X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
היערכות לפתיחת כנס הקיץ של הכנסת, היום [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
רוטמן: העברת הרפורמה הכרחית לשרידות הקואליציה
יו"ר ועדת החוקה התייחס לסקרים האחרונים וטען כי עצירת החקיקה עשתה "השמדת ערך לממשלת הימין", כלשונו "ברגע שנחזור למסלול - המנדטים יחזרו"

יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, ח"כ שמחה רוטמן, משגר מסר לעבר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וטוען כי העברת הרפורמה המשפטית חיונית לצורך המשך קיומה של הקואליציה.
"הרפורמה המשפטית תעבור, היא הכרחית לשרידותה של הקואליציה", אמר (יום א', 30.4.23) בראיון לאתר Ynet. רוטמן התייחס לסקרים האחרונים שלפיהם זוכה הקואליציה ל-50 מנדטים בלבד וטען כי "עצירת החקיקה עשתה השמדת ערך לממשלת הימין, אבל ברגע שנחזור למסלול - המנדטים יחזרו", כלשונו.
רוטמן ציין כי כבר לפני כעשור התחיל לדבר על הצורך ברפורמה במערכת המשפט.
"הקמתי את הפרויקט למשילות כבר לפני 10 שנים, זה לא משהו של ארבעת החודשים האחרונים. זה לא משהו חדש. בחודשים האחרונים זה נכנס לטורבו, והיום בעזרת השם יש קונצנזוס כמעט מוחלט שחייבים תיקון יסודי ושורשי במערכת המשפט. התיקון הזה יקרה. גם היום אני ושר המשפטים יריב לוין מקווים שזה יהיה בהסכמה רחבה", אמר.
עוד הוסיף כי כל מתווה שיעמוד בעקרונות שבבסיסה של הרפורמה - יקרה ויעבור. "לא ייתכן שאנשים שאין להם אחריות יחזיקו בסמכות. נבחרי ציבור חייבים למנות את השופטים, אבל מעולם לא הייתה אמירה שרק הקואליציה תעשה זאת", אמר והוסיף כי מה שמונח עכשיו על שולחן הכנסת זה תהליך עבודה של חקיקה שמתנהל בכל חוק. "ההצעה מדברת על כך שלא יכול להיות וטו לשופטים, ועל זה ברוך השם יש הסכמה רחבה. אני חושב שכל מנגנון שיאפשר גיוון של השופטים בהתאם לרצונו של הרוב בעם הוא מצוין, הוא טוב וכך צריך להיות", ציין.
תאריך:  30/04/2023   |   עודכן:  30/04/2023
+צפו: יו״ר הכנסת בביצוע מחשמל
23:19 30/04/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אמיר אוחנה הפתיע את יו"ר בית הנבחרים האמריקני בביצוע של גיטרה חשמלית לקלסיקת הרוק האמריקנית הוטל קליפורניה

[צילום: דוברות הכנסת]
אוחנה והגיטרה החשמלית [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+לפיד ממשיך לצלול בסקרים
22:33 30/04/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

על-פי סקרים בשלושה מערוצי הטלוויזיה נחלשת הקואליציה הנוכחית ומקבלת בין 49 ל-58 מושבים - פער שהוא הרבה מעבר לסטייה הסטטיסטית  ▪  העבודה בראשות מרב מיכאלי נמחקת מהמפה הפוליטית

לפיד. הקו התקיף מחליש את כוחו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מתגבשת עסקת מינויים בקק"ל בין הליכוד ליש עתיד
21:09 30/04/23  |  עידן יוסף

ראש האופוזיציה יאיר לפיד ואנשיו בקק״ל מקדמים את מינויה של נעמה שולץ, לשעבר מנכ"ל משרד רה״מ תחת לפיד, לתפקיד יו״ר בנייני האומה. בשבועות האחרונים מתגבשת עסקה בין אנשי הליכוד ליש עתיד בקק״ל (ששולטת בפרויקט) לפיו, שולץ תמונה ליו״ר בנייני האומה במקום דוד שמרון מקורבו של נתניהו, והליכוד יקבל את תפקיד מנכ״ל בנייני האומה שלצידו שכר גבוה מאוד.
כחלק מהעסקה, תפקיד יו״ר בנייני האומה שהיה עד עכשיו בהתנדבות מלאה יהפוך לתפקיד בשכר ונעמה שולץ תקבל משכורת על עבודתה (כאן חדשות).
היום פורסם בוואלה על מינויה של שולץ לתפקיד דירקטורית בבנייני האומה, מדובר בתחנה בדרך לתפקיד הבכיר שאליו היא מיועדת אם העסקה תצא אל הפועל.


מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
 
תגיותמי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel אוהד טל אופיר כץ / Ofir  Katz אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai אושר שקלים / Osher  Shekalim אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir אליהו דלל / Eli Dallal אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen ארז מלול / Erez  Malul אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky בני גנץ / Benny  Gantz בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot גילה גמליאל / Gila  Gamliel גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan גלעד קריב / Gilad Kariv דבורה ביטון / Dvora  Biton דוד  ביטן / David Bitan דן אילוז / DAN Iluz דני בן יוסף דנון / Dani Danon ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak זאב אלקין / Ze'ev Elkin חמד עמאר / Hamad Amar חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky טלי גוטליב / Tali  Gottlieb יאיר לפיד / Yair  Lapid יואב גלנט / Yoav Galant יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein יונתן משריקי / Yonatan Mishraki יוסף עטאונה / Youssef  Atauna יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano ינון אזולאי / Yinon  Azoulay יסמין פרידמן / Yasmin Fridman יעקב אשר / Yakov  Asher יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi יריב לוין / Yariv Levin ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler ישראל כץ / Israel  Katz לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech מאי גולן / May  Golan מאיר כהן / Meir  Cohen מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari מירב כהן / Meirav  Cohen מנסור עבאס / Mansour Abbas משה אבוטבול / Moshe Abutbul משה ארבל / Moshe Arbel משה גפני / Moshe Gafni משה רוט / Moshe  Roth מתן כהנא / Matan  Kahana נאור שירי ניר ברקת / Nir  Barkat סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili סימון דוידסון / Simon Davidson עודד פורר / Oded Forer עופר כסיף / Ofer  Cassif עמית הלוי / Amit  Halevi צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot צביקה פוגל / Tzvika  Foghel צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku קארין אלהרר / Karin  Elharar רון כץ / Ron Katz רם בן ברק / Ram  Ben Barak שלום דנינו / Shalom  Danino שלי טל מירון / Shelly Tal Meron שלמה קרעי / Shlomo  Karhi שמחה רוטמן / Simcha  Rothman שרון ניר / Sharon Nir שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
רוטמן: העברת הרפורמה הכרחית לשרידות הקואליציה
תגובות  [ 1 ]מוצגות  [ 1 ] כתוב תגובה 
1
בזמן האחרונים מתפרסמים סקרים
חשדנית  |  30/04/23 22:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספותכנסת 25
עידן יוסף
יו"ר נעם מתנצל על כך שהצביע בעד מינויו של אמיר אוחנה לתפקיד יו"ר הכנסת, ואומר כי לא העלה בדעתו שהליכוד לא יתחשב בשותפיו הקואליציוניים ויכריז על בן זוגו של אוחנה בטקסים הממלכתיים    "לא נסכים לשתוק עוד על חילול השם וחילול כבוד ישראל"
עידן יוסף
על-פי תוכנית השר בן-גביר וח"כ צביקה פוגל תתקיים הערכת מסוכנות טרם הצמדת אזיק אלקטרוני    עוד בתוכנית: אמצעי מעקב גם לנשים, הקמת יחידת ניטור, החמרת הענישה למפרי צו הרחקה וועונש מאסר חובה לתוקפי נשים
איציק וולף
הוועדה למיזמים ציבוריים דנה באפשרות של ייזום תשלום - שירות להגברת התחרות ולקישור בין אפליקציות P2P לחשבונות תשלום - במטרה להגדיל את השוק ולהוסיף תחרות
עידן יוסף
הוועדה לפיקוח על הקרן לאזרחי ישראל החלה לדון לראשונה בהקצאת כספים מהקרן במהלך שנות התקציב 2023 ו-2024    שר האוצר: "בשנים 2024-2023 נשקיע את פירות הקרן לאזרחי ישראל במיזמים תשתיתיים בתחום החינוך הבלתי פורמלי ובריאות הנפש"
עידן יוסף
המטרה בהטבת מס זו היא לעודד עובדים במפעלי תעשיה שעיקר פעילותם היא יצורית, לעבוד במשמרות, לנצל את המכונות והציוד גם במהלך שעות המשמרות ועל-ידי כך להגדיל את היקף הייצור והתפוקה
רשימות נוספות
כנסת 25  / מי ומי    | 
חשש בחברת החשמל: לקראת 2026 יהיה חוסר ביכולת לספק את הצריכה  /  עידן יוסף
כשבועיים להילולה: אף חברת ביטוח לא מוכנה לבטח את האירוע  /  עידן יוסף
ביטן: לאפשר גם לתאגידי מים ולחברות עירוניות לפרוס צנרת גז טבעי  /  עידן יוסף
הליכוד עושה רעש ולא עושה כלום  /  גלעד שרון
כנסת בתחפושת  /  עידן יוסף
הקרב הוא על הנרטיב  /  שלמה פילבר
ראשייומניםבלוגריםערוציםסקופיםקישוריםעוד...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il