X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברתית. המסך כבה
צינור החמצן נגדע וערוץ השמאל "הטלוויזיה החברתית" נסגר
לנוכח עצירת המימון הממשלתי והפסקת תרומות הקרנות הזרות, הופסקו לצמיתות שידורי הארגון, המזוהה עם השמאל הרדיקלי שפעל מאז 2006 הערוץ שידר ברשת ובאפיק 98 נגד "הכיבוש" בצלמו: "שופר של הסתה ותעמולה פרו חרם ושנאה ירד מאוויר העולם"
123 אלף שקל לשידורי ארגון השמאל הרדיקלי
עידן יוסף
המועצה לשידורי כבלים ולווין ומשרד האוצר דחו פניות למנוע מימון מן "הטלוויזיה החברתית" המשדרת בערוץ הקהילתי * המועצה קובעת כי לא נמצא תוכן הקורא לסרבנות שירות בצה"ל ואומרת כי הסמכות לבדוק היבטים פליליים אינה מצויה בסמכותה
לרשימה המלאה

בתום 19 שנות פעילות, נסגרה לאחרונה "הטלוויזיה החברתית", אלכ"ר המזוהה עם השמאל הרדיקלי, שמפעיל אתר אינטרנט עצמאי ושידר באפיק הקהילתי 98 של יס והוט ארבע רצועות שידור. הטלוויזיה החברתית הייתה ביתם של ארגונים דוגמת הקרן החדשה, האגודה לזכויות האזרח, קואליציית נשים לשלום, גוש שלום ובצלם.
את הערוץ ייסד האקטיוויסט אהוד שם-טוב, שעמד בראשו במשך 16 שנים. הוא הוקם במטרה לתעד את מה שכונה "פשעי הכיבוש ומנגנוני הדכאנות שקיימים בחברה בישראל".
משרד התקשורת תקצב את הארגון בסכום שנע בין 100 ל-150 אלף שקלים בשנה, ובהוראת שר התקשורת לשעבר, יועז הנדל, נעצר התקציב לערוץ הפוליטי. בתקופה שקדמה המלחמה, הקרנות הזרות הבינלאומיות שמימנו את הארגון בשנים האחרונות משכו את תרומותיהן מישראל והעבירו את תרומותיהן לאוקראינה.
ברשומה בפייסבוק, שפרסמה המנכ"ל והעורכת הראשית, הילה טוב, נכתב: "שמאל רדיקלי מעולם לא היה פופולרי דיו באזור שלנו. ובכל שנה הוא מתמעט עוד יותר. השנה האחרונה הייתה אחת יותר מדי עבור כולנו, וגם בשביל החברתית. המסך כבה".
עוד הוסיפה טוב: "אסור לערוץ תקשורת להיסגר. אבל גם אם הוא נסגר, העין והלב של כולנו חייבים להישאר נוכחים, לדווח לעצמנו ואחר כך גם לעולם על העוולות, על אי-הצדק, להיאבק בו. ובעיקר להיאבק לטובת חברה טובה יותר. שוויונית, רודפת חופש, ושוחרת זכויות אדם. כזו שאוהבת בנות ובני אדם, שמשתמשת בהוקרה ובצניעות במשאבים שהיקום מקיים, ושיודעת שאין דמוקרטיה עם כיבוש, ואין חוסן אישי או לאומי אלא כשהוא משותף לכולן.ם. זו לא צוואה, זו תכלית הקיום של כולנו - קהילת הטלוויזיה החברתית, השמאל הרדיקלי, הקהילה הדמוקרטית..."
מארגון הימין "בצלמו", שפעל לסגירת הטלוויזיה החברתית, נמסר: "בעקבות מאבקנו בוטלו לארגון זה שישה תקני שירות לאומי וכן תקציב שנתי של מאות אלפי שקלים שקיבל הארגון ממשרד התקשורת.
לדבריהם, הארגון פעל כעין אתר טלוויזיה קטן נתן במה להסתה ושנאה נגד מדינת ישראל באופן עקבי. כך למשל בעבר תקף הארגון ארגונים שמתנגדים לחרם על ישראל והביע תמיכה מפורשת בחרם על ישראל. בשנת 2016, כאשר עלו הקריאות להחרים את ישראל בפיפא הביע הארגון תמיכה פומבית בעניין. בנוסף הארגון תמך בסרבנות פקודה ודאג שכל סרבן יקבל מעטפת תקשורתית מחבקת. הארגון אף נתן במה לשיח הנכבה השיקרי והמסית נגד חיילי צה"ל ומדינת ישראל.
המנכ"ל שי שמאי גליק אמר כי זהו "יום בשורה לאזרחי ישראל. שופר של הסתה ותעמולה פרו חרם ושנאה ירד מאוויר העולם. נמשיך לדאוג להגנה על אזרחי ישראל וחיילי צה"ל וכל מי שיסית ייתקל באגרוף ברזל שלנו".

תאריך:  23/01/2024   |   עודכן:  23/01/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צינור החמצן נגדע וערוץ השמאל "הטלוויזיה החברתית" נסגר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האוויר הולך ומתנקה
אוויר יותר נקי  |  23/01/24 14:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
ביממה האחרונה חיסלו הכוחות עשרות רבות של מחבלים בקרבות פנים אל פנים, בסיוע תקיפות חיל-האוויר ובסגירת מעגלי אש תוך הכוונה מודיעינית
איתמר לוין, יצחק דנון
המועצה האיזורית עמק חפר טוענת שהמחלבה פועלת בניגוד לשימוש המותר בקרקע, תוך הפרה של פסק דין שהורה להפסיק את פעילותה וללא רשיון עסק
איתמר לוין
השופט עודד מאור: חובה לפנות לבעל עסק לפני הגשת בקשה לתביעה ייצוגית בטענה להפרת התקנות להנגשת אתרים    תובע סדרתי לא יקבל את רבבות השקלים שהסכימו לשלם לו הנתבעים
איתמר לוין
פלשתיני הקים מבנה בלתי חוקי בן שש קומות, צו הריסה הוצא ב-2004 אך לא מומש    המבנה ייהרס כעת בשל קרבתו ליישוב אפרת והסכנה הביטחונית הנובעת מכך
איתמר לוין, מירב ארד
21 חיילי המילואים נהרגו בעת פעילות להריסת מבנים כחלק מהכנת רצועת הביטחון ברצועה    תשעה מבין ההרוגים הם לוחמים בחטיבת המילואים 261    קודם לכן פורסם ששלושה קצינים נהרגו אתמול    מספר החללים מאז תחילת הפעולה הקרקעית מגיע ל-221, ובמלחמה כולה - ל-556
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il