X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נתניהו ולפיד [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]
נתניהו נגד לפיד: פוגע בדמוקרטיה וממריד אנשי צבא
רה"מ המיועד: "מגנה בתוקף את הניסיונות של לפיד להמריד קציני צבא וראשי ערים נגד הממשלה הנבחרת. ההתנהלות של לפיד מסוכנת. להשאיר את צה״ל מחוץ לכל ויכוח פוליטי" לפיד הגיב: "העובדה שאתה קורא 'להשאיר את צה״ל מחוץ למשחק הפוליטי' היא בדיחה גרועה וחסרת בושה"

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו אומר כי הוא "מגנה בתוקף את הניסיונות של לפיד להמריד קציני צבא וראשי ערים נגד הממשלה הנבחרת בהנהגתנו. ההתנהלות של לפיד מסוכנת ופוגעת בדמוקרטיה".
ברשומה בפייסבוק, התייחס נתניהו לאמירותיו של לפיד בפני אלופים במטכ"ל כנגד הממשלה הנבחרת: "חייבים להשאיר את צה״ל מחוץ לכל ויכוח פוליטי. בוודאי שאסור להמריד קצינים בכירים נגד ממשלת ישראל שקיבלה את אמון העם. זאת חציית קו אדום".
נתניהו השווה בין יש עתיד למפלגות הקואליציה הנכנסת: "גם כשהיינו באופוזיציה, מעולם לא המרדנו נגד ממשלת ישראל. לא עשינו זאת גם כשהממשלה היוצאת הקימה ממשלה עם נציגי האחים המוסלמים שמתנגדים למדינה יהודית ודמוקרטית, ששוללים זכויות נשים ולהט״בים. וגם לא עשינו זאת גם שהממשלה היוצאת רמסה נורמות דמוקרטיות בכנסת ובממשלה".
יו"ר הליכוד קרא לאופוזיציה לנהוג באחריות וכתב: "יש לנו מדינה אחת, צבא אחד ועם אחד. אסור לנו לפגוע בהם".
עוד המשיך נתניהו והתייחס לפרסומים בעניין הממשלה שיקים: "באותה מידה אני דוחה את הטענות הכוזבות נגדנו. ממשלת ישראל בהנהגתי תשמור על הזכויות של כל אזרחי ישראל ותקפיד לנהוג מתוך ערבות הדדית ואחריות לאומית, כפי שנהגנו בכל הממשלות בראשותי.
ונקודה אחרונה: מי שמוביל את מדיניות הממשלה הוא בראש ובראשונה ראש הממשלה. אני אנהיג את ממשלת ישראל לפי העקרונות הלאומיים והדמוקרטיים שהנחו אותי כל חיי, ובאמצעותם אפעל להבטיח ולשפר את חייהם של כל אזרחי ישראל-בלי יוצא מן הכלל. נבחרתי להנהיג את מדינת ישראל ואני מתכוון לעשות זאת בשליחותכם וברוח העקרונות הלאומיים והדמוקרטיים שעליהם חונכתי בבית אבי ושהנחנו אותי כל חיי", סיכם.
לפיד: אנחנו לא פרייארים שלכם

