X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יריב לוין ואריאל אטיאס חותמים על ההסכם
נחתם סיכום התפקידים בין הליכוד לשס
דרעי יכהן כמשנה לראש הממשלה וכשר בכיר ברוטציה המפלגה תקבל את המשרד לשירותי דת ואת משרד הרווחה והביטחון החברתי, ושני שרים במשרד הפנים ובמשרד החינוך המפלגה תקבל שני סגני שרים ושלושה ראשי ועדות בכנסת

הלילה (יום ה', 8.12.22) חתמו הליכוד ושס על סיכום התפקידים במו"מ הקואליציוני. על-פי הסיכום שהושג, במחצית הראשונה של כהונת הממשלה יכהן יו״ר שס, ח"כ אריה דרעי, כשר הפנים והבריאות (ולדברי דרעי - שר הפנים, הפריפריה והבריאות), ובמחצית השנייה של כהונת הממשלה יכהן דרעי כשר האוצר, במקום שר הפנים והבריאות.
בנוסף, שס תקבל את המשרד לשירותי דת ואת משרד הרווחה והביטחון החברתי. שני שרים נוספים מטעם שס יכהנו כשר במשרד החינוך וכשר במשרד הפנים. אריה דרעי יכהן כמשנה לראש הממשלה לאורך כל תקופת כהונת הממשלה.
שס תקבל סגן שר החקלאות וסגן שר במשרד אחר שיסוכם עם נתניהו. אנשיה יעמדו בראשות שלוש ועדות - ועדת הבריאות, ועדת החינוך וכן ועדה נוספת שעליה יסוכם בהמשך בין נתניהו לדרעי, אך רק במחצית השנייה של הכהונה. סוכם כי עד לחתימת ההסכם הקואליציוני המלא יסוכמו הסמכויות הנוספות הקשורות למשרדים שבאחריות שס.
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו: "אני מודה לשותפי הרב אריה דרעי על גיבוש ההסכמות. הלילה השלמנו צעד נוסף בדרך להקמת ממשלת ימין, שתפעל לטובתם ורווחתם של כלל אזרחי מדינת ישראל".
יו"ר תנועת שס ח"כ אריה דרעי: "אני מודה לשותפי ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ולצוותי המשא-ומתן על ההגעה לסיכום בעניין התפקידים. מדובר בצעד ראשון בדרך להסכם קואליציוני כולל, ובעזרת השם נקים ממשלת ימין. תנועת שס כמפלגה החברתית בכנסת עמדה על ההתחייבות מהבחירות ותשרת את הציבור במשרדים החברתיים ביותר, בין היתר במשרדי הפנים והפריפריה, הבריאות והרווחה כדי לממש את המדיניות החברתית של תנועת שס עבור אזרחי ישראל. היום צוות המו"מ של שס המשיך בדיונים עם צוות המו"מ של הליכוד בנושאים האידאולוגיים והערכיים הנוגעים לחינוך, זהות יהודית, חיזוק המסורת ושמירת השבת במרחב הציבורי".
תאריך:  08/12/2022   |   עודכן:  08/12/2022
+גפני: נתניהו הוביל לאנדרלמוסיה של חשדנות בין כל השותפים
11:03 08/12/22  |  עידן יוסף

ח"כ משה גפני תקף ביום שני את הליכוד: ״ככה לא מנהלים משא-ומתן, זה לא אמיתי מה שקורה איתם. הימין לא יודע לשלוט, גם להרכיב ממשלה הוא לא יודע. תכף אנחנו הולכים לאכול סופגניות ובכלל לא בטוח שבחנוכה יאיר לפיד לא ילך הביתה. נתניהו הוביל לאנדרלמוסיה של חשדנות בין כל השותפים״ (שבועון משפחה).

+סטרוק: המשרד שאקבל - ממש כמו חלום יעקב
10:41 08/12/22  |  עידן יוסף

השרה המיועדת למשרד המשימות הלאומיות ח"כ אורית סטרוק מגיבה לראשונה על קבלת התפקיד החדש: "המשרד המיוחד שאני מקבלת לאחריותי, משרד המשימות הלאומיות, הוא תמצית חזונה ומטרותיה של הציונות הדתית, ממש כמו חלום יעקב: סולם מוצב ארצה וראשו מגיע השמימה. החיבור המיוחד של ארץ ושמיים, של אחיזה מלאה וחזקה בארץ, בארץ ישראל ממש, באדמתה שהמתינה לנו אלפיים שנה, שזכות נפלאה וחובה קדושה ליישב אותה, ולשמור עליה מכל משמר, ועם זאת ההשקעה ב'שמיים' של העם האהוב שלנו, בחיזוק הקשר של רבבות אחינו בית ישראל לתורה, לזהות יהודית, למפגש אמיתי עם פך השמן הקטן שנמצא בתוך כל אחד ואחת מהם. אני ניגשת למשימה בלב מלא תודה, אחריות, ותפילה להצלחה".

