X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שמילה. תלונות רבות מהציבור על הדואר [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
הדואר לא יוכל לסגור סניפים נוספים ללא אישור
בשנת 2022 נסגרו 106 יחידות דואר ו-50 נוספים בשנת 2023 עד היום, עם צפי לעוד כ-35 יחידות שייסגרו בחודשים הקרובים מנכ"ל המשרד: "ככה לא בונים חומה ולא מביאים להבראת החברה"
סניף דואר "דיזנגוף סנטר" ייסגר
אלי אלון
אל רשימת סניפי דואר ישראל הנסגרים בזה אחר זה, מצטרף סניף הדואר "דיזנגוף סנטר" ברחוב דיזנגוף 50 בתל אביב. שיסגור שעריו בעוד ימים ספורים .
לרשימה המלאה

עיצומים כספיים על חברת הדואר בשל סגירת סוכנויות
עידן יוסף
לאחר שבתקופה האחרונה אישר משרד התקשורת סגירת עשרות סניפי דואר במסגרת "רפורמת הדואר", נראה שהמשרד משנה כיוון, ובימים אלה הטיל שני עיצומים כספיים על חברת הדואר בשל סגירת סוכנויות דואר
לרשימה המלאה

בעקבות תלונות ופניות חוזרות ונשנות מצד ראשי רשויות ומהציבור בכלל, משרד התקשורת פרסם (יום ד', 21.6.23) לשימוע טיוטת רישיון חדש לחברת הדואר. על-פי טיוטת הרישיון, כל זמן שהחברה בבעלות המדינה, סגירת סניף תחייב אישור מראש של משרד התקשורת. לכל בקשה לסגירת סניף יצורפו נתוני איכות שירות לכל יחידה אותה מבקשים לסגור וליחידות הסמוכות לה.
כפי שפורסם ב-News1, משרד התקשורת הטיל לאחרונה שני עיצומים כספיים על חברת הדואר, בשל סגירת סוכנויות דואר.עיצום כספי בסך של 22,544 שקל הוטל על חברת הדואר בעקבות אי-הפעלת סוכנות הדואר נוף ים בהרצליה ועיצום כספי נוסף בסך של 22,544 שקל הוטל על חברת הדואר בשל סגירת סוכנות הדואר בישוב מוסמוס.
בשנת 2022 התקבלו בחברת הדואר למעלה מ-300 אלף פניות ציבור בדבר שירות לקוי. שר התקשורת אף מנהל בימים אלו הליך שימוע לקראת הדחת יו״ר החברה מישאל וקנין לאור מה שבמשרד מכנים "ההזנחה המתמשכת".

במשרד מציינים כי שינוי הרישיון הוא תוצאה של פגיעה מתמשכת בציבור כולו ובפריפריה בפרט. בשנת 2022 נסגרו 106 יחידות דואר ו-50 נוספים בשנת 2023 עד היום, עם צפי לעוד כ-35 יחידות שייסגרו בחודשים הקרובים.
שר התקשורת שלמה קרעי גיבה את ההחלטה בעניין ואמר: "עוצרים את הפגיעה בפריפריה. הפרטה כן ומהר, אבל בלי מהלכים שיפגעו קשות בשירות לציבור וממילא יפגעו בהצלחת תהליך ההפרטה. אני מגבה את גורמי המקצוע במשרד ואת שיקול דעתם בנושא".
מנכ"ל המשרד מימון שמילה: "בחודשיים וחצי האחרונים אני עוקב מקרוב אחר חברת הדואר, פעילותה והישגיה. ומהנתונים והמידע שבידי, חרף ההקלות המשמעותיות והעצמאות בפעילותה שניתנו לחברה במסגרת הענקת הרשיון העדכני, אנו עדים לתלונות רבות שלכולן בסיס משותף של פגיעה בשרות לציבור".
לדבריו, תהליך ההפרטה חשוב ביותר להבראת החברה. עם זאת, הוסיף, "לא נוכל לאפשר פגיעה מתמשכת בתקופת המעבר ועל כך היה מי שאמר 'ככה לא בונים חומה' ולא מביאים להבראת החברה. בשנה וחצי שעברו חברת הדואר סגרה למעלה מרבע מיחידות הדואר (28%) ללא כל התחשבות באוכלוסיות המוחלשות ותושבי הפריפריה שנאלצים להרחיק ליחידות דואר אחרות".
עוד הוסיף המנכ"ל, כי שר התקשורת קרעי שוקל להיענות לבקשת עובדי חברת הדואר ולתקן את הרישיון באופן שמיטיב עם עובדי החברה ומוסיף את ערב יום הכיפורים להגדרת "יום שבתון". כמו-כן, יצומצמו שעות פעילות המוקדים בשבוע בו חלים חגים ומועדים ויופחתו שעות הפעילות השבועיות של המוקד הטלפוני בערבי חג לרווחת עובדי החברה.

תאריך:  21/06/2023   |   עודכן:  21/06/2023
+נתניהו: "צריכים שהבדואים יהיו חלק מסיפור ההצלחה של הנגב"
13:43 21/06/23  |  מירב ארד

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס אתמול (יום ג') את וועדת השרים לענייני הסדרת התיישבות ופיתוח כלכלי של החברה הבדואית בנגב. בפתח הדיון אמר נתניהו "אנחנו צריכים שהבדואים יהיו חלק מסיפור ההצלחה הגדול הזה, בכל המובנים. זאת מטרת הישיבה הזאת והישיבות האחרות שנקיים."


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הדואר לא יוכל לסגור סניפים נוספים ללא אישור
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מאוחר מדי כבר לא נשארו סניפים
חשדנית  |  22/06/23 22:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
איתמר לוין
הראיון עם ניצב יורם סופר, המועמד המוביל של בן-גביר לתפקיד המפכ"ל, מעלה שמדובר באדם בעל תפיסות עולם רודניות וגזעניות החייב לעוף מיד מן המשטרה
עידן יוסף
הממשלה אישרה את הצעות שרי האוצר והתחבורה להקצות 3 מיליארד שקלים להארכת כביש 6 צפונה    המיזם יקצר משמעותית את זמני הנסיעה ויאפשר חיבור נוח לנהריה, לעכו ולכרמיאל, לאזור הקריות ולכיוון דרום    מהירות הנסיעה בשעות השיא בבוקר צפויה לעלות פי שניים ואף יותר
אפרים הלפרין
ממשלת נתניהו כשלה כישלון חרוץ    נגרם נזק מאוד כבד    חברים נפרדו    נבקע פער בתוך משפחות    איחוי הקרעים לא ימתין למחרתיים    מפלגת השלטון צימחה עשבים רעיוניים שוטים ועליה לעקור אותם או להתפטר
איתמר לוין
אי-אפשר לנהל את חיי הפרט והחברה רק על בסיס מותר ואסור; יש מקום מרכזי גם למה שמוסרי וראוי. הדבר אמור להיות נכון במיוחד כאשר מדובר במנהיגי ציבור, אך למרבה הצער - המציאות שונה בעליל
עידן יוסף
הרשות אותה מקים סגן השר אבי מעוז במשרד ראש הממשלה פרסמה את רשימת הדרישות לתפקיד    במשימות הרשות: קידום ערכי ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי, טיפוח הלכידות והערבות ההדדית ועידוד רוח ההתנדבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il