גליה להב, בית האופנה המוביל בארץ לשמלות כלה וערב, יוצא בקמפיין עיתונות ובמיתוג מחדש בעלות של כ-500,000 שקלים. הקמפיין השנה יכלול פרסום בעיתונות, במגזינים ובאינטרנט, לצד קטלוג מגזין שמפיק בית האופנה. הקמפיין, צולם באווירת מסיבת גן טוסקנית יוקרתית.
בנוסף, בימים אלו יוצא בית האופנה עם לוגו ואתר אינטרנט חדשים. האתר מציג את דגמיה של גליה להב.
בית האופנה גליה להב החליט העונה להפיק מגזין שייקרא: Galia Lahav - wedding 2010, אשר יכיל כ-80 עמודי צבע ברמה ובאיכות של מגזין vogue העולמי.
כ-65 עמודים יוקדשו לקולקציית 2010 של המעצבת גליה להב, לצד צילומי אווירה, טיפים וכתבת טרנדים לשנת 2010. בנוסף כ-15 עמודים יוקדשו למספר ספקים מובילים מתחום האירועים.
אסנת להב, מנהלת הרשת: "השנה החלטנו להפיק מגזין בעצמנו בשיתוף פעולה עם חלק נכבד מהספקים המובילים בתחום, על-מנת לאפשר ללקוחותינו אפשרות להיחשף לאיכות ורמה שטרם נראו בארץ בתחום האירועים".
את דגמי קולקציית 2010 נבחרו להציג הדוגמניות המובילות: יבה דון (הצטלמה בפרסומת לבושם פרי אליס, קמפיין עולמי למעצב התכשיטים אהרון בשה, הפקת אופנה במגזין Elle האיטלקי), לצד
זושה שמגיע מניו-יורק (כיכבה בין השאר, במגזין ווג איטליה, ווג האנגלי, כיכבה בתצוגה של ג'יבנשי, ELLE ועוד).
גליה להב מזוהה בארץ ובעולם עם יוקרה, אלגנטיות ומודרניות בזכות העיצובים היוקרתיים והמיוחדים של שמלות ערב ושמלות כלה. בית האופנה גליה להב גדל והתפתח במשך קרוב לשלושה עשורים והפך לשם מותג בארץ ובעולם עם סניף הדגל הגדול בתל אביב וכן סניף נוסף בדרום. בשנת 2008 עיצבה גליה להב את השמלות לתוכנית "רוקדים עם כוכבים".