+יהדות התורה ויתרה לשס על זרוע העבודה
10:02 08/12/22  |  עידן יוסף

במהלך המו״מ הקואליציוני התפתח עימות בין שס ליהדות התורה על זרוע העבודה במשרד הרווחה. ביהדות התורה דרשו שזרוע העבודה תהיה חלק מסמכויות המשרד לשוויון חברתי אותו דרשו. בשס טענו כי כל האחראיות על העבודה ותעסוקה הובטחה להם כחלק ממשרד הרווחה. ביהדות התורה נאלצו לוותר ושס תרכז את כל תעסוקת החרדים והכשרות מקצועיות (שבועון משפחה).

+יהדות התורה דורשת את סעיף הרבנות בכותל המערבי
07:27 08/12/22  |  עידן יוסף

יהדות התורה דורשת סעיף בהסכם הקואליציוני שיגדיר בחוק את התפילה בכותל המערבי "על-פי מנהג הרבנות הראשית". עם זאת, בנוגע להר-הבית לא דורשים את הסעיף האמור באופן שיאפשר להיהודים להמשיך לעלות להר נגד פסיקת הרבנות הראשית (הקו החרדי).


מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
 
תגיותמי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter אביגדור מעוז אופיר סופר / Ofir  Sofer אורי מקלב / Uri Maklev אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich גילה גמליאל / Gila  Gamliel גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan דוד אמסלם / David Amsalem חיים כץ / Haim Katz יואב בן צור / Yoav Ben Tzur יואב גלנט / Yoav Galant יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler יעקב מרגי / yaakov Margi יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop יצחק שמעון סרלאוף  יריב לוין / Yariv Levin ישראל כץ / Israel  Katz מאי גולן / May  Golan מאיר פרוש / Meir Porush מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger מירי  רגב / Miri Regev מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar משה אבוטבול / Moshe Abutbul משה ארבל / Moshe Arbel ניר ברקת / Nir  Barkat עידית סילמן / Idit  Silman עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu עמיחי שיקלי / Amichai Chikli רון דרמר / Ron Dramer שלמה קרעי / Shlomo  Karhi
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
נחתם סיכום התפקידים בין הליכוד לשס
תגובות  [ 0 ]מוצגות  [ 0 ] כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספותבחירות 2022
עידן יוסף
השר המיועד לביטחון לאומי מזהיר כי למרות ההצהרה לא לבצע שינויים, לרבות מינויים, מתכוונים השר לביטחון פנים היוצא והמפכ"ל לקיים ביום חמישי טקס הענקת דרגות ולהציב אותו בפני עובדות מוגמרות
עידן יוסף
הנספח מפרט את חלוקת התפקידים    מקלב יכהן כסגן שר במשרד רה"מ ויחזיק בתיק הפיתו"ח, כשבמקביל יכהן כסגן שר התחבורה באחריות על התחבורה החרדית    טסלר יהיה סגן שר הרווחה ופינדרוס יו"ר הוועדה לפנ"צ    נמשך המשבר (המדומה?) במו"מ הקואליציוני ברקע חוק טל
עידן יוסף
המועמד לתפקיד השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן-גביר שוחח עם המפכ"ל יעקב שבתאי והתעמת איתו בנושא המינויים במשרד    בין השאר ביקש בן-גביר לעצור מינויים שמבוצעים כעת, וקיבל את הרושם שלא ייעשו, אך בפועל הם כן    בן-גביר: "זה לא חוקי, לא משפטי ולא מקצועי - זה מחטף. יהיה לי קשה לעבוד עם מפכ"ל שמבטיח לי ולא מקיים"
עידן יוסף
איציק וולף
ראש המטה הכללי היוצא מתנגד באופן נחרץ להסכם בין הליכוד לציונות הדתית המעניק לסמוטריץ' שליטה על מתאם פעולות הממשלה בשטחים    "שבירה של שרשרת הפיקוד"
רשימות נוספות
מעוז: מבטיח להורי התלמידים שקיפות מלאה  /  עידן יוסף
נתניהו: קבלו את תוצאות הבחירות, תפסיקו עם הכזבים  /  עידן יוסף
לפיד לנתניהו: "המרדה? יש לי חדשות בשבילך, רק התחלתי!"  /  עידן יוסף
כל האמת על המשא-ומתן  /  בצלאל סמוטריץ'
החרם ושברו  /  ד"ר עדו נתניהו
העם כמה לחצי שעת השקט  /  עמנואל בן-סבו
ראשייומניםבלוגריםערוציםסקופיםקישוריםעוד...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il