X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מפגינים חוסמים את נתיבי איילון
בן-גביר: לא לאפשר לפורעי חוק לחסום את נתיבי איילון
השר לביטחון לאומי אומר כי דינן של הפגנות שמאל יהיה כדין הפגנות הימין מגדיר את קבלת הפנים למחבל כרים יונס בכפר עארה כתקלה של המשטרה

השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר אומר בפתח ישיבת הסיעה שהנחה לבצע מעצרים בהפגנות השמאל אם יחסמו כבישים: ״אמרתי לסגל הפיקוד של המשטרה, אני בעד הפגנות, אבל מי שחוסם כביש ומי שמתפרע, צריך להעצר ודין הפגנה בתל אביב כדין הפגנה בירושלים, דין הפגנה של השמאל כדין הפגנה של הימין״.
בן-גביר: "אלה הדרישות שלי ממשטרת ישראל, לפעול בנושא ההפגנות בצורה שוויונית. חופש ביטוי כן, שלטים כן, אבל חופש הביטוי זה לא חופש השיסוי. חופש הביטוי זו לא מילת קסם שפותחת כל שער ולכן הדרישה שלי מהמשטרה גם בנושא הזה, זה להתייחס בצורה שוויונית להפגנות. יש עוד הרבה דברים, יש עוד הרבה דרישות והן יפורסמו בהמשך".
בישיבת ראשי האופוזיציה שלא כללה את חד"ש-תע"ל הוחלט להתארגן להפגנה משותפת של כל מפלגות האופוזיציה בשבת הקרובה. בוואלה פורסם כי גנץ ומיכאלי ציינו בפני לפיד שהם ניסו לארגן שיתופי פעולה נוספים אך נציגי יש עתיד לא נענו כד כה.
עוד אמר השר לביטחון לאומי: "הבוקר קיימתי ישיבה ראשונה עם סגל הפיקוד של המשטרה, פגישה טובה, אנשים רציניים ברוך השם וכוח אדם מאוד מאוד איכותי ומוסר נפש למען מדינת ישראל. אמרתי להם שאנחנו ניתן להם את הגיבוי, גם בחקיקה, גם בתקציבים, אבל בד-בבד אמרתי, שעם הסמכות באה אחריות.
"לדעתי האירוע שהתרחש סביב שחרורו של המחבל כרים יונס, זה אירוע שהוא תקלה של המשטרה שאסור לה לחזור על עצמה. לא יכול להיות שפורעי חוק יסיתו נגד מדינת ישראל, לא יכול להיות שבמדינת ישראל שלנו יהיו דברי שבח למחבלים, לטרוריסטים, מיצג שהידים שעשו במקום הזה, וזה לא סוד שאני נתתי הנחיות למשטרה להתערב, לפעול, לעצור, להפסיק ושבוע הבא אמור להשתחרר מחבל נוסף ואני מקווה שהתקלה הזו לא תחזור על עצמה. זו המדיניות שאני מוביל כשר, לחתור למגע, מול המחבלים, מול האויבים, מול פורעי החוק", דבריו.

תאריך:  09/01/2023   |   עודכן:  09/01/2023
+השר שיקלי התפטר מהכנסת; עמית הלוי יכהן כח"כ
23:08 09/01/23  |  איציק וולף

השר עמיחי שיקלי התפטר מהכנסת. במקומו ייכנס אל הכנסת עו"ד עמית הלוי.

+אושר בכנסת: בן גביר יכהן גם כשר לחיזוק ולקידום קהילתי עד ביטול המשרד
21:59 09/01/23  |  איציק וולף

מליאת הכנסת אישרה את החלטת הממשלה בהתאם לסעיף 31 א לחוק-יסוד: הממשלה, לשנות את חלוקת התפקידים בממשלה כך שהשר איתמר בן גביר יכהן גם בתפקיד השר לחיזוק וקידום קהילתי וזאת עד למועד שבו ייכנס לתוקף ביטול המשרד לחיזוק וקידום קהילתי. 62 חברי כנסת תמכו בהודעת הממשלה לעומת 47 שהתנגדו.

+עובדי זרוע העבודה יפגינו נגד ההסכם הקואליציוני עם שס
17:16 09/01/23  |  עידן יוסף

אות עובדי זרוע העבודה במשרד הכלכלה, מלווים בנציגי הסתדרות עובדי המדינה בראשות עו"ד אופיר אלקלעי, יפגינו מחר (ג') מול לשכתו של שר הכלכלה הנכנס ניר ברקת בירושלים. זאת, במחאה על העברה של יחידות מקצועיות מזרוע העבודה במשרד הכלכלה לידי משרד הרווחה - מהלך שלדבריהם עלול להוביל לפירוק זרוע העבודה ולפגוע בעובדים ובציבור.
לפי ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו עם שס, הוחלט על העברת האגף הבכיר להכשרה מקצועית ולפיתוח כוח אדם, המכון הממשלתי להכשרה טכנולוגית (מה"ט) ומינהל תעסוקת אוכלוסיות מיוחדות לידי משרד הרווחה. מדובר ביחידות האמונות על הכשרה של יותר מ-300 אלף אנשים בשנה, והן עוסקות בתחומי הליבה של משרד הכלכלה. כתוצאה מכך, ישנו חשש לפגיעה ממשית בתפקוד זרוע העבודה, שאמונה על הגדלת הפריון וכוח האדם בשוק התעסוקה.

