"היתרון הגדול ביותר שלנו", כך מספר שי חן, מנהל השיווק של אתר
דרושים JobMaster, "הוא שביעות הרצון של מחפשי העבודה. ובצדק, אנחנו עושים בשבילם הכל. אין עוד אתר שנותן להם עשרות אלפי הצעות עבודה חמות, שהגיעו ישירות מהמעסיקים, מסודרות בממשק נוח, ידידותי ויעיל, וגם - שלא עולה אפילו שקל! מה הפלא שהם מרוצים?"
לדברי חן, מבין כל אותם רבים ששולחים מכתבי תודה ופידבקים חיוביים לאתר JobMaster, נבחרו מס' לקוחות מרוצים כדי להוביל את הקמפיין, ועשו זאת בגאווה גדולה.
JobMaster הוא האתר עם מספר מחפשי העבודה האמיתיים והרלוונטיים - הגדול ביותר בישראל, על-פי מדד Google trends ומדד Alexa, ומציע מאגר ענק ומגוון של משרות אמיתיות ורלוונטיות שהגיעו ישירות מהמעסיקים, ומנוהלות בזמן אמת על ידם.
בנוסף, מציע JobMaster קשת רחבה של שירותים מתקדמים המוצעים חינם למחפשי עבודה, כגון: סוכן אישי חכם,
לוח דרושים פרטי ועוד.
הקמפיין, בעלות של כ-500,000 שקלים, יעלה ב-20 לנובמבר ויכלול פרסום באוטובוסים, שלטי חוצות, רדיו אזורי ואינטרנט.