X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עבריינים פולשים לקרקעות ציבוריות [צילום: תקשורת השר]
מערכת בינה מלאכותית מתוצרת רפאל מזהה פלישה לקרקעות בזמן אמת
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופ שמע מהנהלת רשות מקרקעי ישראל: "הצפי הוא שבתוך שנה תרד המוטיבציה לפלוש באופן משמעותי" גולדקנופ: "יש מקום לאופטימיות רבה בנוגע לפתרונות דיור והפחתת המחירים. מבקש שתראו את החיילים המשוחררים מול עיניכם"

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופ, קיים (יום ד', 4.1.23) פגישת עבודה ראשונה עם הנהלת רמ"י במהלכה קיבל סקירה על המיזמים שמקדמת הרשות ועל תוכניות העבודה לשנת 2023. את הישיבה ניהל מנכ"ל רמ"י עו"ד ינקי קוינט.
 
קוינט ערך לגולדקנופ הכרות עם שלל הגורמים המקצועיים ברשות, והציג בפניו את פעילות הרשות להאטת הצעות המחיר של קבלנים, המלמדת על מגמה בבלימת עליית המחירים כבר בנקודת הזמן הנוכחית.  אחת הבשורות שהוצגו לשר היא קידום יוזמת פינוי בתי הזיקוק בחיפה. עינב רינגלר, מנהלת אגף התכנון, הציגה את המורכבות שכרוכה בתהליך.
מורן גליקשטיין סקר את מהפכת הדיגיטציה שקידם מערך השירות של רמ"י ליזמים ולאזרחים, במטרה להנגיש את כלל השירותים שהרשות מעניקה באמצעות מערכת ממוחשבת הכוללת גם שמאות של הקרקע. אפשרות זו מקצרת את זמני ההמתנה, מייעלת את התהליכים, חוסכת הגעה פיזית לרמ"י ומקלה על מקבלי השירותים. 
 
בפגישה הוצגה לשר גם ההתמודדות של רמ"י עם פלישה של גורמים עבריינים לקרקעות ציבוריות. "כיום פועלים ברחבי ישראל 70 מפקחים שתפקידם לאתר פולשים ולנקוט נגדם עיצומים", אמרה מנהלת חטיבת השמירה על הקרקע שירה תם. היא סיפרה על מערכת חדשה מתוצרת רפאל הפועלת באמצעות בינה מלאכותית ונמצאת בשימוש הרשות. המערכת מסוגלת לזהות פלישה בזמן אמת, וכך לבצע אכיפה מיידית ללא צורך בניהול הליך משפטי ארוך. "הצפי הוא שבתוך שנה תרד המוטיבציה לפלוש באופן משמעותי", אמר קוינט. 
"המערכת החכמה לזיהוי שינויים בקרקע מאפשרת בין היתר לרכז מאמץ ולשגר צוות פקחים לאזור הפלישה ולסכל אותה, זאת בשונה מיכולתו של פקח אזורי המסייר בשטח וחשוף לאלימות כשהוא מגיע לשטח בו התבצעה פלישה", אמרה שירה תם  וסיפרה כי רק לאחרונה זכתה המדינה במאבק משפטי שנמשך 10 שנים, לפינוי אורוות סוסים שעיכבה 1,700 יח"ד כתוצאה מהשתלטות עבריינית על קרקע. 
בפגישת העבודה הראשונה הציגו מנהלי המחוזות לשר מיזמים גדולים שמקודמים בקצב מואץ באזורים שבאחריותם.
שר השיכון גולדקנופ סיכם ואמר: "התרשמתי מאוד מהעשייה של רמ"י. מי שנחשף להתחלות הבנייה, מבין שיש מקום לאופטימיות רבה בנוגע לפתרונות דיור והפחתת המחירים".
"אני מגיע משדה החינוך ולומד להכיר ענף חדש", אמר גולדקנופ. "נכנסתי למשרד מתוך רצון לפתור את המצוקה ולהביא בשורה לציבור בישראל ללא הבדלי דת גזע ועדה. כולם מצפים לנו ומאמינים בנו. הזכרתי בטקס החילופין במשרד את החיילים המשוחררים, ואני מבקש שגם אתם תראו אותם מול עיניכם, הזכרתי את הזוגות הצעירים ואת ציבור העמלים בתורה, ואני מתכוון לדאוג לכל אלו ככל שאוכל. ראו בי שותף שלכם. אסייע לכם בכל דרך להסיר כל חסם, למען המטרה המשותפת לכולנו, הוזלת הדיור בישראל".
מנכ"ל רמ"י עו"ד ינקי קוינט: "רמ"י הציגה בפני השר, המנכ"ל ובכירי המשרד את תחומי הליבה של פעילותה ואת הישיגיה בהגדלת היצע הקרקעות לדיור ולזוגות צעירים ובתחומים אחרים.  אין לי ספק כי בהובלת השר, נעבוד במשותף לקידום יעדים לטובת כל אזרחי מדינת ישראל".

תאריך:  04/01/2023   |   עודכן:  09/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מערכת בינה מלאכותית מתוצרת רפאל מזהה פלישה לקרקעות בזמן אמת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בינה מלאכותית
איתמר לוין
היכולת לחקות בקלות את סגנונו של כל אמן חותרת תחת פרנסתם    גארדיאן צופה שבסופו של דבר, גם האמנים ישתמשו ביכולות רובוטיות
עידן יוסף
הפרופסור שחר קוטינסקי מהטכניון פיתח עם עמיתיו ב-Tower Semiconductor זיכרון המבצע חישובים בעצמו ללא צורך במעבד    התקן החומרה טהור - התוכנה מוטמעת בתוך השבב ואינה חיצונית לו
יפעת גדות
רשת מכוני זימין באוניברסיטאות עוסקת בפיתוחים טכנולוגיים יישומיים לקידום האנושות    מכון זימין בטכניון יפעל במסגרת MLIS - המרכז ללמידה חישובית ולמערכות נבונות בטכניון    הוא יקדם פרויקטים בין-תחומיים ויפתח טכנולוגיות המבוססות על ביג דאטה ועל למידה חישובית לשיפור בריאות האדם בכל הרמות
איתמר לוין
טכנולוגיות המפותחות ברחבי העולם יסייעו לאתר נהגים מסוכנים ו"נקודות חמות" ובכך לסייע במאבק בתאונות, אך לא ניתן לוותר על הבינה האנושית - מדגיש ניו-יורק טיימס
איציק וולף
עיריית נתניה מתכוונת להתקשר עם חברת אינקונטרול לאספקת מערכת בינה מלאכותית שתאפשר לה לזהות כלבים שבעליהם לא אספו את צואתם, לזהות אנשים שביצעו פעילות אלימה במרחב הציבורי, לנתח שינויים במצב המבנים בעיר ולזהות התקהלויות במקומות ציבוריים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il