+נתניהו הכריז על מינוי גולן ודיסטל לשרות בממשלה
15:36 09/01/23  |  עידן יוסף

ח"כ מאי גולן תמונה לשרת ההסברה וח"כ דלית דיסטל אטבריאן תמונה לשרה במשרד ראש הממשלה. כך הכריז יו"ר סיעת הליכוד, רה"מ בנימין נתניהו. הסיעה החליטה למנות את יולי אדלשטיין ליו"ר ועדת החוץ והביטחון.

+תירגעו, תתרגלו
12:36 09/01/23  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה

תהיו אופוזיציה לוחמנית אך אחראית. תנו לממשלה החדשה להוכיח שהיא טובה מקודמתה. גם אם יש בה יותר מדי חרדים לטעמכם. גם אם יש בה שרים שאינם כלבבכם. גם אם שנוא נפשכם חזר לראשות הממשלה. חזרה המשילות לישראל

ישיבת ההמשלה ה-37 [צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ]
+גלית כהן, מנכ"לית המשרד להגנת הסביבה הודיעה על התפטרותה
10:26 09/01/23  |  מירב ארד

גלית כהן, מנכ"לית המשרד להגנת הסביבה, הודיעה לשרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, על התפטרותה מתפקידה אחרי 22 שנה במשרד. כהן ציינה כי תדאג להעברה מקצועית ומסודרת למנכ"ל חדש שימונה לתפקיד.

+אקוניס: ישראל מתקיימת כמדינה יהודית, אבל גם כמדינה מודרנית
10:06 09/01/23  |  מירב ארד

השר אופיר אקוניס התייחס בראיון לכאן רשת ב' לעבודות הרכבת בשבת: "צריך לשמר את הסטטוס קוו. ישראל ממשיכה להתקיים כמדינה יהודית, אבל גם כמדינה מודרנית. פיתוח הרכבת נצרך לכולם. הציבור לא רוצה תוהו ובוהו ברכבת, במיוחד לא בימי ראשון. גם שר הבינוי לא רוצה לפגוע באזרחי ישראל. יימצא פתרון".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אופיר סופר / Ofir  Sofer  אורי כרמל / Uri Carmel  אורי מקלב / Uri Maklev  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  בג"צ קול העם  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  דוד אמסלם / David Amsalem  חופש הביטוי  חיים כץ / Haim Katz  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler  יעקב מרגי / yaakov Margi  יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop  יצחק שמעון סרלאוף  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  ניר ברקת / Nir  Barkat  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  רון דרמר / Ron Dramer  רוני אלשיך / Roni Alsheh  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בן-גביר: לא לאפשר לפורעי חוק לחסום את נתיבי איילון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
יוסי אחימאיר
תהיו אופוזיציה לוחמנית אך אחראית. תנו לממשלה החדשה להוכיח שהיא טובה מקודמתה. גם אם יש בה יותר מדי חרדים לטעמכם. גם אם יש בה שרים שאינם כלבבכם. גם אם שנוא נפשכם חזר לראשות הממשלה. חזרה המשילות לישראל
איתן קלינסקי
בימים אלו יש משמעות מיוחדת להתרחשויות, הנפרסות בפנינו בפרשת "ואלה שמות"    פרשת השבוע מפגישה אותנו עם נשים מופלאות, שיצאו מ-ד' אמות ביתן, והן מחוללות שינויים משמעותיים בחברה לנוכח תופעות לא אנושיות ולא מוסריות שמשתלטות עליה
דן מרגלית
אני מציע למנו גבע מערוץ-12 לדגום היטב ובהרחבה את בוחרי ביבי ולשאול אותם - רק אותם - אם הם מאמינים לברק או לביבי
עידן יוסף
בפגישה עם אנשי משרדי התחבורה, הכלכלה ורכבת ישראל הוחלט כי עבודות הקשורות בבטיחות הנוסעים והנסיעה יימשכו כרגיל    המשמעות המסתמנת: עבודות החישמול והפיתוח יתקיימו רק בימי חול    בכירי הרכבת: מרב מיכאלי לא נתנה הנחיה לעבוד בשבת
דן מרגלית
כיכרות מילאו תפקידים חשובים במאבק על הדמוקרטיה וזכויות האדם וחרותו    הן גרמו למאבקים עד כלות בין בני האור לבין בני החושך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il