הדם של הרצח הפוליטי הבא יהיה על ידיהם

בימין תוקפים (יום ו', 2.12.22) את קריאת המרי של ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד, לראשי הרשויות המקומיות, שלא לשתף פעולה עם הרשות לזהות לאומית יהודית בראשות סגן השר המיועד אבי מעוז, ולעבור על החוק. ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) אמר: "זוכרים שאמרו לנו שאם השמאל ינצח בבחירות, תהיה 'הסתערות על הקפיטול' וחוסר נכונות לקבל את תוצאות הבחירות? אז זהו, שזו בדיוק התוכנית של השמאל האלים, המסית, המפלג והממריד - דה-לגיטימציה לממשלה הנבחרת וקריאות למרד".
ח"כ שלמה קרעי (הליכוד): "מחנה השנאה לא מרוצה מבחירת העם, ופועל בדרך מסיתה, מרדנית ומסוכנת. מעבר לביטול המוחלט שצריך להפגין מול זעקות הצבועים, עלינו לזכור שזהו מיעוט עלוב ששולט בתקשורת ובצמתים מרכזיים במדינה, וכשנרענן את השורות, הכל יירגע". קרעי קרא ללפיד, גנץ ואיזנקוט "לקחת כמה טיפות רסקיו ולהירגע".
ח״כ ניסים ואטורי (ליכוד): "איזנקוט ולפיד מעודדים לאנרכיה ומסיתים לרצח הפוליטי הבא במדינת ישראל. הקריאות המטורפות של איזנקוט ולפיד למרי אזרחי מלמדות על אובדן עשתונות שעלול חלילה להסתיים ברצח פוליטקאי מימין. הדם של הרצח הפוליטי הבא יהיה על ידיהם".
ח"כ איתמר בן-גביר (עוצמה יהודית): "יש גבול דק בין חופש ביטוי שהוא חשוב לבין הסתה, המרדה ופגיעה במרות הממשלה. ההתנהלות של גורמים באופוזיציה היא בלתי אחראית, מסוכנת שעלולה להוביל למדרון חלקלק".

ח"כ ארבל הגיש תלונה נגד עובדת עיריית ת"א
ח"כ משה ארבל (שס) הגיש תלונה למנכ"ל עיריית תל אביב יפו, מנחם לייבה, כנגד ראש מינהל החינוך בעירייה, שירלי רימון-ברכה, על המכתב ששלחה למנהלי בתי הספר בעיר, שבו השתלחה בסגן השר המיועד במשרד ראש הממשלה, ח"כ אבי מעוז, והאשים אותה בפוליטיזציה בוטה ובהפחדות על-רקע פוליטי.
לדברי ארבל, ראש מינהל החינוך זכאית ככל אחד לדעתה הפוליטית אולם לא ייתכן שתשתמש בתפקידה הציבורי כדי להפיץ את דעתה ולעשות תעמולה לה בפני הכפופים לה, מנהלי מוסדות החינוך בעיר. "ודאי כך כשאין עסקינן בביקורת על החלטה מקצועית פלונית המצויה בתחום אחריותה אלא ביקורת מקדמית, בוטה, קשה ומאשימה שלא מתמקדת בהחלטה או במדיניות אלא יוצרת דה-לגיטימציה ודימוניזציה לסגן השר הנכנס ולכל החלטה שהיא שיקבל בעתיד", כתב ארבל.
חבר הכנסת ארבל אומר כי כעובדת ציבור, בהתאם להוראות חוק הרשויות המקומיות (משמעת) ולפסיקה, ראש מינהל החינוך כפופה למגבלות שתכליתן העיקרית היא שמירה על תדמיתו הנייטראלית של השירות הציבורי, שאינו קשור בשום מפלגה או דעה ונדרש לשרת את הציבור כולו ללא הבדלי השקפה. ארבל ביקש ממנכ"ל העירייה להעביר את תלונתו זו לתובע העירוני לצורך בירור משמעתי לעובדת בגין הפרת החוק.
ח״כ חנוך מילביצקי (הליכוד) אמר בראיון לעכשיו 14: "מצפה מאבי מעוז להפגין אחריות באמירות שלו, ולא לשחק לידיים של אלו שגם ככה מבעירים פה מדורות״. אני לא מסכים עם האמירה של אבי מעוז שצריך לבטל את מצעד הגאווה בירושלים. גם ראש הממשלה המיועד נתניהו אמר ששום דבר לא יבוטל״.