יו"ר יש עתיד, רה"מ יאיר לפיד, הגיב במילים להאשמת נתניהו, וכתב: "מר נתניהו, אני לא מקבל ממך שיעורים בדמוקרטיה. לא ממי שמפעיל מכונת רעל במימון זר שעוסקת בהשמצות והכפשות מהסוג הנמוך ביותר. לא ממי שעמד על מדרגות בית המשפט והסית נגד שלטון החוק. לא ממי שכרגע מינה מורשע בתמיכה בטרור לשר לביטחון פנים ועבריין סידרתי לשר הפנים. לא ממי שהפר כל הבטחה שנתן אי-פעם וגם שותפיו מודים שהוא שקרן סדרתי.
"לא היה רגע אחד בשנה וחצי האחרונות שכיבדת את הדמוקרטיה. לא כשהורית לרדוף את ילדיהם של חברי כנסת, לא כשהפעלת כנופיות אלימות נגד אנשינו על הגשרים ונגד העדים במשפטך, לא כששלחת את אנשיך להפוך את הכנסת לזירה מבזה של צעקות וקללות. הטריק הזה שבו אתה קורא לאחרים לנהוג בממלכתיות בזמן שאתה איבדת כל קשר להתנהגות ממלכתית לא עושה עלי שום רושם. אנחנו לא פרייארים שלכם ואנחנו לא פה רק בשביל לשלם מיסים ולשלוח את הילדים שלנו לצבא. בטח לא בזמן שחצי מהמפלגות בקואליציה שלך לא מגייסות את הילדים שלהן לצה״ל. העובדה שאתה קורא 'להשאיר את צה״ל מחוץ למשחק הפוליטי' היא בדיחה גרועה וחסרת בושה. אתה זה שבחולשתך מינית את בן-גביר לשר. אתה זה שמיהר לעשות שימוש פוליטי בכל פיגוע נגד אזרחים וחיילים. אתה זה שהכניס למשרדו סגן שר שמתנגד לשירות נשים בצבא. אתה זה שבגלל אינטרסים אישיים מכרת את הערכים ואת המורשת של אנשי המחנה הלאומי לקבוצה קיצונית של פורעי חוק שאיבדת עליהם כל שליטה. אנחנו נילחם", דברי לפיד.

תאריך:  02/12/2022   |   עודכן:  02/12/2022
+לפיד דיבר מול אלופים בקריה נגד הממשלה שתוקם
13:51 02/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אחד האלופים אמר ללפיד כי בקרב הקצונה קיימת תחושת חוסר גיבוי מצד הממשלה הנכנסת, וכך אי-אפשר להוביל צבא  ▪  לפיד בתגובה: "זה לא ייפסק. הימין הקיצוני בכל מדינה בעולם חותר תמיד להשיג שליטה בצבא"

לפיד עם קציני צבא [צילום אילוסטרציה: אריאל חרמוני]
+רוטמן: "השמאל האלים והמסית מסתער על הקפיטול"
10:50 02/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בימין תוקפים את קריאת לפיד למרי מצד ראשי ערים, ואומרים כי בשמאל לא משלימים עם תוצאות הבחירות וממרידים  ▪  ח"כ קרעי: לזכור שזהו מיעוט עלוב ששולט בתקשורת ובצמתים מרכזיים במדינה  ▪  ח"כ ואטורי: הדם של הרצח הפוליטי הבא יהיה על ידיהם

רוטמן. "שמאל מפלג וממריד" [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+נתניהו שוקל הקמת מטבחון עוקף קבינט
10:01 02/12/22  |  עידן יוסף

ראש הממשלה המיועד נתניהו שוקל הקמת מטבחון מצומצם עוקף קבינט בו יהיו חברים שר הביטחון ודרעי ללא סמוטריץ' ובן-גביר (ידיעות אחרונות).


מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
 
תגיותמי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter אביגדור מעוז אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel אוהד טל אופיר כץ / Ofir  Katz אופיר סופר / Ofir  Sofer אורי מקלב / Uri Maklev אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai אושר שקלים / Osher  Shekalim אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir אליהו דלל / Eli Dallal אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen ארז מלול / Erez  Malul אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky בני גנץ / Benny  Gantz בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot גילה גמליאל / Gila  Gamliel גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan גלעד קריב / Gilad Kariv דבורה ביטון / Dvora  Biton דוד אמסלם / David Amsalem דוד  ביטן / David Bitan דן אילוז / DAN Iluz דני בן יוסף דנון / Dani Danon ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak זאב אלקין / Ze'ev Elkin חיים כץ / Haim Katz חמד עמאר / Hamad Amar חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky טלי גוטליב / Tali  Gottlieb יאיר לפיד / Yair  Lapid יואב בן צור / Yoav Ben Tzur יואב גלנט / Yoav Galant יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein יונתן משריקי / Yonatan Mishraki יוסף עטאונה / Youssef  Atauna יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano ינון אזולאי / Yinon  Azoulay יסמין פרידמן / Yasmin Fridman יעקב אשר / Yakov  Asher יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler יעקב מרגי / yaakov Margi יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi יריב לוין / Yariv Levin ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler ישראל כץ / Israel  Katz לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech מאי גולן / May  Golan מאיר כהן / Meir  Cohen מאיר פרוש / Meir Porush מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari מירב כהן / Meirav  Cohen מירי  רגב / Miri Regev מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar ממשלת ישראל / Israel Government מנסור עבאס / Mansour Abbas משה אבוטבול / Moshe Abutbul משה ארבל / Moshe Arbel משה גפני / Moshe Gafni משה רוט / Moshe  Roth מתן כהנא / Matan  Kahana נאור שירי ניר ברקת / Nir  Barkat סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili סימון דוידסון / Simon Davidson עודד פורר / Oded Forer עופר כסיף / Ofer  Cassif עידית סילמן / Idit  Silman עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu עמיחי שיקלי / Amichai Chikli עמית הלוי / Amit  Halevi צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot צביקה פוגל / Tzvika  Foghel צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku קארין אלהרר / Karin  Elharar רון דרמר / Ron Dramer רון כץ / Ron Katz רם בן ברק / Ram  Ben Barak שלום דנינו / Shalom  Danino שלי טל מירון / Shelly Tal Meron שלמה קרעי / Shlomo  Karhi שרון ניר / Sharon Nir שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
נתניהו נגד לפיד: פוגע בדמוקרטיה וממריד אנשי צבא
תגובות  [ 0 ]מוצגות  [ 0 ] כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספותבחירות 2022
עידן יוסף
בימין תוקפים את קריאת לפיד למרי מצד ראשי ערים, ואומרים כי בשמאל לא משלימים עם תוצאות הבחירות וממרידים    ח"כ קרעי: לזכור שזהו מיעוט עלוב ששולט בתקשורת ובצמתים מרכזיים במדינה    ח"כ ואטורי: הדם של הרצח הפוליטי הבא יהיה על ידיהם
איציק וולף
ראש הממשלה היוצא פנה במכתב חסר תקדים לראשי הרשויות וקרא להם שלא לשתף פעולה עם הרשות הממשלתית החדשה שתקבע את תכני הלימוד    "האחריות על תכני הלימוד עוברת אליכם, אם צריך - תקצבו אותם מתקציב העירייה"
איתמר לוין
"נמשיך לעמוד איתן גם אל מול הרעמים והברקים הנשמעים והנראים בעת הזו. הם מופנים לעברנו ומבשרים, כך נראה, את בואה של סערה - אך כשהדין, והוא לבדו, לנגד עינינו, יכול נוכל גם לה"
עידן יוסף
סמוטריץ' יקבל את משרד האוצר ברוטציה, משרד העלייה והקליטה ומשרד המשימות הלאומיות    שר משרי הציונות הדתית ישמש גם כשר במשרד הביטחון שאחראי על ההתיישבות ביו"ש    יו"ר ועדת החוקה יהיה אחראי גם על שירותי הדת וועדת הרפורמות תוחזק בידי המפלגה    המתפ"ש והמנא"ז יועברו לציונות הדתית
איציק וולף
ראש מינהל החינוך בעיריית תל אביב-יפו הודיעה למנהלי בתי הספר כי אם הממשלה החדשה תוציא מתוכנית הגמישות הפדגוגית תכנים פלורליסטיים - תממן העירייה את השיעורים הללו מתקציבה    "לא נשאיר אתכם תלויים בתקציבי המדינה"
רשימות נוספות
כנסת 25  / מי ומי    | 
נפסק התיאום בין סמוטריץ' לבן-גביר מול הליכוד  /  עידן יוסף
נחשף ההסכם המלא של הליכוד עם נעם  /  עידן יוסף
נתניהו: לא נתנהל לפי דיני התלמוד  /  עידן יוסף
כל האמת על המשא-ומתן  /  בצלאל סמוטריץ'
החרם ושברו  /  ד"ר עדו נתניהו
העם כמה לחצי שעת השקט  /  עמנואל בן-סבו
ראשייומניםבלוגריםערוציםסקופיםקישוריםעוד...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il