X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפגנה בעין מאהל נגד נתניהו [צילום ארכיון: פלאש 90]
תקציבי מועצת עין מאהל הוקפאו בעקבות תכנים לאומניים
בהנחיית שר הפנים, הורה מנכ"ל משרד הפנים על עצירת ההתנהלות מול מועצת עין מאהל באתר המועצה נכתב כי היא שוכנת ב"פלשתין", סופר על שהידים שנהרגו בידי "הכנופיות הציוניות", וצויין כי יהודי נוף הגליל הגיעו לפרויקט "התנחלות קולוניאליסטי"

מנכ"ל משרד הפנים הודיע על עצירה מיידית של כל ההתנהלות של משרד הפנים אל מול מועצת עין מאהל שבגליל וזאת עד לבחינת הנתונים שעלו מהפרסום באתר הקול היהודי, שחשף כי באתר המועצה המקומית ישנם תכנים לאומניים ערבים, כשבין השאר המועצה מוגדרת באתר ככזו הנמצאת ב"פלשתין", וישנה הנצחה לשהידים מבני הכפר שנהרגו לדבריהם בידי "הכנופיות הציוניות".
בעקבות הפרסום, ובהוראת שר הפנים, ח"כ משה ארבל מש"ס, כתב מנכ"ל המשרד רונן פרץ לראש מועצת עין מאהל: "מדובר בתכנים מזעזעים ומטרידים אשר אינם עולים בקנה אחד עם ההתנהלות המצופה ממועצה מקומית בישראל. לאור כל זאת החלטתי להנחות את כלל מנהלי ועובדי משרד הפנים לעצור מיד את כל ההתנהלות מול הרשות, לרבות התקציבים המועברים אליה, החל ממענקי איזון, דרך תקציבי פיתוח ועד לתב"רים.
המשרד יבחן את הנתונים אשר הגיעו לפתחו ויחליט בהמשך כיצד לנהוג מול המועצה, ואולם כבר אציין כי משרד הפנים יגלה אפס סובלנות להתבטאויות מסוג זה ברשויות המקומיות במדינת ישראל", לשון המכתב.
על-פי הפרסום, בדף ההיסטוריה של הכפר מופיע פירוט על מאבקם של אנשי הכפר במלחמת העצמאות, ובמדיניות "ייהוד הגליל" לאורך השנים. דף מיוחד מוקדש לפירוט "אדמות הכפר" ששייכות לטענת המועצה לכפר מכיוון שהיו שייכות לו "לפני הנכבה".
את תושבי נוף הגליל מתארים במועצת עין מאהל ככאלו שהגיעו לפרויקט "התנחלות קולוניאליסטי" ושמטרת הקמתה של העיר היא מניעת "רצף פלשתיני" של כפרי הגליל באמצעות הפיכת נצרת עלית לעיר קולטת עלייה בשנות ה-90.
בנוסף מפרט האתר על "מדיניות הגזענות" של "השלטונות הציוניים" שהפכה את עין מאהל ל"גטו".
בעמוד אחר באותו אתר מפורטים ה"שאהידים" שנהרגו ב"מרד הערבי הגדול" (1936) על הכביש שהוביל מכפר כנא לטבריה, וב"קרב א-סביח" במלחמת העצמאות, שהתחולל מול "הכנופיות הציוניות" - חיילי חטיבת גולני.

תאריך:  11/06/2023   |   עודכן:  11/06/2023
+ניידס: ארה"ב לא תוכל לוותר על חזון הקמת מדינה פלשתינית
21:32 11/06/23  |  עידן יוסף

שגריר ארה"ב בישראל, תום ניידס, בכנס AJC: "הסכמי אברהם היו אחד ההישגים הדיפלומטיים הגדולים במזרח התיכון. לא יהיה גדול אם יום אחד נתעורר ותהיה נורמליזציה בין ישראל לסעודיה?" ניידס גם התייחס ליחסי ישראל והרשות הפלשתינית: "לא נוכל לוותר על החזון של שתי מדינות לשני עמים".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תקציבי מועצת עין מאהל הוקפאו בעקבות תכנים לאומניים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוחנן צורף
הסדרה עם החמאס ברצועת עזה, במתכונת עליה נוהגים לדבר, אינה מעשית כיום. ייטב לישראל אם תמשיך להתמודד עם המצב הביטחוני באמצעות הידברות שקטה
פנינה שרביט-ברוך, אודי דקל
העברת ישיבת חומש חמורה ומסוכנת בארבעה מישורים: הממשלה מפרה את החוק, היציבות הביטחונית תתערער, גוברת סכנת "מדינה אחת" ונוצר עימות עם ארה"ב
איציק וולף
עידן יוסף
כוחותינו פעלו כל הלילה להריסת בית המחבל שביצע את פיגוע המטענים בירושלים בנובמבר האחרון, שבו נרצחו אריה שצ'ופק וטדסה טשומה ונפצעו עשרות אזרחים    בית המשפט העליון דחה את עתירת משפחת המחבל
עידן יוסף
מבקשת ממינהל ההתיישבות וממשרד השיכון נתונים על מספר התקנים, אישור תוכניות ומשך הזמן הממוצע מהתכנון לשיווק    הוועדה מודאגת גם מהיעדר אכיפה של חוקי התכנון באזור    היו"ר סולומון קורא לממשלה לקבוע מדיניות בנייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il