תאריך:  02/12/2022   |   עודכן:  02/12/2022
+נתניהו נגד לפיד: פוגע בדמוקרטיה וממריד אנשי צבא
14:09 02/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

רה"מ המיועד: "מגנה בתוקף את הניסיונות של לפיד להמריד קציני צבא וראשי ערים נגד הממשלה הנבחרת. ההתנהלות של לפיד מסוכנת. להשאיר את צה״ל מחוץ לכל ויכוח פוליטי"  ▪  לפיד הגיב: "העובדה שאתה קורא 'להשאיר את צה״ל מחוץ למשחק הפוליטי' היא בדיחה גרועה וחסרת בושה"

נתניהו ולפיד [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]
+לפיד דיבר מול אלופים בקריה נגד הממשלה שתוקם
13:51 02/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אחד האלופים אמר ללפיד כי בקרב הקצונה קיימת תחושת חוסר גיבוי מצד הממשלה הנכנסת, וכך אי-אפשר להוביל צבא  ▪  לפיד בתגובה: "זה לא ייפסק. הימין הקיצוני בכל מדינה בעולם חותר תמיד להשיג שליטה בצבא"

לפיד עם קציני צבא [צילום אילוסטרציה: אריאל חרמוני]
+נתניהו שוקל הקמת מטבחון עוקף קבינט
10:01 02/12/22  |  עידן יוסף

ראש הממשלה המיועד נתניהו שוקל הקמת מטבחון מצומצם עוקף קבינט בו יהיו חברים שר הביטחון ודרעי ללא סמוטריץ' ובן-גביר (ידיעות אחרונות).

+לפיד: לא לשתף פעולה עם הרשות של אבי מעוז
00:34 02/12/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה היוצא פנה במכתב חסר תקדים לראשי הרשויות וקרא להם שלא לשתף פעולה עם הרשות הממשלתית החדשה שתקבע את תכני הלימוד  ▪  "האחריות על תכני הלימוד עוברת אליכם, אם צריך - תקצבו אותם מתקציב העירייה"

לפיד. "החינוך הועבר לגורמים החשוכים ביותר" [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+הרשות לזהות לאומית יהודית תמנה נציג מטעמה בכל משרד ממשלתי
22:52 01/12/22  |  עידן יוסף

ערכי משפחה והגברת הילודה, שמירת השבת בפרהסיה וקידום תודעת הרבנות הראשית לישראל כסמכות דתית עליונה: אלה התוכניות של סגן השר המיועד אבי מעוז ברשות לזהות לאומית יהודית שיעמוד בראשה.
רשות הזהות תמנה נציג מטעמה בכל משרד ממשלתי לשמירה מפני התערבות זרה, הפעלת מומחי איתור מידע שיבדקו התערבות מצד ממשלות זרות ובעלי הון במימון ארגונים בארץ, קידום חקיקה שתמנע מארגונים הנתמכי בידי מדינות זרות לזכות במכרזים ממשלתיים, קידום חקיקה שתאסור הכשרה או מימון לימודים לעובדי מדינה, אנשי צה"ל ונבחרי ציבור ביוזמת גופים פרטיים (כאן חדשות).

[צילום: דוברות נעם]
+הישג לסמוטריץ': המנהל האזרחי יפורק עד שנת 2024
22:32 01/12/22  |  עידן יוסף

נתניהו וסמוטריץ׳ סיכמו שהמנהל האזרחי יפורק עד שנת 2024. כינוס מועצת התכנון העליונה (מת״ע) לא יחייב את אישור שר הביטחון, אלא השר מהציונות הדתית שיוצב במשרד הביטחון יעבוד מול נתניהו ישירות. שר הביטחון המיועד גלנט נתן את הסכמתו לסעיפים הללו (INN).

