X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סמוטריץ'. לא נשלים עם הפרת משמעת [צילום: אורן בן-חקון/פלאש 90]
סמוטריץ' על קרן הארנונה: "חברי ליכוד מקבלים איומים"
שר האוצר אומר כי בעלי כוח מפעילים לחצים על חברי הכנסת להתנגד לקרן ערבות הדדית "מדובר במהלך שיאיץ את הבנייה ויוזיל את יוקר המחיה ואת מחירי הדיור. הניסיון הזה לפגוע בתקציב ובהקמת הקרן לא יעבור"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אומר (יום ב', 8.5.23) כי "ישנם ניסיונות בלתי פוסקים של בעלי אינטרסים וגורמים פוליטים לאיים על חברים בליכוד ובקואליציה להצביע נגד סעיפים מרכזיים בחוק ההסדרים ובהם על הקמת 'קרן ערבות הדדית', שקרויה קרן הארנונה לעסקים, שבאמצעותה חלק מהכספים שמשלמים בעלי העסקים בערים החזקות יופנה לטובת הערים בפריפריה שזקוקות לסיוע".
הוא התייחס ללחצים מצד ראשי רשויות מקומיות מבוססות ואמר בפתח ישיבת סיעת הציונות הדתית: "מדובר במהלך שיאיץ את הבנייה ויוזיל את יוקר המחיה ואת מחירי הדיור. הניסיון הזה לפגוע בתקציב ובהקמת הקרן לא יעבור. לא אתן לפגוע בתקציב או בחוק ההסדרים שאושרו בממשלה ולא אתקפל מול איומים כאלה ואחרים של בעלי כוח".

סמוטריץ' פנה לעמיתיו לקואליציה ואמר: "זו העת ללכידות ולמשמעת קואליציונית כולנו מחויבים להחלטות הממשלה, ולא נשלים עם הפרת משמעת של איש הישר בעיניו יעשה".
בהתייחסו לדוח הכנסות המדינה אמר: אני רוצה לפתוח בנתון כלכלי שהתקשורת בשעה האחרונה מעוותת מסלפת ממסגרת הכי שקרי שיש כדי לייצר תבהלה בציבור. התפרסם היום דוח הכנסות המדינה בחודש אפריל ואזרחי ישראל צריכים לדעת את האמת. סיימנו את חודש אפריל בעודף של 3.3 מיליארד אנחנו מסיימים את ארבעת החודשים של השנה בעודף של 17.4 מיליארד אנחנו עדיין בעודף של למעלה מ-3 מיליארד שקלים ביחס לתחזית שעל בסיסה בנינו את תקציב המדינה.
"וכזכור, בנינו תקציב שמרני ומרוסן. השארנו בו שולי ביטחון ענקיים. בין אם זה רזרוות התאמות ב-2024, בין אם זה יעד גירעון נמוך של פחות מאחוז, שממנו יש הרבה עוד לאן לגדול, אם חס וחלילה תהיה סיבה.
"כל הדיבורים על הצורך לפתוח תקציב ולקצץ כל הדיבורים על הצורך להעלות מיסים חלילה, הם שקר מוחלט, שכאמור הוא חלק מהמאבק של התקשורת בממשלה הזו וזה נועד להפחיד את הציבור.
"אנחנו מסיימים את ארבעת החודשים של השנה ועומדים ביעדי הגביה שלנו ועוד יותר מזה. המשק הישראלי עובד, הכלכלה הישראלית עובדת. כן יש ירידה קטנה לעומת 2022 שהייתה שנה לא רגילה. אגב, הירידה הזו החלה בחציון השני של 2022, כבר אז ירדנו ב-6 אחוז בהכנסות המדינה ביחס לחציון הראשון של 2022. מספיק עם התבהלה.
"הכלכלה חזקה, המשק עובד ובתקציב המדינה יש עודף משמעותי מאוד שיחזור לאזרחי ישראל".
בהתייחסו למרד ההצבעות בכנסת של עוצמה יהודית, אמר: "אני שב וקורא לחברי השר איתמר בן-גביר ולראש הממשלה לשבת ולדבר ולהחזיר את עבודת הממשלה והקואליציה למסלול. אנחנו עומדים בפני אישור תקציב המדינה בקריאה שנייה ושלישית".
לעניין המצב הביטחוני אמר: "אנחנו נמצאים היום, שבוע לאחר מתקפת טרור של ירי רקטות מעזה על ישובי הדרום. לצערי, זו לא הפעם הראשונה שזה קורה ושאזרחינו בדרום תחת אש מעזה, ואסור להשלים עם המציאות הזו בשום אופן.
"אנחנו צריכים לשקם לאלתר את ההרתעה שאבדה במהלך השנה וחצי האחרונות, אנחנו חייבים לשנות את תפיסת הביטחון וההתמודדות עם האיומים, מול עזה, מול חיזבאללה ומול הערבים ביהודה ושומרון. אני פועל בכל כוחי כדי להביא את השינוי הזה מול ראש הממשלה, בדיונים בקבינט המדיני ביטחוני ובפורומים הרלוונטיים הנוספים".