+מנכ"ל הציונות הדתית: השר שקיבלנו - מהלך לאומי בסדר גודל של גוש אמונים
22:28 01/12/22  |  עידן יוסף

מנכ"ל הציונות הדתית, יהודה ולד, אומר כי השר במשרד הביטחון שאחראי על ההתיישבות אותו תקבל המפלגה הוא שינוי כל תפיסת המדינה ביחס להתישבות ביהודה והשומרון. "לא אגזים ואומר שזה מהלך לאומי בסדר גודל של גוש אמונים", אמר ולד. השר יהיה אחראי על המנהל האזרחי, הטיפול בהתיישבות ביהודה ושומרון ועצירת הבנייה הבלתי חוקית הפלשתינית בשטחים הפתוחים.
הוא כולל בתוכו את החטיבה להתיישבות שתפעל בנגב, בגליל, ביו"ש ובכל מרחבי ארצנו, את מנהלת הזהות היהודית על משימותיה השונות, המכינות הקדם צבאיות, הגרעינים התורניים, השרות הלאומי והאזרחי ואגף לתרבות יהודית.
ולד ציין כי יש הסכמות על רפורמות היסטוריות במערכת המשפט, אך לא פירט מהן, והוסיף כי הציונות הדתית קיבלה אחריות נוספת ותקציבים משמעותיים גם בנושא החינוך הממלכתי דתי. עוד בישר על הסכמות על מינוי רבנים מהציונות הדתית, ועל דאגה למערך הגיור במטרה להוביל שינוי משמעותי ושיפור תהליך הגיור במדינה. המערך יישאר במשרד ראש הממשלה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אופיר סופר / Ofir  Sofer  אורי מקלב / Uri Maklev  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  דוד אמסלם / David Amsalem  חיים כץ / Haim Katz  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler  יעקב מרגי / yaakov Margi  יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop  יצחק שמעון סרלאוף  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  ממשלת ישראל / Israel Government  מנחם לייבה / Menahem Leiba  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  ניסים ואטורי  ניר ברקת / Nir  Barkat  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  רון דרמר / Ron Dramer  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוטמן: "השמאל האלים והמסית מסתער על הקפיטול"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
איציק וולף
ראש הממשלה היוצא פנה במכתב חסר תקדים לראשי הרשויות וקרא להם שלא לשתף פעולה עם הרשות הממשלתית החדשה שתקבע את תכני הלימוד    "האחריות על תכני הלימוד עוברת אליכם, אם צריך - תקצבו אותם מתקציב העירייה"
איתמר לוין
"נמשיך לעמוד איתן גם אל מול הרעמים והברקים הנשמעים והנראים בעת הזו. הם מופנים לעברנו ומבשרים, כך נראה, את בואה של סערה - אך כשהדין, והוא לבדו, לנגד עינינו, יכול נוכל גם לה"
עידן יוסף
סמוטריץ' יקבל את משרד האוצר ברוטציה, משרד העלייה והקליטה ומשרד המשימות הלאומיות    שר משרי הציונות הדתית ישמש גם כשר במשרד הביטחון שאחראי על ההתיישבות ביו"ש    יו"ר ועדת החוקה יהיה אחראי גם על שירותי הדת וועדת הרפורמות תוחזק בידי המפלגה    המתפ"ש והמנא"ז יועברו לציונות הדתית
איציק וולף
ראש מינהל החינוך בעיריית תל אביב-יפו הודיעה למנהלי בתי הספר כי אם הממשלה החדשה תוציא מתוכנית הגמישות הפדגוגית תכנים פלורליסטיים - תממן העירייה את השיעורים הללו מתקציבה    "לא נשאיר אתכם תלויים בתקציבי המדינה"
עידן יוסף
הציונות הדתית ועוצמה יהודית מנהלות מו"מ נפרד עם הליכוד    על-פי ההסכם עם הליכוד, נושאי ההתיישבות יהיו תחת סמוטריץ'    בנושא ההתיישבות הצעירה, הושגו הסכמים על לוח הזמנים בנוגע לאספקת חשמל, מים והכשרת היישובים
רשימות נוספות
ממשלה 37  / מי ומי    | 
נחשף ההסכם המלא של הליכוד עם נעם  /  עידן יוסף
נתניהו: לא נתנהל לפי דיני התלמוד  /  עידן יוסף
לקראת חתימה: כך תיראה חלוקת התיקים לציונות הדתית  /  עידן יוסף
כל האמת על המשא-ומתן  /  בצלאל סמוטריץ'
החרם ושברו  /  ד"ר עדו נתניהו
העם כמה לחצי שעת השקט  /  עמנואל בן-סבו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il