תאריך:  08/05/2023   |   עודכן:  08/05/2023
+גביית המיסים ירדה ב-7%; הגירעון עלה ל-0.3%
17:40 08/05/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מגמת הגידול בגביית המיסים שחודשה אחרי הקורונה נבלמה באמצע 2022  ▪  הכנסות המדינה ממיסוי מקרקעין נחתכו בשיעור חד של 49%

שר האוצר סמוטריץ' וראש הממשלה נתניהו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+האיחוד האירופי לא יאפשר לבן-גביר לנאום
15:13 08/05/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מבטל את קבלת הפנים שלו כדי שהשר מעוצמה יהודית לא ינאם בה מטעם הממשלה  ▪  סביבת בן-גביר: "האיחוד האירופי, שמתיימר לייצג את ערכי הדמוקרטיה והרב-תרבותיות, נוהג בסתימת פיות לא דיפלומטית"

בן-גביר. התעקש לנאום [צילום: פלאש 90]
+השר אקוניס: "מציע לבן-גביר לא להתנהג בילדותיות"
10:18 08/05/23  |  מירב ארד

השר אופיר אקוניס בראיון לכאן רשת ב': "האלימות המשתוללת היא בלתי נסבלת, אני מציע לא להחרים בצורה ילדותית ישיבות ממשלה והצבעות בכנסת. חרמות אינן שיטות של עבודת ממשלה".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סמוטריץ' על קרן הארנונה: "חברי ליכוד מקבלים איומים"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מאבק מטומטם
חמדה   |  8/05/23 17:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
עידן יוסף
מבטל את קבלת הפנים שלו כדי שהשר מעוצמה יהודית לא ינאם בה מטעם הממשלה    סביבת בן-גביר: "האיחוד האירופי, שמתיימר לייצג את ערכי הדמוקרטיה והרב-תרבותיות, נוהג בסתימת פיות לא דיפלומטית"
עידן יוסף
חמישה חודשים בלבד אחרי הודעת הליכוד כי לראשונה מזה שנים - אין כספים קואליציוניים בהסכמים, נחשף כי חלק גדול מהתקציב יועבר לסוגיות דתיות, ובעיקר חרדיות
איציק וולף
השר לביטחון לאומי משיב לעקיצה ששיגר לעברו שר הביטחון לאחר שנעדר מישיבת הממשלה    "בשנים האחרונות ראיתי עשרות נרצחים. צריכים להפסיק את ההכלה"
גדי חיטמן
ניסיתי לחשוב על ההישגים של בן-גביר בארבעה חודשים בתפקיד. מצאתי רק אחד: הבטחה מראש הממשלה להקים משמר לאומי. מתי, כמה, משימות, כפיפות, היקף כוח אדם, ממשקים גם גופים קיימים - כל זה יידון בהמשך. העיקר שנתניהו הבטיח ואיתמר מרוצה. זהו. חוצמזה ממש לא הצלחתי
מירב ארד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il